Laivalle arkena....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trevlig Resa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Trevlig Resa....

Vieras
Voi kauheeta.. oon menos laivalle tänään.. ja kaveri sanoi et siellä on vaan eläkeläisiä....
Kaverin sisko oli viikko sitten ollu ja keski ikä oli ollu 80 ja kuoleman välillä.... että rollaattoreita sai väistellä....

Voi ei mikä mummo risteily sitten tiedossa.....

Mä en kestä..... =)

Mä meen risteilylle huomenna. Vähän pohjoisemmassa Suomessa on nyt hiihtolomat kouluista , joten saattaa laivalla olla lapsiperheitäkin.
Ittestä se on kiinni onko laivalla kivaa , eikä sinne tartte kuin YHDEN mukavan tyypin , niin reissu on loistava !

ai lukiolaisia..?? Ne abi systeemit vai....?
Juu ei varmaan oo arkena ihan mitää bilemestoja.. mut en halua uskoa et siellä on jotain saakelin rollaattoreita pelkästään.... sit täytyy vaan vetää kovemmat kännit.. =)

Virkkuukerho kokoontuu.. voi hyvää päivää.
Must siel oli Cheek tänää laivalla.... et sekin jo ehkä vetää muutakin sakkia ku toinen jalka haudassa porukkaa....

Alkuperäinen kirjoittaja trevlig resa:
Silja Eurooppa.. sillä olen miesystäväni kanssa menossa.... ;)

Niillä on kai maanantaisin "teemana" senioriristeilyt, mut tosiaan nyt kun on lomakausi niin voi olla muutakin porukkaa. Ja pe-iltana laiva siis oli vielä 2 tuntia aikataulusta myöhässä eli kannattaa varautua siihen ja kysellä vaik terminaalista jo nyt ettei mene turhaan liian aikasin sinne.

Juu kysyn aikatauluista.....

laivalla on nyt Cheek esiintymässä, se rap artisti.. et senki puolest ajattelin et tuskin mammat Cheekkiä diggailee.. joten elän siinä uskossa että siellä on nuoria..... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja trevlig resa:
Juu kysyn aikatauluista.....

laivalla on nyt Cheek esiintymässä, se rap artisti.. et senki puolest ajattelin et tuskin mammat Cheekkiä diggailee.. joten elän siinä uskossa että siellä on nuoria..... ;)

Sillon pe oli Anna Abreu ja kyllä oli paatti täynnä vahaisnuorisoa........

Yhteistyössä