Erittäin levoton vauva :/ Apua kaivataan :)!!

Liehuva Haamu

Uusi jäsen
19.03.2010
7
0
1

Minulla on 9kk ikäinen tyttö lapsi ja meillä on nyt muutaman viikon mennyt yöt todella huonosti.Kaksi tuntia nukkumaan menon jälkeenb tyttö herää ja itkee todella kovasti,ei meinaa rauhoittua.Näin jatkuu koko yö:/ muutaman tunnin välein herää ja itkee kovasti,ei halua mennä vatsalleen/kyljelleen :/ suppoa olen koittanut eikä ole ollut huomattavaa apua. Ja tyttö herää n.5-6 aikaan aamulla.Hampaita on tullut 2 eli voihan ne nekin olla,ja tämä kuumuus,mutta tuuletinta olen myös kokeillut eikä apua ollut :( neuvoja siis otetaan vastaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Lapset nukkuvat levottomasti, kun ovat oppimassa jotain uutta taitoa. Oivalluksen keskellä unet kärsivät, ohimenevää - kunnes tulee taas joku uusi taito =)

Tätä olisin myös minä sanonut=)

Edelliiä peesaillen. Meillä lapsi "käveli" unissaan. Siis kun opetteli kävelyä, niin se tuli uniin. Vähän väliä huusi ja nousi seisomaan ja oli ihan unessa. Se on rankka vaihe pienelle, tietysti myös vanhemmille. Mutta se menee ohi, kun uusi taito on hanskassa.

Voisko rauhallisesta iltasuihkusta tai kylvystä olla apua? Meillä 8kk tyttö, joka kans hieman levoton uusien taitojen takia. Meillä on suihkuttelu rauhoittanut jonkin verran öitä.

meillä on 8kk vauva ja meillä jätettiin yhdet päikkärit pois niin nyt mennyt nukkumaan paremmin ja herää vasta aamulla,mutta sit on levoton päivällä eikä tahdo millään mennä päivä unille,koko ajan kiipeää ja pyörii sängyssä:/

En imetä.Tytölle ei kelvannut tissi ja omaa maitoa lypsin n.3viikkoa kunnes maidon tulo loppui. Iltanukutus menee niin että lelut kerätään pois n.20 min ennen iltapuuhia,sitten iltapesut ja ilta maito ja yleensä nukahtaa pullolle tai sitten nukahtaa kun vien sänkyyn.Sitten laitan oman uni cd:n soimaan vaikka nukahtaisikin pullolle.

Juu tyttönen on lähtenyt konttimaan n.3viikkoa sitten ja saman tien nousi sitten seisomaan,kova meno päällä koko ajan ja sängyssä heti nousdee istumaan ja renkkumaan pinnasängyn kaidetta vasten,ei toivoakaan että saisin nukkumaan ilman tuttipulloa :( varmaankin johtuu tuosta uuden taitojen oppimisesta.Päivisin on tosi reipas tyttö,joten en usko että korvissa on tulehdusta,sitäkin kyllä mietin. Kylvetän joka toinen ilta ja nyt kun on ollut kuumat kelit niin suihkutellut illalla.ja yöllä itkeminen on niin ihmeellistä,ei ole sellaista pientä kitinää,vaan ns kiukku itkua,turhautumista. vinkkejä siis kaivataan :)

Yhteistyössä