Mulla valuu ihan vedet silmistäNo onhan ne kotiteollisuutta.
Mulla valuu ihan vedet silmistäNo onhan ne kotiteollisuutta.
Niin tai jos on oikein tarkka, niin aloittaa rullan sisältä ja toisessa sukassa aloittaa uuden rullan sieltä sisältä. Vaikka minua itseäni ei oikeastaan enää haittaa, vaikka raidat menisivätkin vähän vintturaan. Nykyään jos raitalankaa käytän, niin laitan ne tahallaan menemään eri tahtiin.loistavat tontut!!
nuo raita langat saa täsmään ku alottaa aina värin vaihto kohalta, helppo muistaa mistä alotti aijemman sukan
mie en raaski ostaa kahta rullaa teen tilauksesta sukkia joten ylheensä niihin on se yks rulla piisannu. oman porukan sukat on vaikka mitenpäin raitaset...Niin tai jos on oikein tarkka, niin aloittaa rullan sisältä ja toisessa sukassa aloittaa uuden rullan sieltä sisältä. Vaikka minua itseäni ei oikeastaan enää haittaa, vaikka raidat menisivätkin vähän vintturaan. Nykyään jos raitalankaa käytän, niin laitan ne tahallaan menemään eri tahtiin.
Juu, itse asiassa aina aloitan samasta kohdasta, mutta siltihän ne ei ihan täsmälleen mene. Että jos on ihan superhypernipotarkka siitä, että väri vaihtuu justiinsa kerroksen vaihtumiskohdasta, niin sitten ei kannata raitalankoihin koskealoistavat tontut!!
nuo raita langat saa täsmään ku alottaa aina värin vaihto kohalta, helppo muistaa mistä alotti aijemman sukan
vieraalle jos teen sukat niin ten niin että alka sentilleen samasta kohtaa, tyytyväinen asiakas muuten ihan sama missä menevät. omissa sukissa on ihan päin puitä nämä raijatJuu, itse asiassa aina aloitan samasta kohdasta, mutta siltihän ne ei ihan täsmälleen mene. Että jos on ihan superhypernipotarkka siitä, että väri vaihtuu justiinsa kerroksen vaihtumiskohdasta, niin sitten ei kannata raitalankoihin koskea
Miulla onkin taas joulumuistamisprojektit menossa, tänä jouluna tutut ja naapurit saa magneetteja
Et sä ainut ole joka ei aikaan saa....Hienoja väkerryksiä taas, mie en oo oikeen saanu mitään aikaan. Taas vaihteeks.
Ja nuo "Hynyset" :flower:
Sama....mulla on kans sukat ihan lopussa, asiakkaille teen kyllä mutta mummo tekee mulle :saint:
Nyt mä odotan vaippakaupasta luomubambufleeceä, että saan tammalle kuivatus-/talliloimen huippuominaisuuksillaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22832550:Minkälaisista kankaista teet hevosille loimet Meah?
Mistä hankit soljet tms?
Tuo mun ponitamma on niin hassun kokoinen että mun on pakko sille tehdä itse loimi (ens syksyä ja talvea ajatellen) kun se on liian iso pikkuponiksi ja liian pieni isoksi poniksi
Jokin hassu välikoko........ ikinä ei saa riimua tai lointa joka olis hyvä.
Ihana se joustofroteetunika/mekko/juttu Taidan kokeilla jotain vastaavaa pidemmillä hihoilla, sitten kun ehdin (= joskus vuonna 2029...)Ihanat Meahin kakku ja myssy Kaipa mäkin uskallan pitkästä aikaa laittaa mun tekeleitä...
VillaNanna
Blogista löytyy kaikenmoista rullaa alaspäin vain...