V
vierailija
Vieras
Jep eli tahdon olla enintään kaveri yhden miehen kanssa, mulla ei oo tunteita häneen. Hän on myöskin hyvin epätoivoinen.... ja masentunut. Ja koen hieman ahdistetuksi, kun laittaa kokoajan viestiä että kukaan ei halua häntä, ja en minäkään sillä tavalla koska jokin ei nyt sytytä. Hän on ulkonäöltään ihan ok. Mutta tuo luonne ei oikein innosta. Joten haluan olla vain tukena ja kaverina. Pelkään kuitenkin että annan hänelle väärän kuvan ja että hän roikkuisi perässäni luullen että meistä tulisi jotain. Annan kuitenkin mahdollisuuden tutustua mutten usko että tulisi enempää, sillä olen kiinnostunut toisesta. Olen kertonut asian hänelle että aloitetaan kaveripohjalta. Oliko tämä liian toivekkuutta antava?
Ymmärtääköhän hän hypätä pois roikkumasta ettei satuta tunteitansa?
Olen vaikeassa tilanteessa.... Joten kaipaan apua, että mitä minun kannattaisi tehdä entä mitä ei. Loppujen lopuksi tunteitansa ei voi pakottaa tai teeskennellä. En vain halua että hän satuttaa itsensä luulossa.
Ymmärtääköhän hän hypätä pois roikkumasta ettei satuta tunteitansa?
Olen vaikeassa tilanteessa.... Joten kaipaan apua, että mitä minun kannattaisi tehdä entä mitä ei. Loppujen lopuksi tunteitansa ei voi pakottaa tai teeskennellä. En vain halua että hän satuttaa itsensä luulossa.