Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Harva muuten uskoo että miten tää mun systeemi täällä toimii, ku on niin paljon tekemistä mutta niin vähän aikaa.. istun sohvalla tietokone tietenki mukana , jossa auki mitäs nyt, facebook ja blogi.. sit viel samalla askarrellaan toisella kädellä ( okei välillä kummallaki kädellä ) ja sit katse poukkoilee askartelusta tietokoneeseen ja telkkariin.. nii ja välillä täytyy käydä viihdyttää kuopusta kun se tuolla ähisee..on se kumma ku ei lapset anna ees yöllä äidin olla rauhassa...

mut eikse niin mee että sillon on taottava ku rauta on kuumaa :whistle:
Kuulostaa niiiiin tutulta! Pitää tehä oikeesti montaa asiaa yhtä aikaa, että ehtii edes murto-osan tehdä siitä, mitä suunnittelee. :saint:

Kuntopyörällä voi mm. polkea samalla, kun lukee kirjaa ja neuloo. Tietysti siinä sivussa pitää olla selvillä, mitä lapset tekee ja suunnitella viikon ruokalistaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Pari kesälippis-kokeilua..

http://pompulapaja.vuodatus.net/blog/2427966/lippiksia/

Näitä teen kyllä lisääkin. Ihania kankaita oottaa tuolla läjä! :D
Hei, tuommoisen vois itsekkin vaaville tehdä :D
samaa mietin itekki, mulla vaan on tullu kauhee kammo ommella mitää ku en kuitenkaa onnistu :ashamed:

Mulla on ollu niska niin jumissa, että on tarvinnu käyttää vähän vahvempaa lääkitystä, joten en oo saanu tehtyä nyt mitään. Mä yritän tässä löytää musta semmosen kipinän, että pääsisin tästä koneelta tonne sohvalle ja alkaisin väsään tytöille villatakkeja, mutta kun ei vaan jaksais. Toisinsanoen olis niin paljon muutakin tekemistä, kuten siivoominen.

Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Hienoja lippiksiä. Ootko tohon lippaan laittanu jonkun pahvin tai jotain?
Tukikankaan molempiin lippakappaleisiin.
Tuleeko siitä sitten ihan tukeva? Ja minkä paksusta se tukikangas on? Oon ihan alottelija. On niin ihania ja just sellasia kun haluaa.
Ei tietenkään yhtä tukeva/kova, kuin mitä kaupan lippiksissä, mut ihan hyvin pysyy muodossaan noinkin. Ja voi pestä koneessakin sitten, ku ei oo mitään pahveja lipassa.
Riippuu kankaan paksuudesta, et kuinka monta kerrosta tukikangasta on hyvä, mut kokeilemalla sekin selviää. Silittää ensin yhdet tukikankaat molempiin puoliin ja jos tuntuu liian lörpöltä, niin sit laittaa vielä yhden/kaks lisää. Tavallista kuitutukikangasta tuo on mitä laitoin.

Hienoja lippiksiä. Ootko tohon lippaan laittanu jonkun pahvin tai jotain?
Tukikankaan molempiin lippakappaleisiin.
Tuleeko siitä sitten ihan tukeva? Ja minkä paksusta se tukikangas on? Oon ihan alottelija. On niin ihania ja just sellasia kun haluaa.
Ei tietenkään yhtä tukeva/kova, kuin mitä kaupan lippiksissä, mut ihan hyvin pysyy muodossaan noinkin. Ja voi pestä koneessakin sitten, ku ei oo mitään pahveja lipassa.
Riippuu kankaan paksuudesta, et kuinka monta kerrosta tukikangasta on hyvä, mut kokeilemalla sekin selviää. Silittää ensin yhdet tukikankaat molempiin puoliin ja jos tuntuu liian lörpöltä, niin sit laittaa vielä yhden/kaks lisää. Tavallista kuitutukikangasta tuo on mitä laitoin.
Ok. Tarvii joskus koittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
http://winnie84.vuodatus.net/blog/2427324

Nyt ois sit ekat neulahuovutukset kokeiltu, enpä oo näköjää mikää seppä syntyessäni mutta ehkä tässä ees vähän kehittyy :saint:

anteeks taas kuvanlaadut mutta kamera pentele piilottelee edellee :ashamed: :headwall:
ihana toi Herra Tipu :heart:

sini
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Norsuja lisää.. Tai no tuo alimmainen oli jo aikasemmin blogissa.
Ihania:)
Huomasin että myyt töitäsi.Miten tuo ostaminen oikein toimii,sähköpostin kautta?
Teetkö tilauksesta esim noita lippiksiä?:)
Laita sähköpostia, niin katotaan. Osoite löytyy sieltä blogista.. :)
Ok.kiitos:)

Yhteistyössä