Niin on. Ja tämä nyt ei ole pahimmasta päästä mitä olen kuullut. Meillä oli talo rauhanyhdistyksen vieressä ennen... ei ole varmaan vaikea arvata miksi myytiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, tuohan on henkistä pahoinpitelyä.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:mun on todella vaikea kuvitella että oisin kateellinen ihmisille jotka perustavat lasten kasvatuksenkin pelottelulle "joudut kadotukseen jos teet sitä tai tätä..." "Naapurin pennut palaa helvetin tulessa" yms yms
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ateisti:todellakin lestat ovat hyvännäköisiä! sellasia luonnonkauniita!.
Ai siksi, kun sieltä kuului niin hirveä hevimusiikin jytke? Jos olette jotenkin häiriintyneet seuroista, niin syy lienee itsessänne ja asenteissanne? Rauhanyhdistyksillä pidettävät seurat ovat tasan tarkkaan rauhallisimpia tapahtumia, joita niin isolla ihmismäärällä on ylipäätään mahdollista pitää.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Niin on. Ja tämä nyt ei ole pahimmasta päästä mitä olen kuullut. Meillä oli talo rauhanyhdistyksen vieressä ennen... ei ole varmaan vaikea arvata miksi myytiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä, tuohan on henkistä pahoinpitelyä.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:mun on todella vaikea kuvitella että oisin kateellinen ihmisille jotka perustavat lasten kasvatuksenkin pelottelulle "joudut kadotukseen jos teet sitä tai tätä..." "Naapurin pennut palaa helvetin tulessa" yms yms
:snotty:
Tämä on helppo: Saitte niin alyttömän hyvän hinnan yli markkina-arvon, koska ostajan mielessä kohteeseen liittyi suuri tulevaisuuden potentiaali ja optio. Sellainen arvo, jota "ei-lesta" ei voi käsittää, saati sitten rahamitallisestikin arvostaa.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Meillä oli talo rauhanyhdistyksen vieressä ennen... ei ole varmaan vaikea arvata miksi myytiin. :xmas:
heheAlkuperäinen kirjoittaja Tavisstjerna:Tämä on helppo: Saitte niin alyttömän hyvän hinnan yli markkina-arvon, koska ostajan mielessä kohteeseen liittyi suuri tulevaisuuden potentiaali ja optio. Sellainen arvo, jota "ei-lesta" ei voi käsittää, saati sitten rahamitallisestikin arvostaa.Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Meillä oli talo rauhanyhdistyksen vieressä ennen... ei ole varmaan vaikea arvata miksi myytiin. :xmas:
Enemmin juuri sen mitä ne eivät ole tehteet voi kuvata paremmin asiaa. Ja edelleenkin ihmettelen miksi ihmeessä pitäisi olla kateellisia ihmisille mitkä on niin outoja että ne ansaitsevat itse kannuksensa outoudelle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:LoruLiisa on juurikin niitä kateellisia, jotka rientää tänne haukkumaan kaikkia mahdollisia toisiinsa mitenkään liittymättömiä asioita lessuissa. "Talokin myytiin lessujen takia". Kertoisitko ihan yksityiskohtaisesti, mitä lessut ovat sinulle tehneet, jotta ymmärrän vihaasi paremmin.
Fiksu kysymys. Kauneus johtunee siitä, että joudutaan kompensoimaan meikkaus-kieltoa pitämällä muuten tarkkaa huolta ulkonäöstä. Alkoholinkäytto-kielto lienee syynä lessujen hoikkuuteen, sekä lasten suuri määrä: ei ehditä lojumaan laakereillaan.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Kerro sinä ap, mistä se lessujen kauneus johtuu. Entä elintaso?
ahaaAlkuperäinen kirjoittaja gjjh:rumia tanttoja. Osa on pinnallisia jotka meikkaa salaa ja pitää minihameita ettei isipappa vaan sattuis näkee
Suhtauduin aikaisemmin neutraalisti lestadiolaisiin, mutta muutettuani alueelle missä heitä asuu hieman enemmän, suhtaudun erittäin varauksellisesti, enkä toivo lapseni leikkivän ls-lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:LoruLiisa on juurikin niitä kateellisia, jotka rientää tänne haukkumaan kaikkia mahdollisia toisiinsa mitenkään liittymättömiä asioita lessuissa. "Talokin myytiin lessujen takia". Kertoisitko ihan yksityiskohtaisesti, mitä lessut ovat sinulle tehneet, jotta ymmärrän vihaasi paremmin.
Luulen, että oikeilla lessuilla ei moraali antais myöden sanoa, etteivät usko jumalaan, ja etteivät halua paljon lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja huijari ap:ap taitaa kyllä vaan olla lessu ite...eihän muuten jaksais tulla tänne sopaa selittää. Kato ap peiliin...voin kuvitella miltä näytät :`DDD
Oletko LoruLiisa? Unohduitko kirjoittelemaan harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suhtauduin aikaisemmin neutraalisti lestadiolaisiin, mutta muutettuani alueelle missä heitä asuu hieman enemmän, suhtaudun erittäin varauksellisesti, enkä toivo lapseni leikkivän ls-lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:LoruLiisa on juurikin niitä kateellisia, jotka rientää tänne haukkumaan kaikkia mahdollisia toisiinsa mitenkään liittymättömiä asioita lessuissa. "Talokin myytiin lessujen takia". Kertoisitko ihan yksityiskohtaisesti, mitä lessut ovat sinulle tehneet, jotta ymmärrän vihaasi paremmin.
Sillä en halua hänen joutuvan kuuntelemaan tällaisia kommentteja...
"joudut kadotukseen jos teet sitä tai tätä..."
No en ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko LoruLiisa? Unohduitko kirjoittelemaan harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suhtauduin aikaisemmin neutraalisti lestadiolaisiin, mutta muutettuani alueelle missä heitä asuu hieman enemmän, suhtaudun erittäin varauksellisesti, enkä toivo lapseni leikkivän ls-lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:LoruLiisa on juurikin niitä kateellisia, jotka rientää tänne haukkumaan kaikkia mahdollisia toisiinsa mitenkään liittymättömiä asioita lessuissa. "Talokin myytiin lessujen takia". Kertoisitko ihan yksityiskohtaisesti, mitä lessut ovat sinulle tehneet, jotta ymmärrän vihaasi paremmin.
No mihin olen jättänyt kommentoimatta? En viitsi kommentoida sellaisia juttuja, jotka ovat selvästi tuulesta temmattuja tai muuten älyttömiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aly:Aika hyvin ap ohittaa kommentoijia. Tarttuu vain niihin ketkä sanovat todella pahasti liikkestä. Noh hyvin todistaa et mitä mieltä se on. Ja varmistaa vaan omaa käsitystä heidän kieroudesta.
Niin ovat. Niillä nimillä mua aikanaan kutsuttiin, ja niillä nimillä nämä vihaajat lestadiolaisia kutsuvat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oletko LoruLiisa? Unohduitko kirjoittelemaan harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suhtauduin aikaisemmin neutraalisti lestadiolaisiin, mutta muutettuani alueelle missä heitä asuu hieman enemmän, suhtaudun erittäin varauksellisesti, enkä toivo lapseni leikkivän ls-lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:LoruLiisa on juurikin niitä kateellisia, jotka rientää tänne haukkumaan kaikkia mahdollisia toisiinsa mitenkään liittymättömiä asioita lessuissa. "Talokin myytiin lessujen takia". Kertoisitko ihan yksityiskohtaisesti, mitä lessut ovat sinulle tehneet, jotta ymmärrän vihaasi paremmin.
Itse taas epäilen vahvasti oletko koskaan ollut lestadilainen, sillä lessu ja lesta taitavat olla lähinnä liikeen haukkumanimiä.
Fiksu vastauskin. Allekirjoitan tuon yrittäjyyden ja hyvä veli -verkoston täysin, samoin myönnän, että nuoret lessutytöt monesti ovat raikkaita ja urheilullisia. Mutta tunnen kyllä paljon ylipainoisiakin lessuja, ja varsinkin nuo suurperheiden äidit ovat aika kuluneita. Mutta sitä ovat toki muutkin suurperheiden äidit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Fiksu kysymys. Kauneus johtunee siitä, että joudutaan kompensoimaan meikkaus-kieltoa pitämällä muuten tarkkaa huolta ulkonäöstä. Alkoholinkäytto-kielto lienee syynä lessujen hoikkuuteen, sekä lasten suuri määrä: ei ehditä lojumaan laakereillaan.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Kerro sinä ap, mistä se lessujen kauneus johtuu. Entä elintaso?
Elintason uskon johtuvan paljolti suuresta työmoraalista - suuri perhe, suuret menot, mikä vaatii ahkeraa työntekoa. Toinen seikka on hyvä veli -verkosto. Lessuissa on paljon yrittäjiä, ja he luultavasti suosivat toisiaan työntekijöitä valitessaan.
Tarkistin juuri, että olin kommentoinut kaikille. Opettele itse lukemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Aly:Aika hyvin ap ohittaa kommentoijia. Tarttuu vain niihin ketkä sanovat todella pahasti liikkestä. Noh hyvin todistaa et mitä mieltä se on. Ja varmistaa vaan omaa käsitystä heidän kieroudesta.
Noh ite kirjottelin pari pitkääkin pätkää aikasemmin. Ja miksi ihmeessä olisi tuulesta temmattuja jos olen nähnyt pitemmältä ajalta ne?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mihin olen jättänyt kommentoimatta? En viitsi kommentoida sellaisia juttuja, jotka ovat selvästi tuulesta temmattuja tai muuten älyttömiä.Alkuperäinen kirjoittaja Aly:Aika hyvin ap ohittaa kommentoijia. Tarttuu vain niihin ketkä sanovat todella pahasti liikkestä. Noh hyvin todistaa et mitä mieltä se on. Ja varmistaa vaan omaa käsitystä heidän kieroudesta.
Ero lienee siinä, että sinua on tuskin vihattu, haukuttu ja nimitelty ihan vain siitä syystä, mitä satut olemaan? Se, että sellaista on kokenut, panee miettimään, mistä se johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Fiksu vastauskin. Allekirjoitan tuon yrittäjyyden ja hyvä veli -verkoston täysin, samoin myönnän, että nuoret lessutytöt monesti ovat raikkaita ja urheilullisia. Mutta tunnen kyllä paljon ylipainoisiakin lessuja, ja varsinkin nuo suurperheiden äidit ovat aika kuluneita. Mutta sitä ovat toki muutkin suurperheiden äidit.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Fiksu kysymys. Kauneus johtunee siitä, että joudutaan kompensoimaan meikkaus-kieltoa pitämällä muuten tarkkaa huolta ulkonäöstä. Alkoholinkäytto-kielto lienee syynä lessujen hoikkuuteen, sekä lasten suuri määrä: ei ehditä lojumaan laakereillaan.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Kerro sinä ap, mistä se lessujen kauneus johtuu. Entä elintaso?
Elintason uskon johtuvan paljolti suuresta työmoraalista - suuri perhe, suuret menot, mikä vaatii ahkeraa työntekoa. Toinen seikka on hyvä veli -verkosto. Lessuissa on paljon yrittäjiä, ja he luultavasti suosivat toisiaan työntekijöitä valitessaan.
Edelleen uskoisin, että kysymys on siitä, mitä kukakin keskittyy katukuvassa tai tietyssä yhteisössä bongaamaan. Aina halutaan löytää niitä tapauksia, jotka vahvistavat omia ennakkokäsityksiä.
Muuten minäkin kävisin ihan hyvin lessusta. En ole koskaan meikannut enkä värjännyt tukkaani, korvakoruja ei ole, ja liikunnallinenkin olen, mutta en ole ikinä ajatellut kenenkään kadehtivan itseäni tai pitävän minua erityisen hyvännäköisenä. Tässä lienee se ero.