Väittäkää vaan vastaan mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että olen oikeassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vrperhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vrperhe

Vieras
Työni takia olen päivittäin tekemisissä varmaankin n. 2000 ihmisen kanssa joten melko pian muodostuu selviä sanoisinko yleistyksiä. Ja ennen kuin joku valittaa, että eikö mulla ole töissä muuta tekemistä kun kytätä ihmisiä, niin jo mietitte hetken, keksitte varmasti joitain ammatteja joissa itse työtehtävä ON kytätä ihmisiä ;)

Selvästi huomaa, että rumat (kasvopiirteiltään) pukeutuukin rumasti on on yleensä ylipainoisia. Vastaavasti, kauniit (kasvopiirteiltään) pukeutuu siististi ja nätisti. Onko rumat jotenkin luovuttaneet? Vai eikö vaan löydy kauniita vaatteita todella ylipainoisille?

Samoin, mitä enemmän meikkiä, sitä rumempi nainen. Tämä on fakta. Yleensä niillä vahvasti meikatuilla on vielä kaikista avonaisemmat paidat ja lyhemmät hameet. Ja poikkeuksetta korkkarit. Tähän liittyen, pienenä vihjeenä, vaikka sä olisitkin hoikka niin jos sä olet LÖYSÄ se on ihan kammottavan näköistä kun kuljet vesirajahameessa ja reidet vaan hölskyy joka askeleella.

Enemmän näkee ylipainoisia naisia "tavallisten" miesten kanssa kuin toisinpäin. Mutta nämä miehet ovat yleensä pieniä. Siis lyhyitä ja hoikkia ja se nyt vaan on ihan naurettavan näköistä kun nainen on 3 kertaa isompi. Ja mammoille taas vihjeenä, se sun mies ei ole hyvännäköinen. Moni ylipainoinen täällä mainostaa kuinka oma mies on niin komea ja hyväkroppanen vaikka itse on lihava. Ei. Sun mies on ehkä paremmassa kunnossa kuin sä, mutta se ei tee siitä hyvännäköistä eikä hyväkroppasta.

Samoin musta on vuosien varrella tullut suurperhe rasisti. Poikkeuksetta, kaikista huonotapaisimmat vanhemmat on he joilla on 4-6 lasta mukana. Koko perhe kulkee vanhoissa, risasissa vaatteissa jotka näyttää siltä et peiliin ei olla vilkaistu ennen kuin ollaan ulos lähdetty. Lapset juoksentelee ja sotkee ja ihan rehellisesti ON häiriöksi ja vanhemmat suhtautuvat työntekijöihin alentuvasti ja komentelevasti.

Tässä nyt muutama havainto joiden arvelin koskevan täällä olevia mammoja.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T: Pioni:
Haista vittu
Älä hermostu, provoilumielessähän tämä aloitus on tehty, ja siksi että saisi palstalle kuhinaa. Varmaan ap onnistuukin siinä.
B)

Onnistuu varmasti. Tänä aamuna taitaa olla vain erityisen herkällä päällä. Sinä sen sijaan olet mukava ihminen. Ihanaa, että palstalta löytyy oikeasti aitoja, ihania ihmisiä. :)

Haista vittu

Sä todistit vaan taas mun pointin. Anna kun arvaan, sulla on 5 lasta? Sä olet ylipainoinen? Ammattikoulua yritit käydä mutta sitten päätitkin alkaa lapsia tekemään ja sillä tiellä olet? Miehesi kulkee bändipaidassa, risasissa verkkareissa ja lippis päässä? Teitä on useita. Et sä ole ainoa, voit lohduttautua sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pioni:
Haista vittu
Älä hermostu, provoilumielessähän tämä aloitus on tehty, ja siksi että saisi palstalle kuhinaa. Varmaan ap onnistuukin siinä.
B)

Onnistuu varmasti. Tänä aamuna taitaa olla vain erityisen herkällä päällä. Sinä sen sijaan olet mukava ihminen. Ihanaa, että palstalta löytyy oikeasti aitoja, ihania ihmisiä. :)
Jos mulla olisi ollut huonompi aamu, niin varmaan näiltäkin näppiksiltä olisi tullut kipakampi vastaus. :snotty: :ashamed: Voihan se olla että ap on ihan tosisaankin noiden ajatuksiensa kanssa, tuollaisia vatipäitä kun valitettavasti löytyy. :o Mutta, tuollaiset yleistykset ja ajatukset kertoo jotain heistä itsestään. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja memma:
Haista vittu

noniin, osuiko pahasti?

Osui, mutta ei siinä mielessä kuin arvon teini olettaa. Minua kyrsii idiootit, ei siinä muuta. Ihmiset, joiden huvitus on netissä kirjoittaa paskaa. Ei tätä viestiä kai loukkaukseksi voi sanoa, typeräksi provoiluksi vain. Vaikka oikeanlainen provoviestin muodostus on taitolaji, ei se silti minusta tee siitä yhtään sen hauskempaa tänä aamuna.

Ihan loistava kirjoitus,juuri noin se on.
Paitsi että mulla ei ole edes sitä miestä,ei edes lyhyttä,rumaa ja puolta kapeempaa kuin minä itse. =)
Sen verran puolustaudun että olen sentään viiden lapsen yh.
Tosin kotona asuu enää kolme kun olen ne vanhemmat jo potkaissut pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haista vittu

Sä todistit vaan taas mun pointin. Anna kun arvaan, sulla on 5 lasta? Sä olet ylipainoinen? Ammattikoulua yritit käydä mutta sitten päätitkin alkaa lapsia tekemään ja sillä tiellä olet? Miehesi kulkee bändipaidassa, risasissa verkkareissa ja lippis päässä? Teitä on useita. Et sä ole ainoa, voit lohduttautua sillä.

Ehkä, ehkä en. Ehkä olen supersankari, joka vetää trikoot yöllä ja tulee kurmauttamaan sinunkaltaisiasi provohakuisia antisankareita turpaan?

Alkuperäinen kirjoittaja pioni:
Haista vittu

Ehkä, ehkä en. Ehkä olen supersankari, joka vetää trikoot yöllä ja tulee kurmauttamaan sinunkaltaisiasi provohakuisia antisankareita turpaan?

:D

yleensä en kommentoi provoo.mutta jos olet hoitoalalla niin taas pitää todeta ettei kaikki sovi asiakaspalveluun.itse olen kaunis vaikka +25kg onkin minun mieheni ja lapseni ovat myös kauniita ..jos saan huonoa asiakaspalvelua niin huomautan esim oma läääkärin voi vaihtaa lomakkeella 1 kerta vuodessa jos ei toimi .inhoan ihmisiä jotka yleistää........

Määpä väitän vastaan.
En toki mikää ruusu ole, mutta kukkii se perunaki, kuitenkaa kukaa oo viel pyytäny pussia päähän laittamaan kun yleisille paikoille lähdetään.
Muotia en ole koskaan sseurannut, edelleen mukavin asuyhdistelmä on se minun 15v vanha paita ja fleecehousut.
Meis oli nuorempana sen verran komee että innokkaimpia ihailijoita sai hätistellä mailan kanssa, nykysin kun se ei enää käy missään ja painoa on vähän kertynyt niin ei ole enää niin pahana se ongelma, mutta kyllä se edelleen kerää katseita.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja pioni:
Haista vittu

:laugh: :laugh: :laugh:

Haista vittu
B)

Jos mulla olisi ollut huonompi aamu, niin varmaan näiltäkin näppiksiltä olisi tullut kipakampi vastaus. :snotty: :ashamed: Voihan se olla että ap on ihan tosisaankin noiden ajatuksiensa kanssa, tuollaisia vatipäitä kun valitettavasti löytyy. :o Mutta, tuollaiset yleistykset ja ajatukset kertoo jotain heistä itsestään. ;)

Mutta maailmahan pyörii yleistysten ympärillä. Ja vaikka kuinka sä haluat uskoa olevasi se poikkeus, mitä sä tietenkin voit olla, se ei muuta sitä tosiasiaa että suurin osa ihmisistä on tuollaisia. Jopa yhteiskunnalliset päätökset ja hallinnolliset menettelytavat päätetään tilastojen ja YLEISTYSTEN perusteella. Ei yleistyksissä ole mitään väärää, ne on realistisia.

Haista vittu
B)

Mutta maailmahan pyörii yleistysten ympärillä. Ja vaikka kuinka sä haluat uskoa olevasi se poikkeus, mitä sä tietenkin voit olla, se ei muuta sitä tosiasiaa että suurin osa ihmisistä on tuollaisia. Jopa yhteiskunnalliset päätökset ja hallinnolliset menettelytavat päätetään tilastojen ja YLEISTYSTEN perusteella. Ei yleistyksissä ole mitään väärää, ne on realistisia.

Totta, ei yleistyksissä mitään vikaa ole. Jos ne siis ovat "todenmukaisia". Mun piirini ovat varmaan sitten suppeat, vaikka muuta luulin. Mutta mä tunnista ihmisiä sun ylesityksistäsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenä:
suurin osa noista väitteistä on kyl totta... Oon huomannu samat jutut itsekkin! Mutta sitä en tiedä, oliko tarpeen kirjoittaa se tänne. x_____X
Osa on tietenkin totta, itsekin olen havainnut. Mutta että suurinosa, tuskin. :) Mutta varmaan se kannatti kirjoittaa tänne, ketju voi muodostua tooooodella pitkäksi. :xmas:

Yhteistyössä