Vakavia ongelmia miehen kanssa! Tuntuu etten jaksa enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohi on...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohi on...

Vieras
Yhdessä oltu reilu 7 vuotta.4 ensimmäistä vuotta meni käytännössä selibaatissa.Muutoin seksiä on kerran ehkä 2 krt vuodessa ja silloinkin mies umpihumalassa..Pidätys ongelmia silloinkin.

Miehellä on ongelmia ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa.
Vihdoinkin usean vuoden uhkailun ja eroilun seurauksena ( on/off )
mies kävi lääkärissä ja sai reseptin priligyyn.
Ehdotin nyt tänään miehelle,että hakisi lääkkeet apteekista ja mies sanoi: en voi,kun minulla ei ole kelakorttia! Minä olin,että voi ##### !!!!
Eikä tästä puhuttu sen jälkeen...Tämä ehdotus siis tapahtui aamulla.
Mies on koko illan maannut tv:tä katsellen....siis käyttäytyy normaalisti kuin aina ennekin.

Minä oeln yrittänyt olla kärsivällinen,mutta en jaksa enää :(
Uskollinen olen ollut koko tämän yhdessä olo ajan,koska olen tyhmänä uskonut,että asiat muuttuu.

Parisuhde terapiaan mies ei lähde..sitä ehdotin jo ekana vuonna ja samoin seksuaali terapiaan ehdoton ei.

En tajua miksi sitä hemmetin lääkettä ei voi hakea.

Mies lähtee vkl tutun mökille.
Ajattelin vkl pakata tavarani lähteä siskoni luokse lopullisesti.

Olen mielestäni odottanut ja koittanut ymmärtää ihan riittävästi.
En voi puhua kenellekkään ja läheiset luulee,että meillä on kaikki hyvin :(
Pitää sitten joskus pyytää läheisiltä anteeksi jahka koen olevani valmis kohtaaman heidät

Yhdessä oltu reilu 7 vuotta.4 ensimmäistä vuotta meni käytännössä selibaatissa.Muutoin seksiä on kerran ehkä 2 krt vuodessa ja silloinkin mies umpihumalassa..Pidätys ongelmia silloinkin.

Miehellä on ongelmia ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa.
Vihdoinkin usean vuoden uhkailun ja eroilun seurauksena ( on/off )
mies kävi lääkärissä ja sai reseptin priligyyn.
Ehdotin nyt tänään miehelle,että hakisi lääkkeet apteekista ja mies sanoi: en voi,kun minulla ei ole kelakorttia! Minä olin,että voi ##### !!!!
Eikä tästä puhuttu sen jälkeen...Tämä ehdotus siis tapahtui aamulla.
Mies on koko illan maannut tv:tä katsellen....siis käyttäytyy normaalisti kuin aina ennekin.

Minä oeln yrittänyt olla kärsivällinen,mutta en jaksa enää :(
Uskollinen olen ollut koko tämän yhdessä olo ajan,koska olen tyhmänä uskonut,että asiat muuttuu.

Parisuhde terapiaan mies ei lähde..sitä ehdotin jo ekana vuonna ja samoin seksuaali terapiaan ehdoton ei.

En tajua miksi sitä hemmetin lääkettä ei voi hakea.

Mies lähtee vkl tutun mökille.
Ajattelin vkl pakata tavarani lähteä siskoni luokse lopullisesti.

Olen mielestäni odottanut ja koittanut ymmärtää ihan riittävästi.
En voi puhua kenellekkään ja läheiset luulee,että meillä on kaikki hyvin :(
Pitää sitten joskus pyytää läheisiltä anteeksi jahka koen olevani valmis kohtaaman heidät

Huom! miehellä on jo useamman kuukauden ollut se resepti!

seksin määrästä päätellen teillä ei ole lapsia. Olenko oikeassa?

Eli senkus nostat kytkintä! Muista käyttää kumia yhdenyön jutuissa! Levillä saa aina!

no kyllä mä lähtisin jo ihan vaan näpäytykseksi,jos ei äijää keran kiinnosta laittaa asioita kuntoon ni heippa vaan.voihan olla että kun tajuaa että olet tosissasi haluaisi asialle jotain tehdäkin.tosin silloin voi jo olla liian myöhäistä.

Kyllähän tuo on tosi iso ongelma, enkä todella tiedä miten itse olisin selviytynyt noinkaan pitkään, kun ei mies tunnu olevan halukas asiaa eteenpäin viemään. Sitä kovasti ihmettelen, että miten ne heti ekat 4 vuotta ylipäätään kestit? Eikös suhteen alkuun ja huumaan kuulu nimenomaan seksi ja yleensä paljon enemmän kuin sitten myöhäisemmässä vaiheessa? Miten se asia ei jo heti alusta asti ole ollut teillä puheena/ongelmana? Onko teillä minkäänlaista seksiä yhdessä, suuseksiä... jotain edes?

[QUOTE="vieras";24631436]seksin määrästä päätellen teillä ei ole lapsia. Olenko oikeassa?

Eli senkus nostat kytkintä! Muista käyttää kumia yhdenyön jutuissa! Levillä saa aina![/QUOTE]

Ei ole..Minä olisin halunnut..
Minun läheisillä on lapsia ja toisinaan tuntuu,että on niin vaikeaa olla samassa huoneessa pikkuisten kanssa =( etenkin,kun en itse voi samaistua vanhemmuteen

onhan myös se vaihtoehto, että mies tahtoisi erota, mutta on niin vätys ettei saa sanotuksi. Pihtaa kunnes häivyt -ja saat syyn niskoillesi.

Eli taas ihan hyvä syy lähteä!

Kyllähän tuo on tosi iso ongelma, enkä todella tiedä miten itse olisin selviytynyt noinkaan pitkään, kun ei mies tunnu olevan halukas asiaa eteenpäin viemään. Sitä kovasti ihmettelen, että miten ne heti ekat 4 vuotta ylipäätään kestit? Eikös suhteen alkuun ja huumaan kuulu nimenomaan seksi ja yleensä paljon enemmän kuin sitten myöhäisemmässä vaiheessa? Miten se asia ei jo heti alusta asti ole ollut teillä puheena/ongelmana? Onko teillä minkäänlaista seksiä yhdessä, suuseksiä... jotain edes?

Mies ei suostunut puhumaan...Mykkäkoulu alkoi.
Seksiä ei ollut alkuaikoina.Halaukset ja suukot kyllä.
Minä olen pysynyt tässä suhteessa,koska en osaa antaa periksi! ja,kun tämä olisi ollut niin helppo hoitaa.
Minä en halunnut luovuttaa..

Miten voi aloittaa suhteen ja jatkaa sitä 4 vuotta ilman seksiä? Eikö juuri alkuvaiheessa sitä seksiä pitäisi olla eniten. Tollasen äijän olisin jättänyt jo aikoja sitten.

En nyt tiiä kannattaako tollasen takia jättää kumminkaan... Se on vaan seksiä! Kyllä ilmankin pärjää ellei oo ihan pakkomielteinen. Ite oon ollut nyt 3 vuotta ilman, tosi nopeesti siihen tottu ja nyt tuntuu etten varmaan enää edes osaisikaan mitään sänkypuuhia :D

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631536:
En nyt tiiä kannattaako tollasen takia jättää kumminkaan... Se on vaan seksiä! Kyllä ilmankin pärjää ellei oo ihan pakkomielteinen. Ite oon ollut nyt 3 vuotta ilman, tosi nopeesti siihen tottu ja nyt tuntuu etten varmaan enää edes osaisikaan mitään sänkypuuhia :D

Minä en ole tottunut vieläkään enkä halua tottua!
No jos jotain hyvää niin ehkäisy toimii ainakin...

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631536:

Olen sanaton. Jos pitää seksiä normaalina osana parisuhdetta ja haluaa sitä niin on pakkomielteinen? OOooooooooookkei... pitää siis varmaan hakeutua hoitoon pakkomielteinensä.

kerta kaikki käsiteltävän arvoiset pointit on jo käsitelty, niin nostaisin ihmeteltäväksi tuon anteeksipyytelyn. Miksi ihmeessä sun tarvitsee pyydellä keneltäkään anteeksi kun eroat???! Sun elämää ja sun ratkaisut.

[QUOTE="vieras";24631576]kerta kaikki käsiteltävän arvoiset pointit on jo käsitelty, niin nostaisin ihmeteltäväksi tuon anteeksipyytelyn. Miksi ihmeessä sun tarvitsee pyydellä keneltäkään anteeksi kun eroat???! Sun elämää ja sun ratkaisut.[/QUOTE]

Tässä esimerkkiä : Anoppi kokelaalla on erityinen paikka minun sydämessä <3
Se tuntuu 2 äidiltä.

Lahde kun viela voit. Kylla seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen! Yhdella tutullani oli poikaystava pitkaan eika koskaan seksia; lopulta selvisi etta tama poikaystava tykkasikin pojista. Eli oli homo mutta halusi elaa kulissi parisuhteessa tyton kanssa. Onneksi tuttunu ymmarsi asian muutaman vuoden jalkeen. On nyt onnellisesti naimisissa ja hanella on lapsia :)

Mies ei suostunut puhumaan...Mykkäkoulu alkoi.
Seksiä ei ollut alkuaikoina.Halaukset ja suukot kyllä.
Minä olen pysynyt tässä suhteessa,koska en osaa antaa periksi! ja,kun tämä olisi ollut niin helppo hoitaa.
Minä en halunnut luovuttaa..

No yleensä en kehoita eroamaan, mutta kyllä seksi nyt aika tärkeää on ja tuo nyt vaikuttaa aikalailla ööö.. epänormaalille, ettei oo seksiä juuri ollenkaan EDES alkuajoilla kun kaikki pitäisi olla ainakin hyvin.

Luovuta ja etsi toinen mies, jos ette kuitenkaan edes naimisissa ole..?

Olen sanaton. Jos pitää seksiä normaalina osana parisuhdetta ja haluaa sitä niin on pakkomielteinen? OOooooooooookkei... pitää siis varmaan hakeutua hoitoon pakkomielteinensä.

No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.

Yhteistyössä