Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Kummityttöni piti syntyä joulukuussa ja kolme viikkoa ennen la:ta siirsivät la:ta kuukaudellaja niin tyttö syntyi tammikuun lopulla - kaikenlaista sattuu
![]()
Ehkä sitten isoimmilla viikoilla on mahdollista. Mutta eikö sikiön/alkion kumminkin pitäisi alussa olla suht aikaansa vastaavan kokoinen?Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:reisiluun mitta joskus lyhyempi (eihän kaikista koripalloilijoita tule) tämä mitta muuttaa kokonaisuudessaan laskettua aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ehkä sitten isoimmilla viikoilla on mahdollista. Mutta eikö sikiön/alkion kumminkin pitäisi alussa olla suht aikaansa vastaavan kokoinen?Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:reisiluun mitta joskus lyhyempi (eihän kaikista koripalloilijoita tule) tämä mitta muuttaa kokonaisuudessaan laskettua aikaa.
Kyllä mä oon ihan satavarma, tunsin oviksen selvästi ja olin tikuttanutkin sen. Juu, monenlaista pyöritellyt mielelessäni, pää ihan sekaisin. :ashamed: Haluaisin toivoa että kaikki olisi ok, mutta sisimässäni tiedän ettei voi olla. Eli tälläinen käänne, tuulimuna ei ollutkaan tuulimuna vaan jotain muuta, mitä lie.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla heitti alkuraskauden ultrassa koko viikolla. Oletko siitä ovulaatiosta varma? Kun siittiöt voi elää jopa sen lähemmäs viikon, eli hedelmöittyminen olis voinut olla vasta viikko siitä kun oletat?
Tai kai sä olet jo kaikki mahdolliset pyöritellyt mielessäsi :ashamed:
Iso :hug: :hug: toivottavasti ensi viikolla asiat selviää :heart:
Kuinka aikaisin kävit ultrassa ekaa kertaa? Tiedätkö milloin tulit raskaaksi? Kiitti jos viitsit vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Ripsatti:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ehkä sitten isoimmilla viikoilla on mahdollista. Mutta eikö sikiön/alkion kumminkin pitäisi alussa olla suht aikaansa vastaavan kokoinen?Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:reisiluun mitta joskus lyhyempi (eihän kaikista koripalloilijoita tule) tämä mitta muuttaa kokonaisuudessaan laskettua aikaa.
Mulla oli vastaava tilanne nyt keväällä.
Menkkojen mukaan laskettu aika 27.11, mutta ultran mukaan laskettu aika on 11.12.
Ultrassa kävin vasta ja kaikki oli ok!!!
Eivät osanneet sanoa syytä.
Eli vauvaa odotellaan syntyväksi tässä joulun alla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kyllä mä oon ihan satavarma, tunsin oviksen selvästi ja olin tikuttanutkin sen. Juu, monenlaista pyöritellyt mielelessäni, pää ihan sekaisin. :ashamed: Haluaisin toivoa että kaikki olisi ok, mutta sisimässäni tiedän ettei voi olla. Eli tälläinen käänne, tuulimuna ei ollutkaan tuulimuna vaan jotain muuta, mitä lie.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kuinka aikaisin kävit ultrassa ekaa kertaa? Tiedätkö milloin tulit raskaaksi? Kiitti jos viitsit vastata.Alkuperäinen kirjoittaja Ripsatti:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ehkä sitten isoimmilla viikoilla on mahdollista. Mutta eikö sikiön/alkion kumminkin pitäisi alussa olla suht aikaansa vastaavan kokoinen?Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:reisiluun mitta joskus lyhyempi (eihän kaikista koripalloilijoita tule) tämä mitta muuttaa kokonaisuudessaan laskettua aikaa.
Mulla oli vastaava tilanne nyt keväällä.
Menkkojen mukaan laskettu aika 27.11, mutta ultran mukaan laskettu aika on 11.12.
Ultrassa kävin vasta ja kaikki oli ok!!!
Eivät osanneet sanoa syytä.
Eli vauvaa odotellaan syntyväksi tässä joulun alla![]()
![]()
Ei se mitään, en minäkään tietäisi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kyllä mä oon ihan satavarma, tunsin oviksen selvästi ja olin tikuttanutkin sen. Juu, monenlaista pyöritellyt mielelessäni, pää ihan sekaisin. :ashamed: Haluaisin toivoa että kaikki olisi ok, mutta sisimässäni tiedän ettei voi olla. Eli tälläinen käänne, tuulimuna ei ollutkaan tuulimuna vaan jotain muuta, mitä lie.![]()
:/ En edes tiedä mitä toivottaisin :ashamed:
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tiedätkö kävikö ultrassa ihan alussa jo?Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Kaverilla oli ehkä samanlainen tilanne. Eli hedelmöittyminen tiedettiin ihan varmasti minuutin tarkkuudella, koska se tapahtui "koeputkessa" täysin lääkettieteellisin keinoin. Silti muuttivat laskettua aikaa ultran perusteella 2 vk myöhäsemmäks. Vaavi syntyi sitten käynnistettynä viikolla 42+jotain virallisesti, mutta oikeestihan se oli 44+jotain.
Niin tosiaan, taitaa tuossa tapauksessaalkuraskaudenultra kuulua asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tiedätkö kävikö ultrassa ihan alussa jo?Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Kaverilla oli ehkä samanlainen tilanne. Eli hedelmöittyminen tiedettiin ihan varmasti minuutin tarkkuudella, koska se tapahtui "koeputkessa" täysin lääkettieteellisin keinoin. Silti muuttivat laskettua aikaa ultran perusteella 2 vk myöhäsemmäks. Vaavi syntyi sitten käynnistettynä viikolla 42+jotain virallisesti, mutta oikeestihan se oli 44+jotain.
Kävi ultrassa: varmistamassa raskauden (taitaa kuulua vakiona lapsettomuus hoidon yhteyteen), verenvuodon takia, niskapoimu, rakenne +monia muita varmuuden vuoksi. Ei ollut meinaan helppo raskaus. Ihan varma en ole siitä että millä viikoilla oli kun LA siirrettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ehkäpä minä taas viisastun maanantaina, tai sitten en.
Siis jotain röpelöä näkyi (unohtui laittaa alkuperäiseen viestiin) , ja kohtu hieman suurentunut. Muttei siis mitään joka olisi viitannut sikiöön/alkioon. Luulen että sitä röpelöä luultiin joksikin litistyneeksi pussiksi. Mutta kyllä siellä "enemän jotain" olisi pitänyt näkyä noihin viikkoihin nähden.Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Minua jäi vaivaamaan tuo lause "kohdussa ei näkynyt mitään". Jos on tuulimuna, kyllä siellä kohdussa se alkiopussi näkyy viikolla 8!
Kaksi "tuulimunaa" synnyttäneenä sanoisin, että ole rauhassa siihen poliklinikan ultraan saakka. Voi nimittäin olla niin, että käytetty ultra on ollut niin vanha ja epätarkka, ettei sen tuloksiin ole luottamista!
Terveisin äiti, jonka toinen varma tuulimuna aloitti juuri koulun!
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mistä tämä varma tieto että hedelmöitys on tapahtunut 22.6?
Jos RouvaRajatapaus sanoo, että varma tieto, niin pitääkö sitä vielä alkaa tenttaamaan?? Varma tieto on varma tieto.
En valitettavasti osaa vastata kysymykseen, mutta toivottavasti kaikki päättyy hyvin.