agag
siis mulla on oikeesti ajatusmaailma ja kaikki sekaisin..olen naimisissa ihanan miehen kanssa meillä on kaksivuotias tyttö, mutta viimeisen vuoden aikana meillä ei ole kovin hyvin mennyt... mun pikkuveljen kaveri alkoi pyörii täällä meillä kuukausia sitten enemmän ja meistä tuli hyvii kavereita ja siitä mulle itseasiassa läheinen ystävä..pystyn puhumaan sille kaikesta mikä painaa ja myös se mulle... pikkuhiljaa huomasin ihastuneeni häneen ja se vaan syveni ja syveni se tunne..ei ollut ketään kelle puhua joten olen kertonut hänelle kaiken, vaikka kuulostaa tyhmältä että juuri hälle kerron että hänee olen ihastunut....(mieheni tietää myös, koska ollaan aina kerrottu kaikki asiat toisille joten en tätäkään jättänyt kertomatta, hän itse asiassa on samassa tilanteessa yhden hyvän naispuolisen kaverimme kanssa...tuntuu niin oudolta että kumpikin on ihastunut myös muuhun ihmiseeen, ja silti rakastetaan toisiamme...) mutta mua vaivaa oikeesti että tää ystävä sanoi olevansa ihastunut johonkin, tajunneensa sen viikon aikana kun armeijassa oli ja sit se ei sano kuka se on...viikko sit sunnuntaina juteltiin monta tuntia ja mä aina kiusaan häntä, mutta nyt se sit alkoi kiusaa mua kun sanoin olleeni mustis hänestä...ja se kertoo kaiken mulle ensimmäisenä ´, itki mun olkaa vasten kun tapahtui kauheita, soittelee mulle päivittäin, käy päivittäin ja haluu olla mun seurassa koko ajan. eilen kysyin että keneen se sit on ihastunut niin ei sanonut, sit kysyin että minuun niin vastas että ei mulla ei ole sua kohtaan mitään sellasia tunteita...oisko se valehdellu mulle tän tilanteen takia? koska tuntuu että on kuitenkin kaikkea merkkei ilmassa kuitenkin että se olisi...ja se tietää että mä olen ja on itse oikeesti niin ujo että ei sano oikeesti tuollaisia asioita kenellekkään, ei edes sille johon ihastunut?? apua oikeesti mitä tää kaikki meinaa??