V
"vieras"
Vieras
Tässä esimerkkiä : Anoppi kokelaalla on erityinen paikka minun sydämessä <3
Se tuntuu 2 äidiltä.
no onko ukollasi velipoikaa...?
Mikset voisi olla tämän avopin kanssa ystäviä myöhemminkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä esimerkkiä : Anoppi kokelaalla on erityinen paikka minun sydämessä <3
Se tuntuu 2 äidiltä.
En.
Minä en haluaisi ikinä loukata anoppi kokelasta.En vahingossa enkä tahallaan.
Mietin jopa puh numeron vaihtoa...eipähän tulisi kyselyjä keneltäkään
Jos joskus heräät tuosta koomasta niin se on se päivä kun lakkaat selittelemästä ja alat ajattelemaan sitä miten haluat käyttää ainokaisen elämäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.
tiedän tunteen,tosin meillä on,tai oli seksiä useammin,mutta en jaksa enääm elää tälläsessä suhteessa mä kaipaan rinnalleni miestä, en sellaista joka tuntuu enemmän pelkältä kaverilta(jep juurikin miehen seksuaalisen haluttomuuden vuoksi)
muistan kuinka vielä 5vuotta sitten paasasin eräälle tutulle(tämä tuttu oli miespuolinen kaveri joka kärsi vaimon haluttomuudesta)että ei se seksi ja rakkaus ole sama asia,voi rakastaa ilman seksiä, jep on vähän mielipide muuttunut kun itse on kokenut sen suhdetta syövän asian nimeltä haluttomuus.
en vain tiedä olenko valmis lähtee, toisaalta ajattelen miehestä 99%ikäviä asioita,joten ei se varmaan tästä paremmaksi muutu. ei mua huvita miehen läheisyyskään,kun mielessä pyörii se että hän ei halua minua. ikävä tosiasia tosin toinen suuri ongelma on hänen puhumattomuus,vaikka kerron miltä tuntuu,hän vaikenee,vaikenee vaikenee.eikä mikään muutu.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631536:En nyt tiiä kannattaako tollasen takia jättää kumminkaan... Se on vaan seksiä! Kyllä ilmankin pärjää ellei oo ihan pakkomielteinen. Ite oon ollut nyt 3 vuotta ilman, tosi nopeesti siihen tottu ja nyt tuntuu etten varmaan enää edes osaisikaan mitään sänkypuuhia![]()
Tiedän tunteen ja tuo on koettu
Minulla ei hermot kestä tätä enää.Olen jatkuvasti kiukkuinen,ärtynyt yms.
Anteeksi nyt vaan, kyse ei todellakaan ole mistään "vain ja ainoastaan" jos vuosia on eletty ilman seksiä eikä suostuta asian eteen tekemään mitään. Jos ei suostu ottamaan lääkkeitä fyysiseen vaivaan tai kokeilla terapiaa psyykkiseen vaivaan eikä oikeastaan edes keskustella koko asiasta vaan mieluummin teeskentelee ettei mitään ongelmaa olekaan... vuosikausia. Se on aika sama mikä asia tuollaisessa on ollut taustalla - seksi, seksinpuute, tiskaaminen tai vaikka anime - kyse on kyllä jo ihan täysin saamattomuudesta ja itsekeskeisyydestä.Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631536:En nyt tiiä kannattaako tollasen takia jättää kumminkaan... Se on vaan seksiä! Kyllä ilmankin pärjää ellei oo ihan pakkomielteinen. Ite oon ollut nyt 3 vuotta ilman, tosi nopeesti siihen tottu ja nyt tuntuu etten varmaan enää edes osaisikaan mitään sänkypuuhia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No minä.;24631798:Haloo?! Seksi parisuhteessa on muutakin kuin SEKSIÄ! Se on rakastelua, rakastamista, rakkauden ja halun osoitus jne jne... Vaikka seksi ei joillekkin (minä mukaanlukien) tuota SITÄ mielihyvää eli orgasmia, niin on se silti saatanan iso osa meidän suhdetta ja TERVETTÄ SELLAISTA! Rakastan sitä kun saan rakastella kumppanini kanssa. Jo sen läheisyyden takia! Ne orgasmitkin ollaan osattu hoitaa mulle muulla tavoin, eli "työnjako" on että ensin minä (jos haluan) ja sitten ukko! Ja toimii! Jos se äijäs vetää aina kuumaa kun yrität (jos pystyt REHELLISESTI itsellesi toteamaan, että olet yrittänyt!) asiasta puhua, niin kirjoita sille kirje! 7 vuoden jälkeen on kyllä osattava asiat puhua halki eikä livahtaa ku toinen ei ole paikalla. Siinä kirjeessä kerrot alun alkaenkin miltä susta tuntuu ja mitä tulee tapahtumaan jos ei suostu siihen parisuhdeterapiaan. Ja sit annat sen lukea sen omassa rauhassa. Tämäkin on itse kokeiltu ja hyväksi havaittu tapa saada kontakti. Kuulostaa laiskalta sun äijäs enkä luottais ihan hepposiin " Joo joo, mä yritän" -löpinöihin, kunnes huomaat että taas on kolme vuotta vierähtänyt ilman muutosta. Täytyy vielä todeta että jonakin päivänä huomaat miten paljon sä oot käyttäny energiaa vatvomalla mitä muut ihmiset susta ajattelee, ja sit sua vit***aa! Nyt kokoat nainen ittes ja otat elämäs omiin käsiin!!! Ja mikä sua estää käymästä sen anopin luona kahvilla myöhemmin,vaikka olisit äijän jättänytkin?! Anoppisi varmasti suostuu siihen jos se on niin hieno ihminen mitä annat ymmärtää. Täällä ihmiset yrittää puhua sulle järkeä ja mulle jäi vaan maku että yrität keksiä tekosyitä miks sun ei tarvis ottaa sitä ISOA askelta sun elämässä.
Ensiksi en uskalla lähteä reilusti pois miehen aikana! En halua ottaa turpaani...näin saattaisi hyvinkin käydä! Tänä yhdessä olo aikana kirjeitä olen kirjoitellut enemmän kuin sihteeri EI AUTA.
Minähän jo laitoin aloituksessa,että vkl minä lähden.
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön;24631992:Kun mies lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on sika, joka ajattelee vaan alapäällään ja joka ei ymmärrä vaimon seksuaalisuutta.
Kun nainen lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on armas sisko, jota pitää tukea ja ymmärtää koska mies ei ymmärrä hänen seksuaalisuuttaan.
Se on justiinsa näin. Tosin ero lienee sulle oikea ratkaisu, jonkun muun kanssa voit saada perheen ja oikean parisuhteen.
96% miehistä pitää muuten itseään keskimääräistä kovempana panomiehenä, olisi hauska tietää myöntääkö ap:n mies kuuluvansa vähemmistöön.
Heh heh. No ei pidä.96% miehistä pitää muuten itseään keskimääräistä kovempana panomiehenä, olisi hauska tietää myöntääkö ap:n mies kuuluvansa vähemmistöön.