kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23211370:Ompas kiva tuo traktorikuosi!
Jälleen kaunista työtä narikka!
Kuva sitten heti välittömästi ketjuun!Mä tässä just kasaan likan ekaa pallotyynyä ja kiitos Aamuäreen mulla on vanuakin. =)
Joo totta kai kunhaan saan tuon kasattua ja täytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23226333:Kuva sitten heti välittömästi ketjuun!
Voit vaikka ommella ne kuviot jälkeenpäin silmukoita jäljitellen.miten ihmeessä saattaa tehtyä kuvioista nuin "sileät" mie olen tyystin luovuttanu... vaikka aluksi näyttää kuin hyäle niin sitte net onki ihan koppurassa :/ ja bootyllä liivimekko!wau! ja aamuäreen sukat, mullekki kelpais !
Kiitos Ei mulla ole enää sellaista palaa...tein semmoisesta aikoinaan tälläsen..VillaNannaIhana mekko, tahtoo samanlaisen . Paitsi minun vartalolle leveämmät olkaimet ja toisenmallinen v-aukko. Löytyisipä samanlaista kangasta jostain. Ei satu laatikoissa lojumaan vastaavaa ruskeaa oransseilla pallukoilla?
Ankarasti harjoitellen. Meinas ottaa koville mutta aina silloin tällöin kokeilin ja nyt lopulta saatan sanoa että jälki alkaa pikkuhiljaa muistuttaa kunnollista kirjoneuletta. Mummu on mestari, sen neulomuksien äärellä kalpenee moni rasa.miten ihmeessä saattaa tehtyä kuvioista nuin "sileät" mie olen tyystin luovuttanu... vaikka aluksi näyttää kuin hyäle niin sitte net onki ihan koppurassa :/ ja bootyllä liivimekko!wau! ja aamuäreen sukat, mullekki kelpais !
Eikä vanuakaan mennyt vielä älyttömästi. Lankaa on kuitenkin enää yhteen palloon, vähän kun kyllä haaveilen ittellekkin tuollaasia...Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23234665:Kiva pallo!
Mä luulin että se olis enempi littana, mutta toden totta, pallohan se!
Kiitos. Kankaat on tilattu pohjanmaan kalusteelta. On siis ihan verhoilukangasta. Ja noi on nyt kakspuoleisia, elikkä istuinosat käännettävissä, ja irroitettavissa vesipesuun.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23313219:Niistähän tuli Heppuli oikein hyvät!
Kaunis tuo kukkakangas- mistä löysit?