Hei,
Täällä ollut melkein vastaava tilanne, sillä erotuksella että mies sanoi ehdottoman EIn.
Kuopuksen ollessa 1v--> podin itse kovaa kuumetta yli vuoden verran ja saatiin miehen kanssa muutama isompi riitakin aiheesta, mies koki olevansa painostettu, mutta mä en pystynyt pitämään suutani kiinni. Mies oli kyllä ollut nuoremman synnyttyä alusta asti sitä mieltä, että 2 riittää, mutta tiesi kyllä minunkin kannan, että haluan 3
Mun kuume oli todella kova välillä ja kun yksi ystäväni tuli raskaaksi otin sen todella raskaasti aluksi ja tein samalla luopumistyötä, että minä en enempää valitettavasti saa, koska tajusin, etten voi toista pakottaa elämänmittaiseen vastuuseen. Opin tottumaan ajatukseen, että ehkä minun lapseni ovat nyt tässä ja keskityin muihin juttuihin, töihin ja aloin kuntoilemaan ja vauvakuume jäikin sitten taka-alalle.
Noh, onnellinen loppuhan tässä kuitenkin oli meillä, eli mies totesi viime kuun lopussa, että pillerit voi jättää pois, hän on valmis

Ja nyt sitten olen tuolla kolmatta kuumeilevien pinossa
Nyt jälkiviisaana voin sanoa olevani todella tyytyväinen tähän, koska mies sai nyt itse vapaasti tehdä oman päätöksensä ja nyt olemme yhdessä haluamassa lasta, eikä niin että yhtään joutuu miettimään, että kokeeko toinen olevansa painostettu. Mutta tiedän, että vauvakuumeisena ja malttamattomana se ei välttämättä paljoa lohduta.
Mutta jos miehesi ei tosiaan ole ehdotonta Eitä sanonut, on silti vielä toivoa, ehkä sellainen kunnon ilmaa puhdistava keskustelu ja sen jälkeen vaikka kuinka vaikeaa olisi niin ihan hiljaa pysyttely, että mies saa rauhassa miettiä asiaa voisi auttaa?
Tsemppiä :flower: