N
no heh
Vieras
[QUOTE="vieras ap";28522111]Tota jumppapalloo pitää kokeilla. Sitä ei viel kokeiltu. Kun musta tuntuu et mun kavereitten vauvat on niin helppoi
ainaki mitä oon nähny. Useesti itkee masua ku sattuu mut sit tulee ihan raivo itkua ja viel seki ku ei nuku päivisin nii illalla sitä väsy raivo itkua. Siitä oon onnellinen et omat vanhemmat ja miehen vanhemmat on tukemas ja auttamas. Rankkaa olis jos ihan yksin olis.
Kyllä esikoinen on kyseessä sen takia vinkkejä kyselen.
Tässä ikääki ja kokoanikin on arveltu voin sanoo että lähemmäs 30 mut ei ihan viel siel ja pidän itseäni viellä pullukana koska viel on raskauskiloja muutama jäljellä mut kokoa 36 olen jo että voiton puolella ollaan.
Kyllä mun mielestä terveessä parisuhteessa noi peti puuhat on kunnossa ja jos omat peti puuhat kunnossa niin ei kateellisena puututa siihen kuka millonki haaransa availee
Ai että odotan innolla että tyttö viihtyy sitterissä vähän pitempää
Olisko kellää vinkkei viel tohon masuu. Kaikki noi tipat kokeiltu ja jumpat.[/QUOTE]
että valtaosa pitää hyväksyttävänä. Ihan vaikka lipsauttelit ihan urakalla. Sori, ei tuu sympatiaa.. Mutta kuin vauvalles.
Kyllä esikoinen on kyseessä sen takia vinkkejä kyselen.
Tässä ikääki ja kokoanikin on arveltu voin sanoo että lähemmäs 30 mut ei ihan viel siel ja pidän itseäni viellä pullukana koska viel on raskauskiloja muutama jäljellä mut kokoa 36 olen jo että voiton puolella ollaan.
Kyllä mun mielestä terveessä parisuhteessa noi peti puuhat on kunnossa ja jos omat peti puuhat kunnossa niin ei kateellisena puututa siihen kuka millonki haaransa availee
Ai että odotan innolla että tyttö viihtyy sitterissä vähän pitempää
Olisko kellää vinkkei viel tohon masuu. Kaikki noi tipat kokeiltu ja jumpat.[/QUOTE]
että valtaosa pitää hyväksyttävänä. Ihan vaikka lipsauttelit ihan urakalla. Sori, ei tuu sympatiaa.. Mutta kuin vauvalles.