O
ohi on...
Vieras
Yhdessä oltu reilu 7 vuotta.4 ensimmäistä vuotta meni käytännössä selibaatissa.Muutoin seksiä on kerran ehkä 2 krt vuodessa ja silloinkin mies umpihumalassa..Pidätys ongelmia silloinkin.
Miehellä on ongelmia ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa.
Vihdoinkin usean vuoden uhkailun ja eroilun seurauksena ( on/off )
mies kävi lääkärissä ja sai reseptin priligyyn.
Ehdotin nyt tänään miehelle,että hakisi lääkkeet apteekista ja mies sanoi: en voi,kun minulla ei ole kelakorttia! Minä olin,että voi ##### !!!!
Eikä tästä puhuttu sen jälkeen...Tämä ehdotus siis tapahtui aamulla.
Mies on koko illan maannut tv:tä katsellen....siis käyttäytyy normaalisti kuin aina ennekin.
Minä oeln yrittänyt olla kärsivällinen,mutta en jaksa enää
Uskollinen olen ollut koko tämän yhdessä olo ajan,koska olen tyhmänä uskonut,että asiat muuttuu.
Parisuhde terapiaan mies ei lähde..sitä ehdotin jo ekana vuonna ja samoin seksuaali terapiaan ehdoton ei.
En tajua miksi sitä hemmetin lääkettä ei voi hakea.
Mies lähtee vkl tutun mökille.
Ajattelin vkl pakata tavarani lähteä siskoni luokse lopullisesti.
Olen mielestäni odottanut ja koittanut ymmärtää ihan riittävästi.
En voi puhua kenellekkään ja läheiset luulee,että meillä on kaikki hyvin
Pitää sitten joskus pyytää läheisiltä anteeksi jahka koen olevani valmis kohtaaman heidät
Miehellä on ongelmia ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa.
Vihdoinkin usean vuoden uhkailun ja eroilun seurauksena ( on/off )
mies kävi lääkärissä ja sai reseptin priligyyn.
Ehdotin nyt tänään miehelle,että hakisi lääkkeet apteekista ja mies sanoi: en voi,kun minulla ei ole kelakorttia! Minä olin,että voi ##### !!!!
Eikä tästä puhuttu sen jälkeen...Tämä ehdotus siis tapahtui aamulla.
Mies on koko illan maannut tv:tä katsellen....siis käyttäytyy normaalisti kuin aina ennekin.
Minä oeln yrittänyt olla kärsivällinen,mutta en jaksa enää
Uskollinen olen ollut koko tämän yhdessä olo ajan,koska olen tyhmänä uskonut,että asiat muuttuu.
Parisuhde terapiaan mies ei lähde..sitä ehdotin jo ekana vuonna ja samoin seksuaali terapiaan ehdoton ei.
En tajua miksi sitä hemmetin lääkettä ei voi hakea.
Mies lähtee vkl tutun mökille.
Ajattelin vkl pakata tavarani lähteä siskoni luokse lopullisesti.
Olen mielestäni odottanut ja koittanut ymmärtää ihan riittävästi.
En voi puhua kenellekkään ja läheiset luulee,että meillä on kaikki hyvin
Pitää sitten joskus pyytää läheisiltä anteeksi jahka koen olevani valmis kohtaaman heidät