ei helpottanu yhtään.... :|Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Booty siinä saa valita useamman
mä kans laitoin..Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:BUBO tehty :wave:
:flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä kans laitoin..Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:BUBO tehty :wave:
Kiitos. No kun se on blogissa jo Mä inhosin tehdä tota neuletta kun lanka oli niin tuhottoman liukasta mutta on sitä ihana pitää päällä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Booty älä pyytele anteeks! Kiva neule
Alkuperäinen kirjoittaja mammy:bubo äänestetty ja kommentoitu on :saint:
en tehny tilauspöksyjä, toiset samanlaiset mutta sinisävyiset valmistui eilen.Alkuperäinen kirjoittaja mammy:ihanat pökät.teikkö omalle?Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
uuuuuu............Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Booty korjasin =)
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuu............Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Booty korjasin =)
Toi olis kyllä tosi kiva!Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:uuuuuu............Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Booty korjasin =)
Voisitko muuten ajatella että tekisit siitä rypytyslankajutusta jonkun ohjeen blogiisi? Vaikka kuvien kanssa? Olis tosi kiva kun tekis mieli sitä kokeilla..
Vo kun mä tykkäsin siitä pöllösvetarista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:miten mä aina unohan tän ketjun :headwall: no tehtynä on taas vaikka mitä löytyypi blogista
http://siksakkiasaumurilla.blogspot.com/
ja työn alla 3 t-paitaa ja yksi pitkähihainen kunhan päätän tuleeko siitä vain paita vai body