vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Saako tarpeeksi?
  • Ensimmäinen viesti
Tiina
Minä ainakin nykyään haluan miestäni jatkuvasti, nytkin, vänän elän jopa puutteessa, se niiden aviomiesten haluista.
Vähän kun olen jo alkanut lerpsahtaa yli painoa ja muuta, mutta tyydyttää osaan kyllä.
 
mies1962
Milloin mies on tyydytetty? Niin kuin huomaa näistäkin vastauksista,makuja on monenlaisia. Itse en koe esim.suuhun laukeamista enkä rinnoille tms. laukeamista mitenkään erikoisen tavoiteltavana asiana. Tietysti jos nainen haluaa niin se on toinen asia. Teen sen toisen miellyttämiseksi mielelläni. Itselleni rakastelukerrat vaihtelee kiireiden, halujen mukaan, muutaman kerran viikossa, kuukaudessa tms. Ei ole tarkaa lukumäärää että pitää saada esim. 4 kertaa viikossa. Eihän se aina huvita minua eikä varmaankaan naisillakaan ole sellaista säännöllistä aikaa että kolmesti viikossa pitää saada, huvitti tai ei. Itse saan tyydytyksen ihan normaaliseksistä, ei kylläkään olisi aikaakaan mihinkään erikoisuuksiin enkä toisaalta tunne mielenkiintoakaan moisiin asioihin. Olen kyllä kokeilunhaluinen jos nainen haluaa kokeilla jotain uutta.
 
Nainen
En kyllä usko että ns. normaaliseksi riittää sinulle, jos olet vielä mies haluat kyllä todellisuudessa enemmän, joskus normaaliseksi tai pikapano varmaan riittää jokaiselle. Uskon että kaikki jotka tätä palstaa lukevat etsivät jotain lisää sille normaalille ja tylsällekkin seksielämälle.
 
Man of the moon
Viestiketjun aloittajalle!

Jollet sinä itse halua yhtäpaljon kuin miehesi niin mikset sitten antaisi hänelle muilla tavoin tyydytystä?

Onhan vaihtoehtoja monia:

-käsipelillä
-suulla
-jaloilla
-rinnoilla
-sido hänet ja hyväile kunnolla
-kuvaus sessioita
-luonnossa hyväily
-paikoissa missä saattaa tulla yllätetyksi
-vedessä hyväily
-lahjakortti eroottiseen hierontaan
-yhteis saunominen muiden pariskuntien kanssa
-eroottiset tekstiviestit hänelle tai kirje
-kimppa ( ei mustasukkaisille)
-vibraattori tekee myös miehellä hyvää
-Hanki teko pimppa ja tyydytä hänet sillä

Mielikuvitusta liikkeelle
 
Man of the moon
Siinä jotain ihan on susta itsestä kiinni mitä keksit ja haluat rakkaalle miehellesi antaa.
Kun noin sanoit että jo oli ehdotuksia niin taidat olla aika kaavoihisi kangistunut, uskallusta peliin jos haluat että miehesi on tyytyväinen.
 
vaimo
En ole kaavoihin kangistunut, voihan se mieskin olla, haluaisin nyt vain muutosta, minä haluaisin esim. usein aamulla tai aamuyöllä mutta mies ei, tai erilaisissa paikossa mutta mies ei. tai ei ole haluavinaan.
 
mies1962
Totta toinenpuoli,mutta eihän tämä palstan lukeminen ole minulle ainakaan jännityksen hakemista seksiin. Miksi et usko että normaali seksi riittää? Olen hyväkuntoinen, terve normaali mies ja seksiasioissa ei ole koskaan ollut ongelmia. Kai minä olen vähän tylsä kun minä tykkään ihan normaalista seksistä johon kuuluu kaikenlainen hulluttelu ja tietysti pienet kokeilut molempien sitä halutessa. Nykymaailmassa seksistäkin on tehty jotain ihmeellistä, jos ihminen ei halua mitään erikoisuuksia niin hän on jotenkin outo. Mulle tosiaankin riittää ihka tavallinen seksi, tavallinen suuseksi, tavallinen rakastelu eri asennoissa jne.
 
Nainen
Tavallinen seksi onkin ihan taivaallista, mutta en olisi uskonut että se piisaa miehille. Ainakin ehkä suurin osa mehistä haluaa jotain outoa minusta esim peppupanoa tai kahta naista.
 
Heikki
Vaikea kuvitella tilannetta ainakaan omalla kohdalla herätä siihen kun nainen ottaa suihin tai muulla tavalla hyväilee kullia.
Kyllä mä ainakin haluaisin silloin olkoon kello mitä tahansa.
 
Lissu
Tuosta peppupanosta. Lueppa otsikko tuolla alempana ""Peppuseksistä"" siinä sulle hyvää mietittävää jos et ole edes koskaan kokeillut. Voisi olla kokeilun arvoista ja moni mieskin tykkää saada kokeilla. Itseäkin eka kerta hirvitti mutta nyt todella nautin ja myös mieheni kun saa piukkaa. Klitorista samalla kun vielä hieroo niin saan parhaimmat orkut.
Tottahan toki meillä myös normaalia pillu naintia harrastetaan, mutta myös silloin tällöin haluaa muutakin.
 
mies1962
Kyllä se on vaan uskottava. Itse en halua peppupanoa enkä pidä siitä että minun takapuoltani kaiveltaisiin. Ja kahta naista?Kuten sanoin olen kokeilunhaluinen mutta eipä tuo ole ollut haaveiluni kärkipaikalla. Onkohan naisilla ihan oikea kuva miehen seksuaalisuudesta? Nämä palstan vastaukset edustavat todellakin pienen pientä promillea miesten ja miksei naistenkin seksuaalifantasioista. Luulempa että ne suuret massat jotka eivät edes lue tälläisiä palstoja ovat ihan tavallisella seksiajatusmaailmalla varustettuja, tavallisia ihmisiä joilla ei ole seksin suhteen mitään hurjia fantasioita.
 
Rambe
Ketjun aloittaja kuulostaa vähän liiankin tutulta ettei olis vaan oma vaimoni :)
Jos on niin positiivista että suunnittelee edes jotain.
Kun tällä hetkellä tuntuu että vain minä yritän kaikkeni että seksielämämme olisi monipuolista.
 
Lissu
Ei syytä huoleen itse olen harrastanut peppuseksiä kohta 10 vuotta ja minkäänlaisia ongelmia ei ole ollut tuon suhteen. Ei se siitä kulu eikä muutu, ethän tuolla ajattelu tavalla vois edes paskoakkaan kun mukamas peppureikä venyy ja tulee pidätyskykyjä.
 
Lissu
Yllätä hänet edes kerran et varmasti siinä mitään menetä.
Voithan harjoitella ekaksi vaikka jollain anaali tapilla ym. pienellä, rasvaa vaan kunnolla ja muistat rentoutua.
Varmasti miehesi siitä tykkää.
 
Lissu
Aivan kun et ole kokeillut, noin minäkin kuvittelin ennen mutta kun muutaman kerran kokeiltiin ja harjoiteltiin olin kyllä erimieltä. Aivan taivaallista, välillä olen myös laittanut samalla tekokalun pimppaan värisemään, tuntuu kummastakin aivan fantastiselta.
 
Rouva 52v
Anna miehesi käydä vieraissa.Niin mäkin annan kun en ole kovinkaan aktiivinen koskaan ollut seksissä.Oma mieheni käyttää aina vieraissa kondoomia.Kummatkin ollaan tyytyväisiä ja onnellisesti kohta 25 vuotta naimisissa.
 
mies
meillä on vanhanaikainen pano, ensin kiihotan vaimon nuolemalla clitorista ja sitten työntelen kalua sisään ja puristelen peppua, kunnes tulee, sen tietää, milloin vaimolla tulee, hänellä peppurekä supistelee ja myös emätin kuristaa mulkkuani, kolmesti viikossa, minä haluaisin vähän useammin ja olen minä tökkännytkin vähän useammin, mutta samaan reikään
 

Yhteistyössä