V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isä ikävissään:Tiedän että luet tätä palstaa, etkähän koskaan ole sitä koittanut salatakkaan. Jospa vielä näin saisin viestini sinulle.
Olen niin pahoillani kaikesta. Tiedän että olen tehnyt liikaa töitä. Tiedän että olin liian vähän lasten ja sinun kanssa. Olin ihan hölmö ja sokea. Joka päivä te olitte siinä ja kuvittelin kai että niin olisi iankaikkisesti aamen. Eikä mitään tarvisi tehdä sen eteen.
Viime viikolla pakkasit tavarat ja lähditte. En tajunnut mitään en edes vaikka pienimmäisimme itki silmät päästään. Ajattelin että kohta kuitenkin tulette takasin. Säikäytät vaan, olthan varoitellut ennenkin. Perävalot hävisi ja ette tulleet takaisin.
Olen ollut nyt viikon täällä yksin, kotona. Ei tämä ole enää koti. Kotini on sinun luonasi. Kaipaan lapsia niin että sydän pusertuu rinnasta. Jopa niitten ainaista tappelua. tiedän että heidän on parempi olla sinun kanssa, itsehän olen asian niin ajanut. Silti uskon että minusta voi vielä tulla hyvä isä, jos vain annat minulle vielä mahdollisuuden. Jos et anna, ymmärrän senkin. Omaa viljaani niitän, mutta itkien. Sanoit kerran, ettet ole koskaan nähnyt minun itkevän. Tule käymään niin näet koko elämämme edestä. Itkin minä synnytyksissäkin, mutta salaa. Nyt en tajua miksen voinut itkeä yhdessä kanssasi, onnenkyyneliähän ne oli.
Ethän tosissasi rakasta sitä miestä? Jos rakastat, olen minä tienannut senkin. Mutta minäkin rakastan sinua. Tule kotiin niin näytän sen sinulle. Omistan loppuelämäni sen näyttämiseen. Ja kerron sen sinulle joka ikinen päivä.
Anna minulle anteeksi. muuta en osaa sanoa. Tulkaa kotiin.
Tunnistat minut siitä pisamasta siellä intiimissä paikassa, johon sanoit heti ihastuneesi silloin joskus.