Vähän kun leikkii etsivää niin löytää. Tää sariel väittää netissä olevansa 27v hoitaja ja asunut raumalla :D

  • Viestiketjun aloittaja hehheh
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oho juu oli numerot ja kaikki tuolla sivuilla. Ja tossa kunnallisvaalihommassa oli se kuva mitä sariel on täällä aikasemmin näyttäny, nyt sillä on profiilissa jonku muun kuva.

Oikeesti taitaa olla melko kipee :/ säälittävää :(
eileniltaisen jälkeen ensin tyhjäsi profiilin, ja sit vaihtoi ton toisen kuvan tilalle.
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis tämmöstäkö tämä palstailu on et täällä metästetään kuka kukin on eikä olla oikealla asialla :/
Muuhun puuttumatta, onko se oikealla asialla joka satuilee täällä olemattomalla elämällään?
no ei oo mutta mulleppa tuo on just sama kuitenkin mitä kukanenkin itestään kertoo ja onko se yleesäkään totta.
sama mulle.en mäkään niin kiintynyt kehenkään ole että olisin jotenkin halukas tietämään kuka kukin on ja onko kertomansa totta..
 
hmm
Niin ja tää eksä on Susanne, jolla se 16v poika. Jossain kertoi ihan tolla oikealla nimellä että oli syksyllä eronnut vaimostaan.. Muuttanut siis vaan nimen Aksuksi..
 
öö
Ehdokkaat 208 ja 210.. susanne ja sari :D ovat sitte vedättänee teitä kahdestaan?!
http://www.vasemmistoliitto.fi/organisaatio/vantaa/vaalit/fi_FI/vaalit2008/
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Ehdokkaat 208 ja 210.. susanne ja sari :D ovat sitte vedättänee teitä kahdestaan?!
http://www.vasemmistoliitto.fi/organisaatio/vantaa/vaalit/fi_FI/vaalit2008/
Mä luulen että vaan sari ja toi toinen ei tiedä asiasta mitään.. otti hämäyksen vuoksi ekan susanne nimisen tyypin kuvan jonka tiesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
toi kuva mikä siel profiilissa on nyt, näkyy olevan samalla ehdokaslistalla, kaks numeroo alempana :LOL:
:eek:
Tekis mieli laittaa sille linkki sähköpostina, että toi sen puoluetoveri esiintyy senä.
Oho, olisin kyllä todella vihainen jos minun kuvaani väärinkäytettäisiin noin. Ja vielä puoluetoveri eikä mikään random kuva netistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Oho, olisin kyllä todella vihainen jos minun kuvaani väärinkäytettäisiin noin. Ja vielä puoluetoveri eikä mikään random kuva netistä.
Tai sitten ko. tyyppi ei ole oikeasti ollut millään lailla mukana puoluejutuissa, vaan keksinyt sen(kin) omasta seonneesta päästään.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Oho, olisin kyllä todella vihainen jos minun kuvaani väärinkäytettäisiin noin. Ja vielä puoluetoveri eikä mikään random kuva netistä.
Tai sitten ko. tyyppi ei ole oikeasti ollut millään lailla mukana puoluejutuissa, vaan keksinyt sen(kin) omasta seonneesta päästään.
kyllä tää kirjottelija ihan varmasti oli toi sari.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä