Vaimon käskystä

  • Viestiketjun aloittaja Markoolio
  • Ensimmäinen viesti
Markoolio
Olen keski-ikäinen mies, olemme vaimoni kanssa joskus sängyssä kierrellen puhuneet vieraista, mutta mitään ei ole tapahtunut. Sitten kävi niin, että olin lupautunut korjaaman naapurin ex-rouvan polkupyörää. Kerroin vaimolle, että Kirsi on tulossa pyöränsä kanssa meidän talliin. Vitsailimme palkasta ja vaimoni heitti, että pyydä maksu luonnossa! Naureskelin vaan, mutta hän vakavoitui ja sanoi, että oikeasti. No se kevätpäivä koitti, että Kirsi toi pyörän meille. Kyseessä oli takakumin paikkaus ja vähän voiteluja ja säätöjä. Homma tuli tehdyksi n. tunnissa. Kirsi tuli hakemaan pyörää ja koputti tallin oveen. Kutsuin hänet sisään ja kerroin mitä olen tehnyt. Kirsi kiitteli kovasti ja kysyi, että mitä olen velkaa? Sydämeni hakkasi, ja sanoin että meillä olisi siihen vähän erikoinen ehdotus. Kirsi katsoi minua ja sanoin, että vaimoni Henna käski pyytää maksun luonnossa. Kirsi rävähti nauramaan, mutta huomasi pian, että minä enemmänkin punastelen, mutta olen ihan tosissani. Siinä oli monenlaista mietintää ja empimistä, mutta sitten Kirsi tuli kesämekossaan kiinni minuun ja suuteli kunnon kielisuudelman. Kaluni kampesi välittömästi ylöspäin työhousuissani. Kaivoin puhelimeni taskusta ja sanoin Kirsille, että kuvataan todistusaineistoa ja laitoin puhelimen pöydälle nojaamaan ja kuvaamaan kun jatkoimme suutelua. Seuraavaksi kuvasin ensin omaa naamaani ja sitten lattialla kyykyssä olevaa Kirsiä, ottamassa minulta suihin. Sain vielä videoida kullini painumassa Kirsin karvaiseen pilluun ja viimeisenä pari kuvaa spermalastista karvoituksella. Homma tuli tehdyksi ja maksu suoritetuksi erittäin tyydyttävästi. Vaimo tuli illemmalla kotiin ja kyseli miten oli mennyt. Pyysin häntä makuuhuoneeseen ja näytin otokseni. Vaimo hullaantui ennennäkemättömästi ja rakastelimme ihanasti.
 

Yhteistyössä