Jos tämä isä ikävissään mustuis ja jättäis sen duunin ja rupeais meidän kans palstailee ku kirjoittaa se kyllä osaa

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:..eikö kukaan palstan salapoliisi ole vielä kysynyt ääneen, jotta kukahan palstalainen tämä ap:n vaimo on =)?
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:..eikö kukaan palstan salapoliisi ole vielä kysynyt ääneen, jotta kukahan palstalainen tämä ap:n vaimo on =)?
Mä luulen että joku kaks plussan harmaa ratkaisee sen ongelman.Siis kuka palstailija ajaa maasturilla?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:Tosin jotkut täällä ei selvästi pidä minusta yhtään, mutta kai sekin on ihan normaalia. Tuskin minäkään pitäisin teistä kaikista jos tapaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:Vaimo sanoi tänään menevänsä lounaalle sen miehen kanssa. Kertovansa ettei aio tavata häntä enää. Haluaa olla rauhassa ilman meitä kumpaakaan. Voisin jopa sanoa melko rumasti. Täytyyhän tuossa sitten jotain muutakin olla jos tuolla tavalla pitää ihan erota.
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:7viikoa sitten melkein lähdin mieheni luota.oli asunto valmiina.lupausten jälkeen unohdin eron ja onkin ollut raitis-nyt vaan viimeisen viikon aikana olen kuulut joka päivä että tekis mieli radalle.. eli max 3kk kesti lupaukset meillä,on vaan ajan kysymys milloin baari voittaa
Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:kiitos sanoistasi sinulle isä. Viestisi on lohdullinen, mutta saa myös surulliseksi. En ole vielä valmis luovuttamaan vaimoni suhteen.
Saanko kysyä miksi sinulle aikanaan tuli ero? Mitenkä asianne järjestyivät. Kuinka lapset sopeutuivat?
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta:Kokemuksesta voin sanoa, että se takaisin tulon jälkeinen "hyvä aika" kestää korkeintaan kuukauden. SItten kaikki palaa taas ennalleen. Minulle kävi niin monta monituista kertaa, onneksi ei sillon lapsia ollut. Loppujen lopuksi sain lähdettyä lopullisesti, enkä palannut.
Sitä tuolleen heikkona hetkenä luvataan maat ja taivaat ja kun arki taas koittaa, niin monasti ne lupaukset unohtuu. Siitä se oravanpyörä alkaa pyörimään ja kohta ei kenenkään ole hyvä olla. Jos asiat on jo päästetty tuohon pisteeseen, on niitä melkoisen vaikea enää korjata.