Vähän surettaa kummitytön puolesta..Ei tiedä isäänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen tytön äitee

Vieras
Kummityttö nyt 3v.Äitinsä kun tuli raskaaksi niin isäehdokkaita oli muutama,2 kävi isyystutkimuksessa tuloksetta.Eli arvoitukseksi jäi,kuka tytön isä on..Tytön äiti halusi sitten jättää asian sikseen,koska ei jaksanut enää selvitellä..Hävettää kyllä hänen puolestaan,kun petikumppaneita oli lyhyen ajan sisällä niin monta,ettei edes lapsen isä selvinnyt..Muutenkin hiukka vastuuton tapaus tämä äiti-ihminen:/

Mutta nyt kuitenkin vihastuttaa ja surettaa tytön puolesta,kun hän ei ilmeisesti koskaan saa tietää,kun biologinen isänsä on..:( "Isi" hänellä oli äitinsä raskaudenaikaisesta poikakaverista(joka oli synnärilläkin mukana),valokuvia on,jossa hän leikkaa napanuoran..Mutta nyt eivät ole tekemisissä,äidillä on ollut useampi miesehdokas tässä välissä..tyttö taitaa olla hiukka sekaisin,että kukas se oikea "isi"nyt onkaan..Voi ei.

Mitenhän tällänen asia vaikuttaa lapsen tulevaisuuteen,kun tilanne on epävakaa ja isää ei saa koskaan selville(taisi olla eräs yhden illan juttu,josta tytön äiti ei tiedä kuin etunimen)..Miten voisin olla kummitytölle tueksi tulevaisuudessa?

Tähän tekisi mieli laittaa jotain... mutta en viitti. Joskus sen tein ja niin turpaani täällä sai että enään en jaksa.

Mutta siis kyllä äiti varmasti tietää mitä lapselleen sanoo... kun sen aika tulee. Mutta yhessä asiassa olen samaa mieltä... ei ole hyväksi vaihtaa miestä koko ajan ja sekoittaa lapsen pää sillä.

Silti olen vahvasti sitä mieltä että isä hahmon lapsi tarvitsee jossain vaiheessa, mutta ei sen biologinen välttämättä tarvitse olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Tähän tekisi mieli laittaa jotain... mutta en viitti. Joskus sen tein ja niin turpaani täällä sai että enään en jaksa.

Mutta siis kyllä äiti varmasti tietää mitä lapselleen sanoo... kun sen aika tulee. Mutta yhessä asiassa olen samaa mieltä... ei ole hyväksi vaihtaa miestä koko ajan ja sekoittaa lapsen pää sillä.

Silti olen vahvasti sitä mieltä että isä hahmon lapsi tarvitsee jossain vaiheessa, mutta ei sen biologinen välttämättä tarvitse olla.

En yhtään epäile,etteikö äitinsä hyvin kasvata tyttönsä yksinkin ja jospa löytäisi kivan vakikaverin,joka olisi isähahmo..Mutta en silti voi olla miettimättä,että mitä sitten,kun tyttö haluaa tietää omat juurensa,mutta ei pysty niitä selvittämään..Kun eihän sitä bio-isää löydetä millään ilman tietoja..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:

En yhtään epäile,etteikö äitinsä hyvin kasvata tyttönsä yksinkin ja jospa löytäisi kivan vakikaverin,joka olisi isähahmo..Mutta en silti voi olla miettimättä,että mitä sitten,kun tyttö haluaa tietää omat juurensa,mutta ei pysty niitä selvittämään..Kun eihän sitä bio-isää löydetä millään ilman tietoja..

Niin... Ei sitä löydä ei.

riippuu miten äiti asian sitten lapselleen esitään. senkö että ei vaan tiedä vai että vaihtoehtoja oli monta. Siinä on se juttu sitten, millaisen kuvan äiti antaa kasvavalle nuorelleen aikanaan sukupuolielämästä ja parisuhteesta

Yhteistyössä