vaikea tilanne,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vaan

Vieras
tästä saataa tulla pitkä juttu mutta koittakaa jaksaa lukea.

minulla ja miehelläni on hankala tilanne,käyn baareissa 2-3x vuodessa ja nyt kun olin viimeksi niin siitä tämä kaikki paska alkoi..

seuraavana päivänä tuli puhelimeeni soitto johon mieheni vastasi,siellä oli joku mies joka pahoitteli soittoaan väärään numeroon.Mieheni veti sellaset kipinät ja väitti minun pettäneen ja muuta mukavaa,koko iltana en jutellut yhdenkään miehen kanssa paitsi omani kun soittelimme,hän oli omissa riennoissaan.
halusi erota haukkui likaseksi ämmäksi ja että iljettää olla saman katon alla.
koskenut ei sormenpäälläänkään muhun.mutta ne sanat joista tuohon kirjoitin on vain vuorenhuippu,nyt ne kalvaa mieltä erittäin paljon.

olen sanonut miehelle tuosta että en pysty unohtaa syytöksiä ja haukkumisia,koska en ole tehnyt mitään väärää.ja se tyyppi siellä sanoi että puhelu tuli väärään numeroon..

seuraavana päivänä tuosta riidasta mies haluaa jutella ja sanoo haluavansa jatkaa minun kanssa!!!! siis oikeesti hän haluaa jatkaa minun kanssa...no mun päässä soi vaan ne sanat joita edellisenä päivä suustaan sylki,en vaan pysty unohtaa.

nyt aikaa kulunut jo viikkoja tästä ja kertaakaan en ole pystynyt sanomaan miehelleni että rakastan häntä,tai muitakaan hellittely sanoja,hän niitä kyllä viljelee enempi kuin koskaan meidän yhdessäolo aikana.

tais tulla aika sekava kirjotus mutta koittakaa saada joku tolkku.varmasti jäi jotain olennaista pois mutta....

Aika auttaa unohtamaan loukkaukset! Mies oli varmaan silloin vaan niin vihainen, että sanoi mitä sylki suuhun tuo. Keskustele vielä vakavasti ja kysy suoraan tarkoittiko totta sanoillaan. Tsemppiä!

en tiedä onko sillä itsellään puhtaat jauhot pussissa mutta minustakin se reaktio jonka sai oli lievästi yliampuva.

anteeksi ei varsinaisti ole pyytänyt,sanoi että tuli ehkä sanottua asioita joita ei pitäis.mustasukkaisuuden merkkejä on ollut aiemminkin ja kaikki ohi kulkevat miehet jotka mua katsoo haluu panna mua,ja muuta yhtä paskaa juttua,,olen pitänyt aikani vitsin heittona mutta nyt ton riidan jälkeen rupesi miettimään että olikohan nekään vitsejä...

Yhteistyössä