Vakavia ongelmia miehen kanssa! Tuntuu etten jaksa enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohi on...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä huolestuttavinta tässä on se, että seurustelun ekat 4 vuotta meni ilman seksiä. Silloin ois jo pitäny hälytyskellot soida. Mulle tuli mieleen, että miehes on kaappihomo ja sä olet sen kulissi

Ei ko. lääkkeen ostoon tarvita KELA-korttia koska siitä ei saa kelakorvausta. JA vaikka saisikin, kelakorvauksen voi aina hakea kelasta jälkikäteen ja lääkkeen saa aina ostaa ilman kelakorttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön;24631992:
Kun mies lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on sika, joka ajattelee vaan alapäällään ja joka ei ymmärrä vaimon seksuaalisuutta.

Kun nainen lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on armas sisko, jota pitää tukea ja ymmärtää koska mies ei ymmärrä hänen seksuaalisuuttaan.

Tässä se nähdään! Aina jaksetaan jauhaa siitä,kun nainen pihtaa ei ole halukas,mutta kyllä miehissäkin löytyy.Siitä ei vaan puhuta!!!!!!
Tämä aihe olisi kyllä hyvä nostaa tapetille ihan jo ammatti ihmistenkin.

Ilmeisesti parisuhde muutenkaan ole kuosissa, mitä nyt rivien välistä ymmärtää?

Seksi kuulunee terveeseen parisuhteeseen. Parisuhteen tulisi olla sellainen, johon molemmat osapuolet haluavat panostaa ja pystyvät puhumaan asioista rehellisesti. Halutaan tehdä asioita myös toisenkin eteen.

Väkivalta on uhkana, joten siinä on enemmän syytä lähteä kuin esim. seksittömyydessä. Toki seksittömyyskin on iso asia, jos toinen on seksuaalinen ja toinen ei halua ollenkaan.
Tuohon vaikuttanee myös sekin ettei mies ole halukas selvittämään koko asiaa asiantuntijoiden avulla.

"Kohtele ihmistä kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan."

Jotenkin ristiriidassa tuo, ettäei halua, mutta kuitenkin laukeaa liian nopeasti, kun hommiin ryhtyy?! Kysynkin siis, että kuinka moni mies kestää pitkää, jos edellisestä kerrasta on monta vuotta?
Anna suuseksiä pyytämättäniin saa laueta niin noepasti, kuin laukeaa ilman paineita kestämisestä. Harrastakaa suuseksiä ja käsipeliä ja sen jälkeen siirtykää yhdyntöihin, kun tunnette toisenne ja itsenne.

[QUOTE="jessi";24631446]no kyllä mä lähtisin jo ihan vaan näpäytykseksi,jos ei äijää keran kiinnosta laittaa asioita kuntoon ni heippa vaan. [/QUOTE]

Lähtisit näpäytykseksi! Tämä on kyllä paras syy erota kuuden vuoden parisuhteesta, mitä olen ikinä kuullut, vaikka olen aika tavalla tätä "jätä se sika"- palstaa lukenutkin.

Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin eroa minäkin suosittelisin. Jos seksiongelmien ratkaisuun ei ole toisella osapuolella ollut vuosikausiin kiinnostusta, ja väkivallan uhkakin häälyy pään päällä, on siinä mielestäni syytä riittämiin.

Eli mulla ei oo vielä mitään hätää kun seksiä on kerran pari kuussa. Mä jo aattelin että meillä on asiat huonosti, mutta jollain on näköjään vielä huonommin.

[QUOTE="mama";24633671]ja minä kun huolestuin kun seksi väheni niin että sitä on välillä enää vaan joka toinen päivä.[/QUOTE]

No taidat kuulua siihen pieneen % jossa asiat ovat näin! Kannattaakin olla iloinen.Onhan tuo hienoa :)

[QUOTE="huh";24633656]Eli mulla ei oo vielä mitään hätää kun seksiä on kerran pari kuussa. Mä jo aattelin että meillä on asiat huonosti, mutta jollain on näköjään vielä huonommin.[/QUOTE]

No ei ole tuossakaan hurraamista :(

Jotenkin ristiriidassa tuo, ettäei halua, mutta kuitenkin laukeaa liian nopeasti, kun hommiin ryhtyy?! Kysynkin siis, että kuinka moni mies kestää pitkää, jos edellisestä kerrasta on monta vuotta?
Anna suuseksiä pyytämättäniin saa laueta niin noepasti, kuin laukeaa ilman paineita kestämisestä. Harrastakaa suuseksiä ja käsipeliä ja sen jälkeen siirtykää yhdyntöihin, kun tunnette toisenne ja itsenne.

Mistä sinä tiedät haluaako ap suuseksiä tai sen mies?????????????????
Niin eli olet "seksologi" Missäs olet muuten töissä ja minkäniminen olet?
Etunimikin riittää :D

[QUOTE="Hmmm";24632926]Tässä se nähdään! Aina jaksetaan jauhaa siitä,kun nainen pihtaa ei ole halukas,mutta kyllä miehissäkin löytyy.Siitä ei vaan puhuta!!!!!!
Tämä aihe olisi kyllä hyvä nostaa tapetille ihan jo ammatti ihmistenkin.[/QUOTE]

Rupeaisiko miehet saamaan ymmärrystä naisilta jos naisten haluttomuus poistuisi ammattilaisten agendasta? Epäilen. Hassuinta on, että harvempi mies kummeksuu AK:n tyyppistä valitusta. Reaktio on pikemminkin 'mistä sinut löytäis' :)

mitä niitten päässä liikkuu jotka ehdottaa että ap käy hakemassa lääkkeen?! Suhteessa ei ole seksiä, ei kommunikointia, ei kunnioitusta ja vielä kaiken kukkuraksi väkivallan uhka! Lähde ja lujaa ja vaihda se puhnro ja jätä kaikki tämä taaksesi! Älä sure anoppia, etsi uusi. ONNEKSI teillä ei ole lapsia! Etsit uuden miehen ja perustat perheen KUNNOLLISEN miehen kanssa.

[QUOTE="joo";24634806]Hae se lääke itse apteekista , vaikka ilman kelakorttia. Voi olla iso kynnys itse hakea, varsinkin jos pieni asuin paikka.[/QUOTE]

Lääkkeen voi hakea muustakin apteekista, nolostelu oman kunnan apteekissa ei ole yhtään sen parempi tekosyy kuin kelakortin puutekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:
No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.

Tosissasko olet? Seksiä ei siis ole OLLENKAAN. Lapsetkin pitäis hankkia talkkarin kanssa.

ettei parisuhteessa ole seksiä. Ja et muka tottuu siihen, ettei ole. Ihan oikeesti, sillon ei ole kaikki hyvin kummallakaan. Seksi on kuitenkin yksi osa normaalia parisuhdetta. Paitsi jos kyse on jostain lumeliitosta. Meillä itellä on harvoin, mutta sitte ku on ni pitemmän kaavan mukaan. Me ollaan oltu siihen molemmat tyytyväisiä, koska ollaan väsyneitä työstä ja mies on raksalla vielä iltasin. Vähän olen huolissani, et miten vanhempana on, kun nyt on jo, et 2-3 krt/kk.. mut siihen asti , kun molemmat on tyytyväisiä ni ei ole ongelmaa.

Mä tekisin niin, että sanoisin suoraan, et en ole tyytyväinen ja et meinaat et pitääkö tässä kävellä eri suuntiin. Mut en ite tekis niin, et lähtisin ilman sanomista. Tosi outoa kyllä. Eihän sillä ole sitten muita syitä. Toi seksittömyys kyllä syö voimia. Hermot menee...muutama kerta ollu semmonen,et ite olis kauheesti tehny mieli ja mies ei oo jaksanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön;24631992:
Kun mies lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on sika, joka ajattelee vaan alapäällään ja joka ei ymmärrä vaimon seksuaalisuutta.

Kun nainen lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on armas sisko, jota pitää tukea ja ymmärtää koska mies ei ymmärrä hänen seksuaalisuuttaan.
Höpönlöpö taas. Näytä tilanne, jossa mies on kunnioittanut naisen haluttomuutta seitsemän vuotta, koettanut keskustella asiasta, ollut valmis terapiaan ja yrittänyt tukea puolisoa tutkimaan mahdollista fyysistä vikaa.

Tämän jälkeen näytä minulle ne naiset, jotka haukkuvat tuota miestä siaksi.

Höpönlöpö taas. Näytä tilanne, jossa mies on kunnioittanut naisen haluttomuutta seitsemän vuotta, koettanut keskustella asiasta, ollut valmis terapiaan ja yrittänyt tukea puolisoa tutkimaan mahdollista fyysistä vikaa.

Jälleen viisaita ajatuksia meidän kaikkien mietittäväksi!
Olen samaa mieltä Milennian kanssa!

No itseasiassa täällä oli muistaakseni muutama vuosi sitten joku mies joka oli 7 vuotta kestänyt ilman seksiä vaimon haluttomuuden vuoksi, MUTTA ei halunnut erota vaan mietti pettämistä!

Aika moni antoi pettämiseen vapaat kädet....

Minä olin ex-mieheni kanssa 9 vuotta. Seksiä meillä oli tuona aikana suunnilleen 80-90 kertaa. Miehestä lähtöisin tuo pihtaus, ja lopulta vaan en jaksanut. Erosin, ja hankin kiihkeän rakastajan ja otin takaisin nuo kaikki puutteessaolovuodet.

Nykyään olen naimisissa miehen kanssa joka on seksuaalisuudeltaan normaali.

Jos ei ap:n mies suostu ottamaan apua vastaan, eikä muutokseen, neuvon ap:ta nostamaan kytkintä, kuten tein itsekin.

Yhteistyössä