vajaa 2vuotias ja yölliset seikkailut äidin ja isin viereen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti pian kolmelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti pian kolmelle

Vieras
Mietin tässä et mitä sitä tekis, neiti toista viikkoa nukkunut omassa isojen sängyssä ja nyt sitten hoksannut et yöllä kun herää tulee meijän väliin. Ja no siitä nukkumisesta mulla rv 30 ei tuu yhtään mitään kun nti tulee siihen keskelle niin se ajaa joka yö mut ihan tippumisen partaalle pedissä ja en saa hyvää asentoa muutenkaan en sitten millään. Öisin oon myön niiiiin väsynyt et en jaksa moneen otteeseen viedä sitä takasin ja nyt sattumoisin miehelläkin ollu rankka vko takana, ni en oo sitäkä siin tökkiny hereille.

Mietin vaan et oisko tyhmää siirtää tuo jatkettava meijän huoneeseen, et se nukkuis siinä vai pitäskö sitä vaan oikeesti raahautua ylös sängystä ja viedä neiti sänkyynsä takasin. Itkun ja rimpuilujen kanssa... menee pari tuntia ja se tulee taas meijän väliin...

Aattelin et oisko tuo jotaki turvattomuuden tuntua, kun sitte meijän välissähän se nukkuu ku tukki. Nyt kun on isossa sängyssä josta pääsee pois ni jos se pinniksen jälkeen kokee olonsa vaik turvattomaks tms. Pinniksessä siis nukkunu omassa huoneessa vauvasta asti.

Meidän 1v7kk iirtyi n.3kk sitten jatkettavaan sänkyyn ja alkuun tuli joka yö sieltä. Hetki menee tottua uuteen sänkyyn. Vein vaan aina takaisin. Nykyäänkin tulee vielä silloin tällöin. Joskus annan tulla viereen jos oon tosi väsynyt mut yleensä vien takas omaan sänkyyn.

Minä en kyllä siirtäisi sänkyä teidän huoneeseen. Varsinkin jos vauvakin on tulossa.

Meillä tuli poitsu joulun aikaan todella paljon väliin. Se oli kuitenkin lyhytaikaista ja poika nukkuu taas hyvin omassa sängyssä. Viime yönä tuli pahan unen takia hetkeksi nukkumaan meidän väliin. Pyöri ja väänsi jossain välissä ja taipui mun ehdotukseeni, että mä kannan omaan sänkyyn.

Mies hommiin tiätty. Ei sänkyä siirretä

meillä oli sama tilanne kun olin raskaana. kun oli töihin vielä varhaiset aamuherätykset niin annoin periksi ja laitettiin neidin sänky meidän sängyn viereen. tää varmaan jotakuta kauhistuttaa mutta kaikki nukuttiin hyvin ja itse jaksoin paremmin.

Yläkerran rempan takia esikon sänky on medän sängyn vieressä :) Meilläkin neiti joskus öisin kömpii miehen yli meidän viereen...Mut ei se siinä kauaan viihdy kun se taas kömpii takaisin
omaan sänkyyn :) Enkä mä tiedä miksi se välillä tekee noin?Mulla itelläni on menossa rv.35+6
ja mä käännän aina selän tyttöön päin ettei pääse potkimaan mahaan ku on välillä levoton
nukkuja :)

Niin noh, eihän tätä ole tässä edes kauaa nukuttu omassa isossa sängyssä, et jos sitä koittas vaan pinnistää ylös sieltä sängystä ja kokeilla vielä ainakin viikko pari tota viemistä omaan sänkyyn...koitan nukkua sitte vaikka päikkäreitä sillä aikaa ku neidit on ite päikkäreillä :D Aikasia työhön herätyksiä kun ei oo..

Meidän melkein neljävuotias tekee tuota samaa. Nyt ollaan opetettu menemään takaisin omaan sänkyynsä ja nyt meneekin nätisti, mutta vuosi sitten oli kanssa itkua ja aina ei jaksanut viedä takaisin. Ja vaikka omat yöt menee huonommin kun tulee lapsonen väliin, meillä lapsi vie yli puolet sängyssä ja koko ajan on käsi tai jalka minun tai mieheni päällä niin mieluusti nukun lapsen kanssa, kun on kuitenkin pieni. Meille kanssa kohta puoliin tulossa vauva, joten oikein kreivin aikaan lapsi itse menee takaisin sänkyynsä kun antaa halit yöllä. On meillä tarrataulukin käytössä johon saa tarran mm. omassa sängyssä nukkumisessa ja on sanottu, että päiväunet saa nukkua äidin vieressä.

Mutta lyhyesti siis, meillä auttoi vain aika tuohon nukkumiseen. Ja kyllä meilläkin siirreltiin ees ja taas sänkyä välillä

Yhteistyössä