Vain kaveri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jep eli tahdon olla enintään kaveri yhden miehen kanssa, mulla ei oo tunteita häneen. Hän on myöskin hyvin epätoivoinen.... ja masentunut. Ja koen hieman ahdistetuksi, kun laittaa kokoajan viestiä että kukaan ei halua häntä, ja en minäkään sillä tavalla koska jokin ei nyt sytytä. Hän on ulkonäöltään ihan ok. Mutta tuo luonne ei oikein innosta. Joten haluan olla vain tukena ja kaverina. Pelkään kuitenkin että annan hänelle väärän kuvan ja että hän roikkuisi perässäni luullen että meistä tulisi jotain. Annan kuitenkin mahdollisuuden tutustua mutten usko että tulisi enempää, sillä olen kiinnostunut toisesta. Olen kertonut asian hänelle että aloitetaan kaveripohjalta. Oliko tämä liian toivekkuutta antava?
Ymmärtääköhän hän hypätä pois roikkumasta ettei satuta tunteitansa?
Olen vaikeassa tilanteessa.... Joten kaipaan apua, että mitä minun kannattaisi tehdä entä mitä ei. Loppujen lopuksi tunteitansa ei voi pakottaa tai teeskennellä. En vain halua että hän satuttaa itsensä luulossa.

• Tykkää
Reactions: Jonsku88
Jep eli tahdon olla enintään kaveri yhden miehen kanssa, mulla ei oo tunteita häneen. Hän on myöskin hyvin epätoivoinen.... ja masentunut. Ja koen hieman ahdistetuksi, kun laittaa kokoajan viestiä että kukaan ei halua häntä, ja en minäkään sillä tavalla koska jokin ei nyt sytytä. Hän on ulkonäöltään ihan ok. Mutta tuo luonne ei oikein innosta. Joten haluan olla vain tukena ja kaverina. Pelkään kuitenkin että annan hänelle väärän kuvan ja että hän roikkuisi perässäni luullen että meistä tulisi jotain. Annan kuitenkin mahdollisuuden tutustua mutten usko että tulisi enempää, sillä olen kiinnostunut toisesta. Olen kertonut asian hänelle että aloitetaan kaveripohjalta. Oliko tämä liian toivekkuutta antava?
Olen vaikeassa tilanteessa.... Joten kaipaan apua, että mitä minun kannattaisi tehdä entä mitä ei. Loppujen lopuksi tunteitansa ei voi pakottaa tai teeskennellä. En vain halua että hän satuttaa itsensä luulossa.

Tuosta ei hyvä heilu, mies odottaa pääsevänsä pukille ja pettyy pahemman krran jos ei pääse.

Ilmaise se uudelleen.

Sano, että haluat olla kaveri ja ystävä, koska se kestää, suhde välttämättä ei. Ja kerro suoraan, että et halua suhteeseen hänen kanssaan milloinkaan.

Mut oo silti varovainen. Tai älä ainakaan koe sitä syyksesi jos toinen päättää tehdä itselleen jotain.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä ajattelet saavasi tästä ihmissuhteesta?
Koet hänet jo nyt raskaana, masentavana ja ahdistavana?
Miksi sanot, että aloitetaan kaveripohjalta?

Suosittelen miettimään omia motiiveja minkäänlaiseen ihmissuhteen ylläpitämiseen, jos fiilikset on tätä luokkaa. Ehkä sinä vaan nautit tilanteesta, että aina on varalla joku, joka "haluaa" sinut? Sensijaan, että mietit vastapuolen tunne- elämää, kannattaisi keskittyä miettimään omaansa. Eikö?

Joo olisi pitänyt ilmaista että ollaan vain kavereita. Pitää ilmaista uudelleen kun tulee puheeksi. Asia on vain niin, että hänellä ei ole kavereita. Toivoisin olevani kykenevä auttaa vähäsen ja tukemaan että saa sitten muitakin kavereita. Kuulostaa hirveästi siltä että hieman säälisin, ja kyllä vähän joo rehellisesti. Mutta en tiiä mitä muuta pitäisi sanoa kun ruikuttaa ettei kukaan halua häntä, ei oo kavereita... Enkä ole kiinnostunut mistään intiimistä, ei edes fwb...

Enkä todellakaan nauti siitä, että kehuu minua. Se on enemmänki ahdistavaa. Enkä käytä flirttiä keskusteluissa, ollenkaan. Pidän hyvin kaverillisena. Ei hymiöitä, aika tylyn oloista.
Mutta mulla kävi pari viikkoa sitten samantyyppinen juttu, ja koska en halunnut olla enempää kuin kaveri, hän suuttui pahasti, haukkui huoraksi ja sanoi että tulen menemään helvettiin yms. En halua aiheuttaa paskamyrskyä.

Noista takertujista pääsee eroon vain joko niin, että katkaisee välit tai sitten antaa tyypin katkaista välit. Välien katkaiseminen on vaikeampaa kuin se, että se katkaisee välit itse. Helpoimmalla pääset, jos sanot, että olet tavannut jonkun tyypin, joka vei jalat alta. Paskamyrskyä on luvassa enivei. Anna sen olla pienin murhe.

Enkä todellakaan nauti siitä, että kehuu minua. Se on enemmänki ahdistavaa. Enkä käytä flirttiä keskusteluissa, ollenkaan. Pidän hyvin kaverillisena. Ei hymiöitä, aika tylyn oloista.
Mutta mulla kävi pari viikkoa sitten samantyyppinen juttu, ja koska en halunnut olla enempää kuin kaveri, hän suuttui pahasti, haukkui huoraksi ja sanoi että tulen menemään helvettiin yms. En halua aiheuttaa paskamyrskyä.

Hei ei kaverit tolleen tee. Siis sulle.

Sano heihei iäksi. Moista paskaa ei kenenkään tarvitse kuunnella!

Kaikista parasta jos hän tajuaisi itse etten ole sillä tavalla kiinnostunut, mutta ei voi tietää ellei kysy suoraan. Seuraavan kerran kun tulee puheeksi asia niin sanon selvästi, ja pitää sitten kattoa jos hän kykenee olemaan vain kaveri. Yritän katsoa hänen näkökulmasta asiaa ja ehkei hänellä ole kokemusta miten kannattaa lähestyä ja miten ei. Jos ei ole kavereita, niin vaikea saada mitään neuvoja. Hän ei ehkä itse huomaa olevansa vyöryttäjä ja porevan itsesäälissä :(
Mutta otan rauhallisesti, yritän olla mukava mutten liian.

Tuon kanssa olet liemessä jos jatkat pitempään

Se haukkuja HALUSI vaan sulta PILLUA Ja vielä uskovainen jurttikin, huhh huhh

Tämä takertuja haluaa myös pipariasi, kerjää sulta säälillä sitä

UNOHDA ja JÄTÄ sekin!

Tuon kanssa olet liemessä jos jatkat pitempään

Se haukkuja HALUSI vaan sulta PI-LL-UA Ja vielä uskovainen jurttikin, huhh huhh

Tämä takertuja haluaa myös pi-pa-riasi, kerjää sulta säälillä sitä

UNOHDA ja JÄTÄ sekin!