Vaikea kaveripyyntö facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

vaikeaa.

Vieras
Annoin lapseni aikoinaan melko vanhana adoptioon olosuhteiden takia. Hän siis tietää nimeni ja osoitteeni ja että olen uudestaan naimisissa ja minulla on pieni poika. Nyt hän pyytää kaveriksi facebookissa. En tiedä mitä teen?nykyinen mieheni ei hyväksy että olen missään tekemisissä hänen kanssaan. Lisäksi mulla anoppi facebook kaverina ja hän ei tiedä että mulla ollut ennen lapsia. Mitä teen?miehestäni en halua erota

no johan olet hyvän mehen valinnut ja lapsenkin pyöräyttänyt, säälittää :( sinulla on menneisyys etkä sille voi yksinkertaisesti mitään, vai etkö todella halua muistaa lastasi?

Jotenkin kuulostaa tutulle, ettet olisi ennenkin tästä avautunut? Että annoit ison lapsen adoptioon ja mies ei hyväksy? Toivottavasti olet provo.

kasva aikuiseksi, oikeesti!
Miten joku edes miettii tuollaista, tottakai hyväksyt kaveriksi ja miehesi on parasta vaan hyväksyä tosi asia että sinulla on toinenkin lapsi.Miten mies voi olla tärkeämpi kuin oma lapsi??????

Sinuna en varmaankaan ottaisi häntä kaveriksi Fb:iin, mutta kävisin tapaamassa häntä mikäli lapsesi itse sitä haluaisi. Yrittäisin rakentaa suhdetta ihan livenä, en virtuaalisesti.

Oletko ollut muuten tekemisissä tuon ensimmäisen lapsesi kanssa? Jos et nimittäin ole ollut, facebook ei varmasti ole paras tapa aloittaa tuota yhteydenpitoa.

Mä en tajua tätä ap:tä. Miks tulla tänne jatkuvasti valittamaan samoista asioista? Tää on provoksikin aika pitkäveteistä, kun jauhaa samoja juttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa.:
Annoin lapseni aikoinaan melko vanhana adoptioon olosuhteiden takia. Hän siis tietää nimeni ja osoitteeni ja että olen uudestaan naimisissa ja minulla on pieni poika. Nyt hän pyytää kaveriksi facebookissa. En tiedä mitä teen?nykyinen mieheni ei hyväksy että olen missään tekemisissä hänen kanssaan. Lisäksi mulla anoppi facebook kaverina ja hän ei tiedä että mulla ollut ennen lapsia. Mitä teen?miehestäni en halua erota

Miten voit kieltää lapsesi? Miten miehesi voi kieltää lapsesi? Miten voit elää tuon tilanteen hyväksyttyäsi? Minua ahdistaisi helvetisti!

Kun ei ole provo. Eilen illalla oli tullut kaveripyyntö ja nyt mietin mitä teen ja lapsi on jo 14v. Enkä halua nykyistä perhettäni tämän takia menettää eikä ole ketään kelle asiasta puhua.

Mitä naurerravaa tässä on?mun on päätettävä hylkäänlö kaveripyynnös, jos en hylkää mies lähtee yhteisen poikamme kanssa pois, tämä ei ole helppo tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä naurerravaa tässä on?mun on päätettävä hylkäänlö kaveripyynnös, jos en hylkää mies lähtee yhteisen poikamme kanssa pois, tämä ei ole helppo tilanne.

Jos tuo on totta, kannattais jo potkasta se äijä ulos ja ilmoittaa että tapaamisoikeudesta ei kannata haaveilla. Tuommoisen omanapaisuuden omaavan henkilön kanssa ei tosiaan kenenkään pidä alistua elämään!
JOs ei ihan nuorena suhdetta ala, jokaisella on entinen elämä ja kuului siihen sitten lapsia tai kumppaneita, puolison menneisyys on hyväksyttävä! JOs ei hyväksy, pitää valita toinen kumppani. JOkaisella on oikeus olla minä eikä minun pidä muokkaantua kumppanin mielen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no ei se mihinkään ole lähdössä. kunhan uhittelee.. ja sitä paitti oothan sä tän FB: kaveripojan äiti kans? joten hyväksyt sen pyynnön ja tokaste ukolles että kaverita ollaan ja yritettään parantaa välejä.... ja jos sun ukkos on oikeesti lähdös niin se ei tod ollu sun arvonen ja se ei voi viedä sult sun lasta jos siihen ei oo pätevää syytä. eli nou hätä..

Menettäisin kuitenkin tämän nykyisenkin lapseni ja sitä en haluaisi. Tiedän että mieheni olisi vahvoilla huoltajuusasioissa niin siksi en ole lähtenyt.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä