Itse ainakin yritin järjestää laatuaikaa sanomalla et nyt mennään yhessä leffaan, mut kuin karmaiseva lopputulos kun mies on kuin pikkupoika ja ei pääse sängystä ylös ajoissa, ei kiinnosta, oma napa tärkein. Itse jaksanut järjestää miehelle spesiaalijoulun synttärit ja muut, itse syntymäpäivänä saanut koskaan edes kakkua saati lahjaa, vaan lahja mentiin ostamaan sitten kun mies jaksoi - yhdessä. Ei siinä enää jaksa itte järjestää yllätyksiä ja muuta ja sit alkaa vaatia toiselta kun ei saa arjessa huomiota jotain spesiaalimpaa... Ja siinä ollaankin sit tuli tulta vastaan ja mikään ei toimi kun toisen mielestä edes 2e tulppaaninippu cittarista oo hyvä juttu vaan turhaa. Kerrankin miehelle käestä pitäen näytin et kato ne kukat ei oo kalliita ja kato niitä saa täältäkin, tuhahti vaan. Kerran turhautumisessani siivosin koko asunnon lattiasta kattoon 12h yötä myöden, laitoin aamupalan miehelle valmiiksi pöytään kun heräsi, ja vasta sitten ilmestyi yksi 2e tulppaanipuska josta olin onnellinen. Mutta se jäi siihen. Sen koommin ei oo kukkia näkynyt joten en jaksa enää tehdä kädet ruvella töitä miehen eteen että huomais että oon muukin kuin kodinkone.
Mutta kuitenkin. Ap, toivottavasti sulla on nyt mennyt tajuntaan kaikki, ja toivottavasti on oikeasti mahdollisuus teidän suhde korjata. Ihmisiä me kuitenkin kaikki ollaan ja en mä sua tässä hauku ollenkaan, mutta siis pienet asiat voi saada toisen onnelliseksi, ja jos on pitänyt toista ehkä hieman itsestäänselvyytenä niin tässä ollaan. Mut toivottavasti asiat korjaantuu.