Vähän kun leikkii etsivää niin löytää. Tää sariel väittää netissä olevansa 27v hoitaja ja asunut raumalla :D

  • Viestiketjun aloittaja hehheh
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eniron nimihaku on mulle ainakin ilmainen :whistle:
Niin mullekin kun olen sen kerran maksanut, kauhean kätevä kun etsii tuntemattomien numeroita. Itse olen monta kertaa jättänyt vastaamatta puhelinmyyjien soittoihin kun numero on valmiina puhelimessa nimellä "älä vastaa".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eniron nimihaku on mulle ainakin ilmainen :whistle:
Niin mullekin kun olen sen kerran maksanut, kauhean kätevä kun etsii tuntemattomien numeroita. Itse olen monta kertaa jättänyt vastaamatta puhelinmyyjien soittoihin kun numero on valmiina puhelimessa nimellä "älä vastaa".
Mulla on myös monta numeroa tallennettuna "älä vastaa" tai jollain muulla vastaavalla nikillä. :D
 
Musta on karmivaa, että kyseinen henkilö toimii hoitoalalla ja on ollut mm. vaaliehdokkaana :( Ei ole tervettä kehitellä tuollaista sivupersoonaa kuvineen kaikkineen.
Sitäpaitsi netissä sanoo eronneensa _vaimostaan_ jonka kanssa 5-v poika..
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Musta on karmivaa, että kyseinen henkilö toimii hoitoalalla ja on ollut mm. vaaliehdokkaana :( Ei ole tervettä kehitellä tuollaista sivupersoonaa kuvineen kaikkineen.
Sitäpaitsi netissä sanoo eronneensa _vaimostaan_ jonka kanssa 5-v poika..
Mulla menee ihan kylmät väreet...
On todella huolestuttavaa kehitellä eri persoonia ja esiintyä niillä..
 
vieras1234
No ei tuo ole ensimmäinenkään täällä plussalla joka kirjottelee useemmalla nikillä puutaheinää. Yhdellä oli muka kuva profiilissa ja toinen sitte törmäs netissä samaan kuvaan mut se oliki joku jenkkimamma oikeesti siis omana kuvanaan esitteli :/ ja sitte oli se yks joka kirjotti kolmikymppisenä useemman lapsen äitinä ja toisella nikillä ja profiililla 15v teinimammana tääki oikee kuvien kera.
Ei itsellä riittäis mielikuvitus tai aika tai tai kirjotella satuja useella nikillä :D
 
vieras1234
No ei tuo ole ensimmäinenkään täällä plussalla joka kirjottelee useemmalla nikillä puutaheinää. Yhdellä oli muka kuva profiilissa ja toinen sitte törmäs netissä samaan kuvaan mut se oliki joku jenkkimamma oikeesti siis omana kuvanaan esitteli :/ ja sitte oli se yks joka kirjotti kolmikymppisenä useemman lapsen äitinä ja toisella nikillä ja profiililla 15v teinimammana tääki oikee kuvien kera.
Ei itsellä riittäis mielikuvitus tai aika tai tai kirjotella satuja useella nikillä :D
 
tääkin
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tääkin:
Sarkke on kans saman tyypin nikkejä..
ootko varma :eek:? Ehtiikö toi tyyppi muuta tehdä kuin palstailla?
Olen ihan varma. Samoin löytyi selitys sille "aksun" viimeöiselle "suski"- möläytykselle. Tää Sariel on seurustellut naisen kanssa nimeltä Susanne. Netistä löytyy kuva-albumi jossa "rakkaani Susanne" jne.

Vinkkejä googleen löytyy tästä linkistä..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1180617

Sen jälkeen sitten löytyykin nikkejä kaikenlaisia.. samat kuvat, samat tiedot.. surullinen ihminen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tääkin:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tääkin:
Sarkke on kans saman tyypin nikkejä..
ootko varma :eek:? Ehtiikö toi tyyppi muuta tehdä kuin palstailla?
Olen ihan varma. Samoin löytyi selitys sille "aksun" viimeöiselle "suski"- möläytykselle. Tää Sariel on seurustellut naisen kanssa nimeltä Susanne. Netistä löytyy kuva-albumi jossa "rakkaani Susanne" jne.

Vinkkejä googleen löytyy tästä linkistä..
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1180617

Sen jälkeen sitten löytyykin nikkejä kaikenlaisia.. samat kuvat, samat tiedot.. surullinen ihminen.
Aikamoinen ilmestys tuo sariel:D

Vaihtaisin kadun toiselle puolelle jos tulisi vastaan:D
 
vieras
Oho juu oli numerot ja kaikki tuolla sivuilla. Ja tossa kunnallisvaalihommassa oli se kuva mitä sariel on täällä aikasemmin näyttäny, nyt sillä on profiilissa jonku muun kuva.

Oikeesti taitaa olla melko kipee :/ säälittävää :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä