Vaikea kaveripyyntö facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Hmm. Äsken sanoit, että rakastat miestäsi. Mutta kyse olikin rahasta. Mä en todella usko, että joku ihminen ajattelis noin. Et ole oikea.

Voi se olla. Jos on pahasti läheisriippuvainen todellkisuudentaju on niin tiesään, että luulee rakastavansa vaikka on sairaalloisen riippuvainen ja voi samassa lauseessa ylistää ihanaa miestä ja kertoa miten on joutunu käymään pahoinpitelyn takia päivystyksessä.

No mun mielestä ap ei ole mikään uhri, vaan itte sotkunsa aiheuttanut. Ei vaan halua mitään vastuuta mistään. Mokoma ameeba.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä 4v päästä selitämme asian kun ensimmäinen lapsi on 18v ja tulee varmasti käymään. Heillä muutenkin niin iso ikäero ettei läheistä sisarussuhdetta senkään takia muodostuisi.

Jaa. Mulla on siskon ja veljen kanssa 12 ja 9 vuotta ikäeroa. Vihaisin vanhempiani, jos heidät olisi pimitetty minulta. Vihaisin äitiä, joka ei olisi minusta kiinnostunut.

Mieheni ei ole mua koskaan pahoinpidellyt enkä ole läheisriippuvainen.

Henkisesti pahoinpiutelee kokoajan ja olet hänestä riippuvainen, kun et voi erota milloin mistäkin syystä. Henkinen pahoinpitely on yhtä tuhoavaa kuin fyysinen ja vaikka en suo suoraan provoksi leimaakaan niin suoraan päin naamaa sanon että hyvin sairas olet.

Ehkä 4v päästä selitämme asian kun ensimmäinen lapsi on 18v ja tulee varmasti käymään. Heillä muutenkin niin iso ikäero ettei läheistä sisarussuhdetta senkään takia muodostuisi.

Mulla on siskon kanssa 16v ikäeroa ja ollaan erittäin läheisiä.

Mutta jos sulla on kaikki hyvin elämässäsi niin minkä ihmeen takia sä täällä usein valitat elämästäsi?

No mun mielestä ap ei ole mikään uhri, vaan itte sotkunsa aiheuttanut. Ei vaan halua mitään vastuuta mistään. Mokoma ameeba.

LÄheisriippuvuuden tunnusmerkit ulospäin on just noi. Se vi näyttää jopa narsismilta, mutta syntymekanismi on eri, siinä kun lähtökohta on se, että elää jonkun muun kautta ja roikkuu muiden mielipteissä, kuten nyt ap miehensä mielipiteissä ja antaa niiden vaikuttaa kaikkeen mitä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Hmm. Äsken sanoit, että rakastat miestäsi. Mutta kyse olikin rahasta. Mä en todella usko, että joku ihminen ajattelis noin. Et ole oikea.

Voi se olla. Jos on pahasti läheisriippuvainen todellkisuudentaju on niin tiesään, että luulee rakastavansa vaikka on sairaalloisen riippuvainen ja voi samassa lauseessa ylistää ihanaa miestä ja kertoa miten on joutunu käymään pahoinpitelyn takia päivystyksessä.

Aina yhtä empaattinen ja ymmärtävä :/

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä