Vauvatavaroista natinaa. Väreistä lähinnä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Apila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
musta taas tuntuu, että mitää vauvamaisia ei oo tarjolla enään, kaikki rattaat ja vaunutkin on vaan mustia. Mun mielestä hirveen synkkiä värejä vauvoille...

Täähän on oikein tyylikäs:
product_thumb.php

Alkuperäinen kirjoittaja hölöömö:
musta taas tuntuu, että mitää vauvamaisia ei oo tarjolla enään, kaikki rattaat ja vaunutkin on vaan mustia. Mun mielestä hirveen synkkiä värejä vauvoille...

Tätä mä peesaan. Mä en millään haluaisi ostaa vauvalle mustia tai harmaita vaunuja. Mieluummin vaikka joku kirkas väri tai hempeä pastelli. Meille on tulossa kesän alkupuolella poika ja en haluaisi häntä mustissa vaunuissa ulkona nukutella... Yritänkin löytää jotkut iki-ihanat vaaleansiniset tai jokin muu pojalle sopiva väri. Hmm, mä tiedän että on tyhmää ostaa iltatähdelle uuden uutukaiset vaunut, mutta kun olen kaikki muut nukuttanut tumman vihreissä Emmaljunga-vaunuissa, en halua enää... Mä kun luulin viime keväänä, että lapsia ei tähän osoitteeseen enää tule - mä kärräsin nämä Emmaljungat jo tuonne ulkovarastoon. Sieltä niitä ei sisälle tuoda, ei varmasti! :) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Ja onhan tarjontaa kyllä ja rahalla saa, siitä ei ole kyse. Mutta tämä juuri, että mene ja osta suoraan liikkeestä ilman vertailua se alesitteri, niin on kyllä melkoista pupukirahvielefantti-puuroa.

Miksiköhän ne on siellä kaupassa alennusmyynnissä?

Haluatko siis sanoa, että kauppojen sisäänostajat ovat mautonta porukkaa?

Ja vielä kysymys... kun ostat sohvaa, käveletkö suoraan sotkaan ja alat haukkua, miksi siellä on vain kamalan näköistä tavaraa. Vai kierteletkö ja vertailetko eri liikkeitä?

Mulla taas oli päinvastainen ongelma vauvatavaroita hankkiessa kuin ap:lla. En löytänyt värikkäitä saati kuviollisia oikein mistään, kun värivalikoima oli tyyliin ruskeaa ja harmaata eri sävyissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Ja onhan tarjontaa kyllä ja rahalla saa, siitä ei ole kyse. Mutta tämä juuri, että mene ja osta suoraan liikkeestä ilman vertailua se alesitteri, niin on kyllä melkoista pupukirahvielefantti-puuroa.

Miksiköhän ne on siellä kaupassa alennusmyynnissä?

Haluatko siis sanoa, että kauppojen sisäänostajat ovat mautonta porukkaa?

Ja vielä kysymys... kun ostat sohvaa, käveletkö suoraan sotkaan ja alat haukkua, miksi siellä on vain kamalan näköistä tavaraa. Vai kierteletkö ja vertailetko eri liikkeitä?

Ei ole kyse siitä, etteikö sisäänostajilla olisi makua - ehkä tarjontaa sitterikuoseissa ei ole valmistajan puolella.

En todellakaan kävele Sotkaan, kierrän kyseisen lastulevyliikkeen kaukaa. Sohva vs. sitteri on myös _pikkasen_ eri asia, ihan siis hinnan ja käyttöajan mukaan. Ja minusta vauvantarvikeliikettä on vähän outoa verrata Sotkaan. Eikö alan erikoisliike olisi ennemminkin verrattavissa Vepsäläiseen? Prismat ja muut tavaratalot sopivat mielestäni paremmin tässä asiassa Sotka-vertaukseesi.

Minä olen löytänyt vaikka kuinka monta hillittyä sitterin päällistä. Aikoinaan tein muutaman erivärisen päällisen ihan vaihtelun vuoksi. Voithan sinäkin tehdä jos ei löydy mielistä väriä/kuosia.

No kuten täällä jo joku ehdottikin,niin osta jokin halvempi sitteri ja siihen päälle "vaihtokankaita" jotka sopii sisustukseen. Pääset helpommalla jos vauva puklaa tai sitten kun ja jos maistelette kiinteitä sitteristä käsin. Eipähän ole pukulut ja ruokatahrat siinä sitterin kankaassa ;)

Katsopas näitä upeita sittereitä: http://www.webmarket.fi/index.php?c=140&id=143&cid=143&page=2&flag=menu
Noista voisin napata vaikkapa tuon harmaan Rio-sitterin. Kertakaikkiaan tyylikäs! <3

Tuolta löysin useamman vaihtoehdon meidän vaalea-harmaa-ruskea-väriakselille. Ihania ja hillittyjä. Olihan siellä kyllä niitä värikkäitäkin vaihtoehtoja niitä kaivanneille. Samoin siellä oli upeannäköisiä imetystyynyjä -onko tuo Doomoo nyt se hyvä imetystyyny? Ainakin värit miellyttäisivät meikäläistä!!!

Enpä ole edes moista ajatellut. Lapsi tarvii tarvikkeensa ja sillä hyvä. Jos ne nyt ei satu sisustukseen sopimaan, niin sille ei mitään voi. Pitää opetella sitä sietämään.

Alkuperäinen kirjoittaja hölöömö:

Ei muuten pidä paikkaansa. Meidän naapurustossa on kyllä parillakin tosi hienot ja modernit rattaat yksivärisinä "eimustina". Toisella ihanat limenväriset ja toiset mahtavan oranssit. Merkkiä en ole kurkkinut mutta voin kyllä tiirailla... tosin eiköhän täältä löydy niitä ratasfriikkejä, jotka osaavat neuvoa oikeaan osoitteeseen, kun vain kysyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Hillittyä!:
Katsopas näitä upeita sittereitä: www.webmarket.fi/index.php?c=140&id=143&cid=143&page=2&flag=menu
Noista voisin napata vaikkapa tuon harmaan Rio-sitterin. Kertakaikkiaan tyylikäs! <3

Tuolta löysin useamman vaihtoehdon meidän vaalea-harmaa-ruskea-väriakselille. Ihania ja hillittyjä. Olihan siellä kyllä niitä värikkäitäkin vaihtoehtoja niitä kaivanneille. Samoin siellä oli upeannäköisiä imetystyynyjä -onko tuo Doomoo nyt se hyvä imetystyyny? Ainakin värit miellyttäisivät meikäläistä!!!

Hei kiitos linkistä! Tuoltahan löytyi tosiaan kauniita vaihtoehtoja. Mua houkuttelisi tämä :)) Kivannäköinen ja kuvauksessa sanottiin, että menis 30 kiloiselle saakka, eli käytännössä siis ainakin kouluikään. Vois olla aika pitkäikäinen, kokemuksia?

201108172612.jpg

Siis iiiihanaa! Mun päiväni on pelastettu! Mä olin jo ihan masis, ku aattelin, et naapurikaupan hirveät nallekuosit löytyvät pian meidän olohuoneen nurkasta. Siis ei todellakaan tarvitse "opetella sietämään" karmeita kuvotuksia niinkuin joku fiksusti väitti. Maailmassa on niin paljon rumia tavaroita, että mieluummin haluan kauniita oman vauvani alle. Puistattaa ajatuskin pupusöpöhörhötysrimpuloista. Nyt alan sitten tositoimiin... noissahan on useampi potentiaalinen vaihtoehto. Hmmm :)

Yhteistyössä