Miehen naispuolinen kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en ole mustasukkaista tyyppiä mutta jotenkin tämä tuntuu olevan kova pala sulateltavaksi. Miehen paras kaveri on nainen ja he ovat seurustelleet joskus 10 vuotta sitten,sen jälkeen eivät kuulemma ole olleet romanttisesti tekemisissä. Silti kun tapasin miehen (ei siis enää) hän vietti melkein kaiken vapaa-aikansa naisen kanssa ja he kuulemma suunnittelivat ostavansa asunnon yhdessä ihan kaveripohjalta koska se tulisi halvemmaksi ( siis tätä olen ihmetellyt) Nyt tää kaveri käy kyllä miehen kanssa kaljalla mutta ei koskaan käy meillä kylässä. Mielestäni tämä kaveri käyttäytyy todella omistavasti miestäni kohtaan jos ollaan porukalla jossain ja ulkopuoliset ihmiset ovat kertoneet naisen lirkuttelevan miehelleni jos en ole paikalla( venyttelee kaula-aukkoaan ja kikattelee) mutta mies on kivenkovaa väittänyt että he ovat vain kavereita..rupesin sitten miettimään että jos tämä nainen nyt on sitten kokenut jonkin heräämisen kun "menetti" kaverinsa toiselle naiselle vai mitä tässä tapahtuu. Meillä molemmilla on sekä miehiä että naisia kavereina,mutta joku tässä nyt mättää..

se on vielä rakastunut sun mieheen ja on sulle mustis ja katkera kun veit hänen miehensä vaikka olivatkin vaan kavereita mutta naisen tunteet ei erosta huolimatta oo välttämättä kuolleet.

Alkuperäinen kirjoittaja ...sd..:
Ei kiva juttu..Onneksi mun miehellä ei ole naispuolisia kavereita.Ja onhan toi et ne on joskus ollu yhessä..Mäkin mustasukkasta laatua.Tulisin hulluksi!!!!
Piti kirjottaa mä olen mustasukkasta laatua.

Mitä mieltä miehesi on asiasta? Siis siitä, että nainen käy aina miehesi kanssa kaljalla, mutta ei koskaan tule teille kylään?
Oletteko kutsuneet?
Eikö se ole miehestäsi outoa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä mieltä miehesi on asiasta? Siis siitä, että nainen käy aina miehesi kanssa kaljalla, mutta ei koskaan tule teille kylään?
Oletteko kutsuneet?
Eikö se ole miehestäsi outoa?

No mä kysyin tässä yksi päivä että minkä takia hän ei meillä käy että aina pitää mennä johonkin kaljalle niin mies ei osannut vastata asiaan. Ollaan kyllä kutsuttu.

Eikä se nainen taida olla ainoa jolla on vielä tunteita.. valitettavasti.
Tutuilla oli sama tilanne, olin siis ex-naisen kaveri, ja joskus he vielä hässivät yhdessä, harvemmin kyllä ja kavereita olivat, mutta kuitenkin oli vielä tunteita toisiaan kohtaan.

Miksipäs miehesikään viettäisi sen naisen kanssa aikaa jollei jotain vielä ole välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Eikä se nainen taida olla ainoa jolla on vielä tunteita.. valitettavasti.
Tutuilla oli sama tilanne, olin siis ex-naisen kaveri, ja joskus he vielä hässivät yhdessä, harvemmin kyllä ja kavereita olivat, mutta kuitenkin oli vielä tunteita toisiaan kohtaan.

Miksipäs miehesikään viettäisi sen naisen kanssa aikaa jollei jotain vielä ole välillä.

Niin toisaalta minäkin vietän aikaa miespuolisten ystävieni kanssa mutta he kyllä tulevan tänne jos kutsutaan ja vietämme aikaa sillätavalla että myös mies osallistuu siihen.Mua kieltämättä vähän epäilyttää koska mies saattaa käydä esim. grillaamassa naisen mökillä,tosin aina on kotiin yöksi tullut.Kättä on väännetty myös silloin kun naisen äiti kuoli niin mieheni meni lohduttamaan naista ja meinasi jäädä sinne yöksi lohduttelemaan,silloin ilmoitin lukkojen vaihtuvan ellei mies ilmesty kotiin. Näkevät toisiaan n. kerran kuukauteen jos sitäkään. Olivat siis ennen meidän suhdettamme kuin paita ja peppu..se minua epäilyttääkin että miten nainen sitten yhtäkkiä ei käykkään kylässä ja yhteydenpito vähenee kun minä tulin kuvioihin..ei tämä suhde ainakaan minun ystäviin ole vaikuttanut.

Naisella on ihan selvästi tunteita miestäsi kohtaan. Rupea käymään heidän seuranaan kaljalla. Kaljaillat loppuvat nekin lyhyeen, kun nainen ei saa olla kaksin miehesi kanssa.

Miksipäs miehesikään viettäisi sen naisen kanssa aikaa jollei....

Sepä se. Palaset alkavat loksahdella.

Ap voisi arvioida omaa tilaansa osin myös hyväksikäytetyn osapuolen näkökulmasta käsin. Mitä etua tällä miehelle tulee suhteestasi sinun kanssasi, joka silti mahdillistaa ylläpitää tuollaista oman elämänsä kannalta hyvinkin merkittävää sivusuhdetta....Myös miehen motiiveja miettisin. Niin (ja etenkin) sinun suhteesi ja sen toisen kannalta, mitkä ovat (olleet) motiivit sitoutumattomuuteen hänen kanssaa, jos kuitenkin...ja kuitenkaan ei luovu suhteen ylläpidosta.

Mättämisen osalta voit siis hyvinkin olla aiheesta liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksipäs miehesikään viettäisi sen naisen kanssa aikaa jollei....

Sepä se. Palaset alkavat loksahdella.

Ap voisi arvioida omaa tilaansa osin myös hyväksikäytetyn osapuolen näkökulmasta käsin. Mitä etua tällä miehelle tulee suhteestasi sinun kanssasi, joka silti mahdillistaa ylläpitää tuollaista oman elämänsä kannalta hyvinkin merkittävää sivusuhdetta....Myös miehen motiiveja miettisin. Niin (ja etenkin) sinun suhteesi ja sen toisen kannalta, mitkä ovat (olleet) motiivit sitoutumattomuuteen hänen kanssaa, jos kuitenkin...ja kuitenkaan ei luovu suhteen ylläpidosta.

Mättämisen osalta voit siis hyvinkin olla aiheesta liikkeellä.

Olen kyllä kysellyt miksi he eivät ole seurustelleet vaikka ovat olleet tiivisti yhdessä,kuulemma heidän suhteensa ei silloin joskus aikonaan ole onnistunut ja ovat vain riidelleet,ystävinä ovat olleet onnistuneempia. Mua pelottaa että olen väärässä ja tää homma rävähtää silmille. Kun en normaalisti ole mustasukkaista tyyppiä enkä halua rajoittaa miehen menemisiä ja tulemisia. Meillä miehen kanssa motiivina on perhe eli lapset..sen naisen motiiveista en tiedä on tosiaan kaveri vai jotain muuta.

Onko teillä pitkä suhde takana?

Mun miehen ex käyttäytyi tosi omistavasti, kun me tavattiin. Hänellä oli ollut jo jonkun vuoden uusi suhde ja olivat mieheni kanssa vain kavereita. Mutta rajansa silläkin kaveruudella, kun tämä ex alkoi hypätä milloin mistäkin syystä miehen luona. Lopulta se heidän kaveruus katkesi kokonaan, kun ex alkoi haukkua mua kännipäissään ja mies menetti hermonsa sellaisen kuunteluun, mutta tuolloin meidän suhde oli kestänyt jo vuosia ja meillä oli lapsi, asunto etc.

Mutta siis tuo oman tarinani pohjalta sanoisin, että sun tilanne on varsin rasittava ja jotkut pelisäännöt tuohon on tehtävä. Ei tuo noin voi toimia:/

Alkuperäinen kirjoittaja Limone:
Naisella on ihan selvästi tunteita miestäsi kohtaan. Rupea käymään heidän seuranaan kaljalla. Kaljaillat loppuvat nekin lyhyeen, kun nainen ei saa olla kaksin miehesi kanssa.

Miksi tätä kaveria pitäisi häätää miehen elämästä? Flirtti vanhan tutun kanssa on hyvin turvallista, verrattuna uusiin tuttavuuksiin jotka parveilevat miehen ympärillä aina kun hän on yksin ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Limone:

Miksi tätä kaveria pitäisi häätää miehen elämästä? Flirtti vanhan tutun kanssa on hyvin turvallista, verrattuna uusiin tuttavuuksiin jotka parveilevat miehen ympärillä aina kun hän on yksin ulkona.

Antaa parveilla vaan. Ap kun ei ole mitenkään mustasukkaista sortiia muutenkaan, eikä ennenkään ollut. Taisit vähän missata pointtia, tai sitten muuten vain olet enempi kykloopin jälkeläisiä...

Mieti myös miehesi luonnetta.. onko niin empaattinen että tietää että naisella on vielä tunteita ja on sen vuoksi yhteyksissä ettei halua satuttaa..
vai onko pelimiehiä joka pitää kahta suhdetta yhtä aikaa.. itse tunnet niehesi parhaitten.

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Mieti myös miehesi luonnetta.. onko niin empaattinen että tietää että naisella on vielä tunteita ja on sen vuoksi yhteyksissä ettei halua satuttaa..
vai onko pelimiehiä joka pitää kahta suhdetta yhtä aikaa.. itse tunnet niehesi parhaitten.

Mä rehellisesti luulen mieheni olevan niin sinisilmäinen ettei nää että naisella on tunteita..miehellä on muitakin naispuolisia kavereita eivätkä he käyttäydy näin eivätkä minua vaivaa tällatavalla..

Yhteistyössä