Vaimon arveluttava matka

  • Viestiketjun aloittaja Kai
  • Ensimmäinen viesti
m55
Ei se taina aina ole miehen syy jos nainen menee vieraisiin,kyllä se nainenkin pettää jos vieras mies oikein osaa puhua,itselläni on sattunut samanlainen juttu joskus,eikä syytä ollut minussa,nainen vaan sanoi että se mies osasi puhua hänen päänsä ympäri,ja itkien tuli takaisin,otin vaimon mukaan ja kättä pisempää ja menimme sen miehen luokse,ja homma oli se että vieras mies kusi housuunsa.Mutta älä tee samaa temppua,siitä voi tulla enempi ikävyyksiä.
Katsele kaikessa rauhassa kun vaimosi palaa reissustaan,pidä ennenkaikkea malttisi,kyllä sä osaat
 
nainen 30+
Ikävä kyllä, kuullostaa todellakin siltä, että peli voi olla jo menetetty osaltasi.

Toki voi olla mahdollista, että loma meneekin mönkään, eikä vaimosi olekkaan enää niin kiinnostunut pomostaan.

Ihmettelen vain, etteikö vaimosi ottanut mitään kantaa asiaan?! Oliko vain tiiviisti hiljaa ja lähti matkalle. Ja vasta loman jälkeen päättää mitä tekee suhteenne kanssa. Aika kylmäveristä touhua?!

Tuossa ei kyllä enää ole rakkautta tai kunnioitusta sinua kohtaan tippakaan. Vain pelkästään itserakasta tilanteen arvioimista, täysin omista lähtökohdista käsin. No kukas pettäjä muuta ajattelisi kuin itseään, ei ainakaan sitä suhteen toista osapuolta.

Olettaisin kyllä, että vaimosi on omaan ratkaisuunsa päätynyt lomasa jälkeen. Mieti asia myös omalta kohdaltasi. haluatko jatkaa, oikeasti vaimosi kanssa, jos hän haluaa. vai päädytkö eroon.
 
Ella
Pomokin on omituinen jos toisen vaimoa pyytää mukaansa. Ei kuulosta siltä, että ero on koville ottanut. Jos taas teidän suhde on ollut tähän asti kunnossa niin on hassua, että vaimo lähtisi matkalle mukaan. Vai onko niin, ettei vaimo ole koskaan päässyt minnekkään ja nyt halusi etelän lämpöön?
 
Meikämaija
Olen ollut työparina miehelle ja tehneet yhteisiä työmatkoja. Koskaan emme asuneet samassa huoneessa minun nimenomaisesta tahdostani. Lomareissut eivät olisi tulleet kysymykseenkään. Naisena haistan kyllä, että ei sellainen ihan pyyteetöntä ole.

Ihmettelen moista lojaalisuutta esimiestä kohtaan, vaikka olisi mikä tilanne, sillä halutessaan hän olisi saanut mukaansa jonkun, jolle itselleen ei olisi tullut parisuhteeseen ongelmia.

Onhan se tietysti mahdollista, että siellä annetaan vain henkistä tukea, mutta ..
 
mies
Minun rajani menisi ap:n tapauksessa siinä, kun vaimo tulee takaisin. Jos sieltä tulee nainen, joka tulee miehensä kainaloon ja vannoo rakkauttaan, niin tietysti otan takaisin ja asia puhutaan kuntoon.
Mutta jos saat kotiisi ylimielisen vaimon, joka vaivoin voi koskea sinuun, niin silloin jää sinun harkintaasi miten aiot jatkaa.
 
Boss man
Onkohan se pomo isonkin lafkan johtaja, kun ihan Turkkiin asti vei sinun muijan..? Jos pomolla ei ole varaa piffata kuin johonkin Turkin halpalentoon niin hepposet on resurssit eikä ole naisella häävit vaatimukset.

Senkun pistät paremmaksi. Varaa itse parin viikon matka vaikka Balille ja sano vaimolle ohimennen että naapurin Sari (Tiina, Jaana yms yms) lähtee mukaan tueksi kun menet sinne miettimään avioliittonne tulevaisuutta. Eiköhän mimmin hymy hyydy.

 
Toni
Mies parka, herää todellisuuteen. Mitenkähän vaimosi siellä Turkissa lohduttaa yhteisessä hotellihuoneessa vaimoasi? Miksi sinä kyselet, onko vaimosi ehkä mahdollisesti sinulle uskoton, kun tiedät, että toinen mies höylää sitä lomakekuksessa?
 
Voi jee!
Oletko tosiaan niin lapsellinen, että uskot, etteivät muijasi ja hänen pomonsa ole naineet jo kotimaassa monet kerrat?

Ajatus yhteisestä matkasta ja yhteisistä öistä on syntynyt, kun pikapanot kovalla neukkarin pöydällä ovat alkaneet tympiä. Luultavasti neukkaripanot ovat riittäneetkin pomolle, mutta naiset ovat sellaisia, että alkavat tuntea olonsa ""halvaksi"" ja hyväksikäytetyksi, jos eivät saa miestä koko yöksi ja oikeaan vuoteeseen.

Luulenpa, että koko idea yhteisestä matkasta on tullut eukoltasi ja sinulle selitetään se mitä sinun luullaan uskovan.
 
Kai
Olen naivi, muuten en olisi tässä tilanteessa. Vaimo soitti eilen, puhuimme pitkään. Hän vakuutti, ettei ennen matkaa ole ollut kuin kerran minulle uskoton Suomessa, sekin matkasuunnitelmien yhteydessä. Hän ei halua eroa, vaan vain lohduttaa esimiestään, joka hänkään ei halua vaimoni eikä kenenkään muunkaan kanssa naimisiin, näin kertoi vaimoni. Hän sanoi, että minunkin on oikein kokea, miltä tuntuu, kun kumppanilla on suhde. Hän on sen saanut kokea kihlausauikanamme. Tilanne oli mielestäni hyvin erilainen. Olin avoliitossa, joka särkyi vaimoni tullessa kuvioihin - myönnän olleeni hetken sekä exäni että nykyisen vaimoni kanssa, enkä siitä tehnyt selkoa kummallekaan. Kaikki, mitä vaimoni on kysellyt, olen vastannut rehellisesti. Nyt saan sitten tuntea tätä. En tiedä, miten kaikki menee, kun vaimo tulee lauantaina. En halua eroa, mutta vaimo toisen jäljiltä, sekin puistattaa.
 
nainen 30+
Tämä ei voine olla tottakaan. Kertoiko vaimosi aikooko hän jatkaa suhdetta pomonsa kanssa Suomessa?

Vaimosi puhui naimiinmenosta. Siis eipä kai se nyt tule heti mieleenkään, jos toinen on JO naimissa ja toisella eroprosessi kesken!

Kummallisinta on mielestäni se, ettei vaimosi samalla kertonut, ettei hän enää Suomessa halua pomoaan lohdutella! Hän vain kertoi, ettei pomokaan halua hänen kanssaa naimisiin. Pikapanot sen sijaan sihteerikön kanssa, on pomolle ok!

Rivien välistä olisin lukevinani, että vaimosi on nykyisellään kiinnostunut pomostaan sinua enemmän! Pomo oli vain tyrmännyt vaimosi kuvitelmat yhteisestä tulevaisuudesta. Suuresti epäilen, että jos pomo olisi halunnut vakavaan suhteeseen vaimosi kanssa, vaimosi olisi eronnut sinusta! Se selittää miksi vaimosi ylipäätään lähti matkalle.

Nyt kun vaimosi saikin pomoltaan ""pakit"", niin hän ei niin kiinnostunut enää olekkaan sinusta eroamaan. Ja jäämään tyhjän päälle. Läheltä on pitänyt, ettei avioliitonne olisi jo päättynyt, vaimosi toimesta..

Kaipa tuo kysymys nyt kiteytyy siihen, että haluaaako vaimosi edeleen ""lohduttaa"" pomoaan myös matkan jälkeen?

Haluatko sinä olla naimisissa jos vaimosi edelleen on kiinnostunut pomon ""lohduttelusta""?

Mikäli molemmat haluatte jatkaa yksiavioisessa suhteessa, niin pystytkö luottamaan, että vaimosi, ei tulevissa palavereissa pomonsa kanssa, halua häntä satunnaisesti lohdutella?

Rehellisesti sanottuna itse en voisi enää jatkaa avioliittoa.

No vahinko on jo tapahtunut. Kysymys on enää siitä, mitä sinä haluat?
 
mies
Kylläpäs vaimosi aika sopan keitti.
Tähän tilanteeseen kuuluisi sanoa, että aika parantaa haavat, routa porsaan kotiin ajaa, päivä paistaa vielä risukasaan, se mikä ei tapa, se vahvistaa jne.

Minusta oleellisinta on edelleen vaimon halu parantaa suhteenne ja selvästi ilmoittaa suhteensa sinuun.

Voithan sinä ilmoittaa erosta ja alatte jakaa lusikoita, mutta jos minun mielipidettäni kysyisit , niin minä en eroaisi helposti, koska se vain muuttaa ongelmien laatua. Väitän, kokemuksen perusteella, että helpompaa on parsia vanhaa suhdetta kokoon, kuin hakea vapailta markkinoilta ihminen, joka olisi ""täydellinen""

Eroa kannattaa pitää mahdollisena, koska aivan ilman menettämisen pelkoa nainen ei saa jäädä.

Ota myös huomioon, että vaimosi on ""sekaisin"" vielä jonkin aikaa, sillä helposti ei kaikki unohdu, vaikka hän niin haluaisikin. Se on myös mahdollista , että vaimosi pääsee yli syyllisyydestään paremmin, koska hän mielestään ""kosti"". Sinulle tuo kosto on aika huono syy, mutta anna hänen käyttää sitä välineenä itselleen, se on hänen tapansa perustella tapahtunut. Ja se tapa on hänen selviämistään ajatellen parempi, kuin esim se, että hän olisi rakastunut.

Voimia sinulle, laske kymmeneen, ja mittaa vaimosi halua parantaa suhteenne.
 
Ääliö!
V*tun Edison!


""...ettei ennen matkaa ole ollut kuin kerran minulle uskoton Suomessa, sekin matkasuunnitelmien yhteydessä...""

No mitäs tuosta jos Suomessa vain yhden kerran! Ja vielä lieventävänä asianhaarana se, että se tapahtui matkasuunnitelmien yhteydessä!
 
mies
pettämistä on ainakin kaksi lajia. Se, joka tulee ilmi, johtaa eroon ja se, josta emme tiedä mitään ei vaikuta juuri mitenkään.
Eli aika moni meistä on ääliöitä tietämättämme, ja jatkaa avioliitossa onnellisena, mitä ei edes pitäisi olla.

Naivia on ap:lle vittuilukin.
 
Meikämaija
Ap, ethän ole enää yhtä sinisilmäinen ja hyväuskoinen hölmö? Olet liian hyvä näin perinpohjaisesti narutettavaksi. Äläkä erehdy ottamaan syytä niskoillesi, tällä ei ole mitään tekemistä seurustelunne alkuaikojen tapahtumilla, kyse on ihan muusta. Se sinulle kerrottiinkin edellä olevissä mielipiteissä.

Toivon sinulle hyvää ja luotettavaa elämänkumppania, voimaa ja rauhallisuutta selvitä tästä tasapainoon.

 
Samaa minäkin
Provo pelkkä provo

Jos ikiaikaista pettämistä käytetään keppihevosena tässä niin huhhuh.

Tämän täytyy olla provo koko jutun, millainen mies kuuntelee naisen suhteen jatkosuunnitelmia kun tämä samalla ottaa nenän alle pomonsa kullia?

Nii no joo jos se nyt kerran matkasuunnitelmia tehdessä antoi pomonsa kastaa kärkeä... Niinhän siinä aina käy, tämän takia käyn matkatoimistoissa joka päivä, muualla se olis pettämistä matkasuunnitelmia tehdessä se on arkinen rutiini ""homma vain"" joka kuuluu työhön.

""Matka kallis, nainen halpa"" :p
 
Eräs
Huh, huh!
Silloin tällöin tulee osallistuttua keskusteluun jonkinlaisella mielipiteellä. Nyt menee sanattomaksi jos tämä on totta, ei voi olla. Tämä täytyy olla keksittyä ja provona kirjoitettu. Monenlaista on tullut nähtyä ja kuultua vuosien varrella, varmasti tavat ja koko maailman menokin muuttunut aikojen myötä, mutta kyllä toisen huomioonottamisesta pitäisi olla jotakin jäljellä.
 
Kai
Minun päällimmäinen ongelmani on, että lauantaina pitäisi olla valmis ottamaan asiaan kanta. Ymmärrän olevani hölmö, kun asiaa katsoo vain näiden tapahtumien valossa. Uskomattoman hölmö. Ääliö ja vaikka mitä. Vaimollani ja minulla on kuitenkin kaksi poikaa, koti, hyviäkin asioita. Siksi tästä lähteminen ja olla omanarvontuntoinen mies ei ole niin helppoa sekään. Jos nuo vaimon provot minua kohtaan olisivat kaikki mitä välillämme on, lähtisin heti. Toisaalta pahalta ja epävarmalta tuntuu jäädäkin, jatkuvaksi kakkosmieheksi minusta ei ole, ehkä kestäisin, jos tässä olisi kaikki paha. En tiedä, en oikein jaksa ajatella
 
mies
Ymmärrän sinua täysin. Naisetkin näemmä ihmettelevät mihin heidän sisarensa pystyy. Älä päästä vaimoasi helpolla, jos tulossa on takaisin nöyrä ihminen, niin yritä, pahempaakin voisi sattua. Mutta jos ylitsesi kävellään, niin vaihtoehtoja ei ole.

Minua todella ihmetyttää, etteivätkö naiset tiedä minkälaisia he osaavat olla. Jos nyt eroat, niin menee ikuisuus ennen kuin voit luottaa naiseen. Ja on se vaikeaa, vaikka jatkattekin.

Edelleen voimia.
 
Kai malttia
Eihän sitä tiedä mitä vaimosi päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään.
Älä missään tapauksessa tee mitää hätiköityjä päätöksiä. Vaimollasi voi olla romanssi ja silloin ei järjellä ole mitään tekemistä. Hän voi provosoida sinut suuttumaan tästä matkasta ja käyttää suuttumustasi sinua vastaan, jos ero tulee. Niin hän voi lasten huoltajuuskiistassa käyttää sanomisiasi sinua vastaan ja saada yksinhuoltajuuden itselleen.

Sinun kannattaisi jutella asiasta jonkun kanssa.

Tätä sinun pettämistäsi joskus kauan sitten, vaimosi voi myöskin käyttää sinua vastaan, kun puollustautuu. Ja tilannehan on nyt toinen,kun teillä on kaksi lasta.

Kun vaimosi kotiutuu, ole kuin ei olisi tapahtunut mitään. Vaikka hammasta purren. Hän se tekee valintansa, et sinä.

Kunnian päälle kaikki tämä käy, mutta koita jaksaa.

Terveisin yksi vaimo, jota joskus petettiin.
 

Yhteistyössä