vaipparoskis

Meillä on semmoinen poljinroskis toiminut vaipparoskiksena...hajut pysyi sisällä ja hinta oli about 10?...oikeasti vaipparoskiksesta mulla ei ole kokemusta, mutta eiköhän sekin hajut sisällään pidä, kun tavallinenkin roskis sen tekee :)

meillä oli se , saatiin tarjouksesta 20 euroa ja ei käytetty kuin ehkä kuukausi, aivan turha vehje! rumakin kuin mikä, seuraavalle vauvalle poljinroskin vaan käyttöön, paljon kätevämpi jalalla polkea kuin ruvata ruuvaamaan niitä pusseja, AIVAN TURHA SIIS on mun mielipide =)

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Siinä on vielä sellanen mekanismi, että kun on vaipan laittanu pussiin ja pyöräyttää sellasesta vivusta niin se tekee niistä vaipoista sellasia makkarapötköjä =) että varmasti hajut pysyy poissa... kaikkee ne keksiikään!

Au pair-perheessä aikoinaan oli tommonen ja ihan hyvin toimi, hajut pysyi poissa

En ostais. Pikkuvauvat kuluttaa vaippoja ihan sikana, niin tulee melko kalliiks ostaa aina sitä muovia, vai mitä lie onkaan, mitä siihen pitää ostaa. Poljinroskis toimii hyvin eikä haise. Meilläkin se peräti makkarissa.

Mä just eilen mietin, että ostaako muka joku järkevä ihminen moisen laitteen kotiinsa. Musta on ihan mielipuolinen ajatuskin kääriä paskaa moninkertaiseen muoviin, ettei se vahingossakaan maadu mihinkään. Vielä kun laitais nimilapun käärön kylkeen, vois lapsi 30 vuoden päästä varmaan itse käydä kaatiksella tarkastamassa, mitä tuli syötyä vuonna 2010.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä just eilen mietin, että ostaako muka joku järkevä ihminen moisen laitteen kotiinsa. Musta on ihan mielipuolinen ajatuskin kääriä paskaa moninkertaiseen muoviin, ettei se vahingossakaan maadu mihinkään. Vielä kun laitais nimilapun käärön kylkeen, vois lapsi 30 vuoden päästä varmaan itse käydä kaatiksella tarkastamassa, mitä tuli syötyä vuonna 2010.

:laugh: kuulosti niin hauskalta sun kommenttis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
joo en mä tarkottanut sitä pahalla.. vähän typerästi sanottu.. itekin vois viedä viel useammin.
yksiöön varmasti ihan hyvä sellanen.. tai sit uskon et tavallinen poljinroskiskin pitää hajut..kait..

en ottanukaan sitä pahalla =)
kaveri sitä suositteli ja mie kun hurahdan aina mainontaan :D paha tapa, tulee kalliiks!

Alkuperäinen kirjoittaja palma:

Täydellinen peesi.

Meillä kannellinen roskis ja kerran päivässä tyhjennetään, ei haise. Katsoin kyllä kaupassa noita vaipparoskiksia, mutta nyt näin 10kk kokemuksella olen erittäin tyytyväinen, ettei pantu rahaa sellaiseen, kun ilmankin on pärjätty vallanmainiosti :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Meillä kannellinen roskis ja kerran päivässä tyhjennetään, ei haise. Katsoin kyllä kaupassa noita vaipparoskiksia, mutta nyt näin 10kk kokemuksella olen erittäin tyytyväinen, ettei pantu rahaa sellaiseen, kun ilmankin on pärjätty vallanmainiosti :)

Ja toi vaipparoskis, jonka ostin, on vielä kauheen pieni.. mietin vaan että montakohan vaippaa sinne mahtuu sisälle. Että varmaan joutuu tyhjentelee melko useasti.
Kannellinenkin olis varmaan ollu hyvä (ja halvempi :) ) vaihtoehto.

ja itsekkin mietin ihan tavallista poljinroskista, mutta kun ne on mun mielestä niin rumia... tulee ihan kampaaja mieleen :)
vaikka eihän toikaan roskis nyt mikään kodin kukkanen ole :laugh:

Ei kyl tuu yhtään parturi mieleen muovisesta poljinroskiksesta.

mä joskus keräsin leipä pusseja ja hedelmä pusseja ja niihin sitten laitoin vaipan niin ei haissu. Ja ei tarvinnu ostaa mitään pusseja... ja roskis oli jo kämpässä kun sinne muutettiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ja itsekkin mietin ihan tavallista poljinroskista, mutta kun ne on mun mielestä niin rumia... tulee ihan kampaaja mieleen :)

eiku sellasesta pelti-teräs-rauta-roskiksesta (vai mitä se nyt onkaan).

toisaalta sellanen "läppäroskis" vois toimia myös... sellanen missä se luukku lepattaa siinä yläpuolella.

toisaalta sellanen "läppäroskis" vois toimia myös... sellanen missä se luukku lepattaa siinä yläpuolella.

Voithan tuon varmaan vaihtaa (palauttaa)jos tuntuu huonolta ratkaisulta, nyt jälki käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
mä joskus keräsin leipä pusseja ja hedelmä pusseja ja niihin sitten laitoin vaipan niin ei haissu. Ja ei tarvinnu ostaa mitään pusseja... ja roskis oli jo kämpässä kun sinne muutettiin. :D

Hei älyttömän hyvä idea tuo leipäpussi/hedelmäpussi!!!!!!! niitä kun tulee kotiin jatkuvalla syötöllä.

oliskohan pitäny ekaks kysyy täältä ennen ku laitta 50e roskikseen |O

Niin, mut poljinroskistahan saa muovisenakin.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:

Mäkin oon laittanut pikkupusseihin kakkavaipat. Tosin, oon ostanut ne pikkupussit aina erikseen, kun eihän ne kalliita oo.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Ja toi vaipparoskis, jonka ostin, on vielä kauheen pieni.. mietin vaan että montakohan vaippaa sinne mahtuu sisälle. Että varmaan joutuu tyhjentelee melko useasti.
Kannellinenkin olis varmaan ollu hyvä (ja halvempi :) ) vaihtoehto.

Ainakin sillon, kun vauva on pieni, niin joudut varmasti tyhjenteleen usein. Niitä vaippoja menee niin kamalasti. Meillä on iso poljinroskis ja kerran päivässä sekin tyhjennetään, koska vaippoja menee lähes paketti päivässä!

Yhteistyössä