Aaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggggghhh hhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

Helekkarin Heittomerkki

Aktiivinen jäsen
28.09.2011
1 325
0
36
Mie olin eilen kiva äiti ja poikkeuksellisesti suostuin siihen, että pojalle sai tulla kaveri yökylään arkena. Kaverin äidille vielä sanoin, että meillä ei ole sitten aamulla ketään aikuisia kotona, kun lähdemme töihin, mutta osaahan ne pojat olla. Kaverin äitille tämä oli ok ja sanoi, että hakee poikansa kotiin heti aamusta.

No minä tulin töistä kotiin puoli viideltä väsyneenä ja nälkäsenä. Ja eikö tämä minun pojan kaveri ollut edelleen meillä! Kiireellä nakkasin ranskalaiset ja lenkin uuniin, että saadaan nopeasti ja helposti ruokaa, kun siivotakin meinasin. Ja kun viimein itse jouduin keittiöön ja meinasin syödä, niin pellillä oli kaksi kylmää ranskalasta ristissä |O

Nyt pojat lähti sitten ulos, mutta eihän tällä kaverilla ollut mitään ulkovaatetta mukana, joten eikun kaapista kaivamaan jotain päälle pantavaa. :headwall:

Ihme touhua! :O Siis sen pojan vanhemmilta, kun eivät hae kotiin! Ja toiseksi, ai että mua vituttais, jos mulle ei jäis ruokaa, kun tulen töistä kotiin nälkäisenä... :mad:

On se jännä miten paljon ihmisiä on, jotka valittaa täällä tai muuten kavereilleen miten asiat menee väärin, mutta ei sitten voi tälle väärin tehneelle sanoa mitään. "Joo eihän se mitään haittaa" "tällästä tapahtuu" jne. Kuitenkin kiehutaan ja valitetaan sitten niin että muidenkin korvat väsyy. En tiedä onko tässä kyseessä sellainen tapaus, mutta pitipä nyt sanoa kun näitä tapaa tosielämässä ihan liian paljon. Itse valitan suoraan valituksen kohteelle ja teen selväksi, ettei ollut kivasti tehty, niin ensi kerralla ei sitten tapahdu uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25331166:
tota... mitä se sua haittaa että lapsellas on ollu kaveri siellä kun oot ite ollu töissä? eikö se oo kivaa että lapsilla on ollu seuraa ja tekemistä?

Ei se haittaakaan, että on ollut kaveri. Mutta olisi ollut ihan kiva, jos joku olisi minullekin ilmoittanut tuosta aikataulun muutoksesta, niin olisin tiennyt ajaa kotiin kaupan kautta ja hakea lisää jotain nopaa ruokaa.

Ja tämäkin oli vain nälän ja väsymyksen aiheuttama ensi purkaus. Nyt kun olen pari leipäpalasta tankannut, niin kaikki on ihan ok. :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25331166:
tota... mitä se sua haittaa että lapsellas on ollu kaveri siellä kun oot ite ollu töissä? eikö se oo kivaa että lapsilla on ollu seuraa ja tekemistä?

tota... onks sulle ihan perustoimintaa, että lupaat hakea lapsesi jostain kyläpaikasta aamulla, etkä ole vielä kello viiteen mennessä häntä hakenut?

• Tykkää
Reactions: Saraella

Yhteistyössä