vai että suomalaiset ei liiku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
tänään uimahalli IHAN tupaten täynnä jo 7.30 ja uidessa sai muita väistellä. Eilen lenkkipolulla sai väistellä ihmisiä ja hiitoladut täynnä. Täällä on kuntosalitkin täynnä ihmisiä.

Samaa kattelin salilla aamulla. Kymmeneltä jo niin täyteen ammuttu sali että ihan alakroppatreeniin meni semmonen vajaa pari tuntia. Jos pääsis jonottelematta tekemään niin semmonen tunnin verran menisi. Suomalaisethan on euroopan liikkuvinta kansaa, niin hyöty kuin kuntoliikunnankin kantilta katsottuna. Ja kyllä sen huomaa.

Näin oli uimahallilla vielä ennen sulkemisaikaa vaikka kuinka ihmisiä. Pyöräillellessä kävelijää ja juoksijaa pukkaa eteen niin pirkuleesti. Jumppa ryhmiin ei meinaa mahtua mukaan ei lasten eikä aikuistenkaan.... jne.

Kyllä osa ainakin liikkuu varsin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Samaa kattelin salilla aamulla. Kymmeneltä jo niin täyteen ammuttu sali että ihan alakroppatreeniin meni semmonen vajaa pari tuntia. Jos pääsis jonottelematta tekemään niin semmonen tunnin verran menisi. Suomalaisethan on euroopan liikkuvinta kansaa, niin hyöty kuin kuntoliikunnankin kantilta katsottuna. Ja kyllä sen huomaa.

Minulla on "parhaimpina" päivänä mennyt salilla sellaiset 3h, koska en saa tehtyä mitään jonottamatta. Erittäin rasittavaa. Päätin sitten mennä uimaan, niin sielläkin saa uida jonossa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Minulla on "parhaimpina" päivänä mennyt salilla sellaiset 3h, koska en saa tehtyä mitään jonottamatta. Erittäin rasittavaa. Päätin sitten mennä uimaan, niin sielläkin saa uida jonossa :laugh:

Mä kiekasin hermostuksissani että niitä taukoja ei istuta laitteissa eikä varailla niitä laitteita vaan kiltisti jonotetaan sitten. Ei vittu mitään reaktiota kenessäkään.... hah hah.

Erot alkaa vissiin olla tässä, kuten monessa muussakin asiassa huomattavat.
On ne, jotka ei tee mitään. Ja ne jotka tekee, tekee kunnolla.

Mutta ei hitto, mistä jonotusajoista ja ruuhkista te puhutte. Muistanpa taas olla tyytyväinen, että oma liikuntaharrastukseni pupeltaa heinää tossa etupihalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Mä kiekasin hermostuksissani että niitä taukoja ei istuta laitteissa eikä varailla niitä laitteita vaan kiltisti jonotetaan sitten. Ei vittu mitään reaktiota kenessäkään.... hah hah.

joo. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että joku istuu perse leveenä (tai timmissä kunnossa ) laitteessa TEKEMÄTTÄ mitään. Eikö voi mennä juoruilemaan jonnekin muualle? Tosin oli tuolla uimahallissakin mummoja jotka jäi juttelemaan keskelle uimarataa =)

Yhteistyössä