Avonin tuotteet vrt. muut merkit. Rehellinen mielipide käyttjiltä ei myyjiltä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas kyselen

Vieras
Mulla on hakusessa hyvä ihonhoitosarja. En ole löytänyt vieläkään sellaista hyvää ja kohtuuhintaista sillä mitään Diorin hintoja en pysty maksamaan.
Kun olen täällä tai jossain muualla kysellyt niin aina nuo Avon-myyjät kilvan kehuvat sarjaansa.
Olen joskus aikanani käyttänyt ja myynytkin Oriflamea, mutta minusta oli kallis ja ei nyt niin erinomainen.
Tarvitsisin sellaisen tuotesarjan joka olisi tarkoitettu tummille silmänalusille, alkaville rypyille ja pintakuivalle iholle, mutta suuret huokoset mm. otsalla ja nenän ja leuan ympäristössä.
Onko tuo Avon oikeasti hyvä?? Hinnaltaan ei näytä olevan hirvittävän kallis kun niiden sivuilla kävin surffailemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tykkäsin avonista kunnes löysin dermosilin :D

Saako noita Dermosilejä tilata kuka vaan netistä? Muistan kun joskus työpaikalla tehtiin kimppatilauksia kun töihinkin tilattiin hoittarvikkeita, mutta siis yksityishenkilötkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tykkäsin avonista kunnes löysin dermosilin :D

Saako noita Dermosilejä tilata kuka vaan netistä? Muistan kun joskus työpaikalla tehtiin kimppatilauksia kun töihinkin tilattiin hoittarvikkeita, mutta siis yksityishenkilötkin?

saa, mut minimitilaus 50e.. mulle se ei oo ongelma ku tilataa aina porukalla :)

Mä en ole tykännyt Avonin voiteista, mielestäni haisevat epämiellyttävälle. Lähestulkoon kaikki markkinoilla olevat ihonhoitotuotteet kokeilleena, kalliit sekä halvat, mun suosikki on apteekkisarja Vichy. Ihanan raikkaita ja hoitavia tuotteita,kaikille ihotyypille. Ei niin kallista kuin esim Biotherm . hinta laatsuhde ehdottomasti kohdallaan. Ja Nuxen Creme fresh on ihan huippu 24h kosteusvoide . siihen jää koukkuun!!!

No itse olen kanssa kokeillut melkein kaikki, mutta mun hipiälle ainakin löyty sopivat tuotteet LR:ltä. Ei halvimmasta päästä, mutta mielestäni hinta-laatusuhde kohillaan! Ja etenkin tuo heidän aloe vera-sarjansa on mulle ihan ykkönen.

mulla on herkkä iho, ja silmät alkaa kutista lähes kaikista luomiväreistä. Kaikkein soveltuvin on ollut lumene, kunnes löysin tuon avonin kun miehen sisko alkoi myymään. en vaihtais pois. Samalla rahalla millä saan muualta luomivärin, saan avonilta kaksi, jopa kolme ! ei ne mitään paskaa ole. kokeilkaa kunnolla ennenkuin tuomitsette edukkaat tuotteet.
Kosteusvoiteissakin on eroja, jotkut ostaa vain vääränlaista, itellä kaikki muut kosteusvoiteet on tehneet finnejä ja rasvasuutta, mutta avonilta hommasin kurkku-aloe voidetta ei tuki huokosia ja kosteuttaa hyvin. kannattaa siis esim kysyä siltä keneltä niitä tilaa, että mikähän mulle kävisi???

Yhteistyössä