vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Saako tarpeeksi?
  • Ensimmäinen viesti
Saako tarpeeksi?
Mieheni on aika halukas noihin seksileikkeihin. Minua ei aina haluta yhtä paljon. Olen miettinyt että miten usein pitäisi antaa (ja saadakkin) miehelle, jotta hän ei lähtisisi ainakaan tyydytystä muualta siksi etsimään. Ja tulleko mies tyydytetyksi tavallisella panolla ja suu pelillä mutta laukeaa sisälleni. Kertokaahen minulle.
 
Nainen
No kertokaahan miehet siis lähinnä aviosuhteessa olevat miehet, tavalliset, miten usein haluaisit? Mikä on riittävää?
Mikä on ihaninta ja eroottisinta? Vanhanaikainen pano tai suihin otto tai pitkät esileikit?
 
MIES
Hupsista, ehkä se olikin hieman yläkanttiin heitetty. Mutta miten olis 2 kertaa viikossa. Jaa...miksei haluan jos muutenkin kaikki kemiat toimii. Haluatko sinä sitä samaa turvallista miestä?
 
Nainen
Haluan, ja turvallisuus on iso asia minulle. Kaksi kertaa viikossa uskon joskus ehkä useammin. Olenkin miettinyt jotain piristystä miehelleni lähitulevaisuudessa, ensin pitää saada vain kersat jonnekkin.
 
Mies43
Hei Sinulle VAIMO MYÖS. Voisin maistaa ja hyväillä sinua. Tuntea ihanan kosteutesi huulilla. Puristan peppua ja nuolen näykkien klittaa.. Kädet hyväilee vartaloas.
 
Jarno
Itse aviosuhteessa elävänä ja erittäin viriilinä kaipaan seksiä joka päivä jossain muodossa.

Se on niin tilanteesta kiinni, joskus kun lähdetään yhdessä viihteelle ilman lapsia voisi vaikka koko päivän harrastaa.
Meillä on tullut kuvioon mukaan hyvä ystävämme (nainen) jonka kanssa harrastamme yhdessä kaikkea kivaa.
Voin sanoa kertaakaan ei meitä ole kaduttanut, on upeeta.

Vaimoni on mulle rakkain päällä maan, en vaihtais näin hyvää vaimoa koskaan pois tietää kyllä mistä pidän eikä pihtaa ja haluaa myös toteuttaa yhdessä kaikkea mitä vain keksimme.

Seksi elämä parisuhteessa kaipaa piristystä ja monenlaisia nautintoja, kerran me täällä vain elämme!

Nauttikaamme täysillä!
 
Mies43
Vaikka sitäkin. Mielummin kyllä Sinua. Pientä hellää hyväilyä ja suutelua. Kädet hyväilee vartaloas ja tutkii joka paikan. Näykin kaulaa ja korvalehtiä. Haluan nauttia Sinusta.
 
Mies
Kyllähän sitä välillä kaipaa myös laukeamista suuhun. rinnoille, ym.
Vaimoni ottaa tosi harvoin suihin, eikä koskaan anna laueta suuhun.
Itseä ainakin kyrsii se ja olenkin miettinyt vaihtoehtoja että edes välillä saisi tuotakin herkkua.
 
Jarno
Miksi olisi mustasukkaisuutta ? vaimoni tietää että rakastan häntä mielettömästi ja tekisin myös hänen vuokseen kaiken mitä hän vain pyytää.
Hän myös arvostaa minua ja haluaa antaa myös rakastamalleen miehelleen nautintoa.
Jos vaimo haluisi toisen miehen sänkyymme en kieltäisi, nautittaisiin yhdessä.
Mutta itseäni ajatellen kaksi naista on parasta mitä tiedän.
 
Nainen
Minä kyllä itsekkäänä haluan pitää koko miehen itselläni, toivoisin väin hänen enemmän kertovan toiveistaan, täyttäisin niitä ilomielin. Uskon kyllä että miehet haluaisivat olla monen naisen kanssa.
 
M33
Niin ne monet ovat liikaa omistushaluisia. parisuhde siitä vaan kärsii, ainakin meillä. ollaan oltu yhdessä 15 vuotta kyllä sitä kaipaa muutakin kuin aina sitä samaa. Naiseni vaan just tuollainen kuin sinä ei uskalla päästää kahleita irti. hienoa että edes suunnittelet piristystä meillä kaikki piristykset katsotaan outoina ja koskaan en saa mitään uutta ja erillaista.
 
Nainen
Tee ja ehdota sinä jotain erilaista, en usko vaimon sitä paheksuvan, ehkä sinun pitäisi olla se aloitten tekijä. Minusta olisi ihanaa jos menisin mieheni kanssa hotellin yöksi, kummalista. Kokeile.
 
Woman
Meillä taas tosinpäin, minä olen se halukkain osapuoli. Siksi saankin usein kahta miestä. Eikä ukko pane olenkaan vastaan päinvastoin. Oma ukko kun ei jaksa kahta kertaa peräkkäin.
 

Yhteistyössä