Vähän outo juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja III
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

III

Vieras
Minulle tapahtui viikonloppuna jotain mikä ahdisti ja pelotti minua. Siitä jäi huono olo ja heti tapahtuman jälkeen ensimmäinen ajatus oli se että pitää saada kerrotuksi asia exälleni.
Olen siis naimisissa ja exäni on ystäväni mutta ei mitään sellasia 'vahvempia' tunteita ole häntä kohtaan.
Nyt tunnen syyllisyyttä siitä että hän tuli ensimmäiseksi mieleeni eikä aviomieheni.
Mistä tää voi johtua? :(

Kyllä mullekkin tulee välillä sellaisia juttuja jotka haluan kertoa ensin parhaalle ystävälleni ja sitten vasta miehelleni. Ole onnellinen että olette noin hyvissä väleissä eksän kanssa. (ja vielä ilman mitään kipinää...?...)

Alkuperäinen kirjoittaja 4 ruusua:
Kyllä mullekkin tulee välillä sellaisia juttuja jotka haluan kertoa ensin parhaalle ystävälleni ja sitten vasta miehelleni. Ole onnellinen että olette noin hyvissä väleissä eksän kanssa. (ja vielä ilman mitään kipinää...?...)

Ei ole mitään sellaisia tunteita niinkuin parisuhteessa. Mutta jonkunasteista rakkautta kuitenkin. Vahvoja tunteita.
Mutta tuntuu että tein jotenkin väärin kun heti tuli hän mieleen tuon kokemuksen jälkeen eikä aviomieheni.

Yhteistyössä