vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Saako tarpeeksi?
  • Ensimmäinen viesti
Ekku
Haluaisin niin kokeilla ihania isoja rintojasi nuolla ja hyväillä niitä samalla kun ratsastaisit päälläni, tykkäätkö ratsastaa ja siitä kun mies samalla hyväilee rintojasi ja peppuasi?
 
Minni
Yllätä miehesi vaikka tänään laittamalla joku hyvä seksivideo pyörimään. Katselkaa ja keskustelkaa samalla videosta ja tapahtumista. Vähitellen ala hyväilemään miestäsi ja päästä pahimmat paineet pois loppuun asti suihin otolla. Jatkakaa videon katselua ja sen jälkeen pyydä miestäsi nuolemaan sinua ja anna sitten pillua takaapäin.
Hetken päästä yllätä hänet rasvapurkilla ja pyydä miestäsi voitelemaan anuksesi ja työntämään ekaksi sormen sisään ja myöhemmin rasvatun kullinsa varovasti, pikku hiljaa.
 
Jesse
Minä pidän kun katsotaan seksileffoja, suuseksistä, rintojen väliin, erillaisista asennoista, weppikameralla ollaan nyt kiusattu muita, annettu vähä live esitystä, kuvaaminen on kanssa hauskaa, peppuseksi kanssa mukavaa, meillä sitä harrastetaan vain kondoomin kanssa.
 
m25
Mua kiihoittaa valtavasti kun harrastamme seksiä kun meillä vieraita yökylässä. Ehkä siksi meillä usein onkin yökylässä porukkaa, kun tyttöystävääni myös kiihoittaa vaikka emme suoranaisesti seksiä vieraitten edessä harrasta.
Parhaimmat kiksit saan kun tyttökaverini tyttöystäviä meillä yökylässä ja saan pistää parastani tyttöystäväni kanssa.
Takaapäin silloin paras, tyttöystäväni valitus silloin todella kuuluvaa.
mielettömän kiihoittavaa!
 
Lissu
Kovasti kiinnostaisi kuulla miten ilta meni miehesi kanssa, yllätitkö hänet ja miten?
Me innostuttiin mieheni kanssa rakastelemaan saunan jälkeen lauteilla takaapäin, siinä oli niin jotain alkukantaista kiimaa.
 
m44 kuopio
Tuosta tulikin mieleeni...
Vaimoni yllätti minut kerran sitomalla minut alasti selälleen sängylle niin että kädet olivat sidotut sängyn päätyihin...
Siinä hän alkoi aivan naamani edessä tyydyttämään itseään isolla tekomunalla... ottaen silloin tällöin tekomunan pillustaan pois ja nuolettamalla pilluaan naamallani... aikansa tätä tehtyään istuutui selkä minuun päin kullini päälle ja hitaan kiusoittelevasti nai minua... oli herkulliset näkymät nähdä kun kullini hitaasti kerta toisensa jälkeen uppoutui vaimoni pilluun...
 
Nainen
Meillä kyllä huvitti. Puolin ja toisin otimme toisemme suulla loppuun asti ja sen jälkeen vähän ratsasteltiin. Mies oli varmasti tyytyväinen, mutta kyllä minäkin. Tänään täytyy vähän jatkaa.
 
mies
Kuulosti tosi mukavalta. mitä miehesi tykkäsi kun otit loppuun asti? annoitko tulla kaikki suuhun vai mitä teit? kun sais edes joskus samaa... ratsastuksesta minäkin pidän.
 
mies
Juuri siksi että orgasmi silloin on niin täydellinen kuin vain voi olla.. tuntuu kuin imu vetäisi täydellisesti pussit tyhjiksi. menikö pitkään kun miehelläsi taas seisoi?
 
Nainen
Menihän siinä jonkin aikaa ja seuraava otto olikin vähän laimeampi. Siksikin minun kannaltani haluan tänään jatkaa.Jääköhän kalu araksi oikein kunnollisesta suihinotosta?
 
Lissu
Meillä kanssa monesti otan mieheltäni loppuun asti. Kestää sitten paljon paremmin rakastella kanssani.
Mukavaa kun teillä kanssa ollut antoisa ilta.
Mietitkö muuten ehdottaa joku kerta kokeilla peppuseksiä?
 
mies
Mulla ainakin tulee kalu tai pikemmin terska araksi jos nainen liiaksi keskittyy terskan hyväilyyn.
Sen takia pidänkin kun terskan antaa olla ja vain ottaa suihin edestakaisin kädellä vielä kalun tyvestä vedellen edestakaisin.
silleen rytmikkäästi koko ajan en oikeen muuta kaipaa.
Toisella kädellä voi samalla vaikka hyväillä peppua kiveksiä, rintaa, mahaa.
 
Lissu
Me innostuttiin illalla saunan jälkeen hyväilemään toisiamme ja menimme jälkilämpimään saunaan.
Mieheni nuoli minulle ihanasti orkun. Annoin tämän jälkeen miehelleni turvonnutta ja luikasta pimppiäni takaapäin. Ei siinä kauaa tarvittu kun tulin toistamiseen ja mieheni hetken päästä myös teki varmaan liian hyvää kouristeleva pimpsani :)
 

Yhteistyössä