Mulla siis tilanne että tulin raskaaksi kesäkuun lopulla. Viimeiset kuukautiset oli 11.6, ovulaation oli 25.6 (varma tieto). Plussasin 13.7. Viime viikon maanantaina kävin ultrassa, viikkoja piti olla tasan 8. Kohdussa ei näkynyt miträän, eli tuulimunaa epäiltiin. Tänään uusinta ultra, kohdussa näkyi sikiö jonka mitat vastasivat n. 6vk, ei sydänääniä. Oikeasti viikkoja on 9+3
Mä oon ihan sekaisin, mitä tämä nyt meinaa? Hedelmöitykseen johtanut yhdyntä tapahtunut satavarmasti 22.6, siis ihan varmasti. Muita vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan ole. En uskokaan että raskaus olisi normaali ja tästä syntyisi elävä lapsi. Mutta sitä ihmettelen että miten se sikiö alkaa yhtäkkiä lähes varmasta tuulimunasta alkaa kasvaa? Onko jollain kokemusta? Maanantaina mulla on aika äitiyspolille, siellä sitten katsotaan jatkot.
Mä oon ihan sekaisin nyt. :/
Mä oon ihan sekaisin, mitä tämä nyt meinaa? Hedelmöitykseen johtanut yhdyntä tapahtunut satavarmasti 22.6, siis ihan varmasti. Muita vaihtoehtoja ei kertakaikkiaan ole. En uskokaan että raskaus olisi normaali ja tästä syntyisi elävä lapsi. Mutta sitä ihmettelen että miten se sikiö alkaa yhtäkkiä lähes varmasta tuulimunasta alkaa kasvaa? Onko jollain kokemusta? Maanantaina mulla on aika äitiyspolille, siellä sitten katsotaan jatkot.
Mä oon ihan sekaisin nyt. :/