E
Etiketti
Vieras
Lapsi (tokaluokkalainen) menee noin kerran viikossa kaverilleen koulun jälkeen. Matkaa on jonkun verran, enkä halua että hän sieltä yksin pimeässä kävelee kotiin, joten haen sitten viideltä kun töistä pääsen.
Ongelma (tai ei tämä varsinainen ongelma ole
on se, että kaverin kodissa syödään jo neljän aikoihin. Oma lapseni saa aina ystävällisesti myös syödäkseen. MINUA on kuitenkin alkanut painaa syyllisyys; en ole tarkoittanut ruokituttaa lastani kylässä. Kaveri ei usein tule meille, koska viihtyy omassa kodissaan, joten en pääse "ruokkimaan" häntä vastapainoksi takaisin.
Kerran vein pussillisen pullia osoittaakseni, että olen noteerannut nämä syömiset, ja kiitokseksi. Lapselle sanoin, että hän voi kyllä kauniisti sanoa, että syö sitten kotona, mutta näin ei ole ilmeisesti kuitenkaan sanonut tai sitten nälkä on voittanut
Kysymys: Miten te toimisitte? Ja joa olisitte kaverin äiti/isä, harmittaisiko teitä, kun vieras lapsi on tiuhaan ruokapöydässä?
Ongelma (tai ei tämä varsinainen ongelma ole
Kerran vein pussillisen pullia osoittaakseni, että olen noteerannut nämä syömiset, ja kiitokseksi. Lapselle sanoin, että hän voi kyllä kauniisti sanoa, että syö sitten kotona, mutta näin ei ole ilmeisesti kuitenkaan sanonut tai sitten nälkä on voittanut
Kysymys: Miten te toimisitte? Ja joa olisitte kaverin äiti/isä, harmittaisiko teitä, kun vieras lapsi on tiuhaan ruokapöydässä?