Vaatteiden nimikointi päiväkotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko niillä lapuilla joku muu nimi kuin nimilappu? :) Euroteamistä saa ainakin niitä tilattua.. Ehdottomasti helpoimmalla pääsee merkitsemällä pesulappuun kuulakärkikynällä tai permanent tussilla lapsen nimi. Jos haluaa säilyttää jälleenmyyntiarvon, apteekista oostettava leukoplast on ehdottomasti halvin ja helpoin.

Mää kirjoitan nimen tussilla tai mustekynällä vaatteen lappuun tai esim. kuravaatteissa suoraan vaatteeseen nurjalle puolelle. En kyllä jaksais alkaa mitään irrallisia nimilappuja ompeleen, niitähän sais olla satoja kappaleita lapsen päiväkotiuran aikana...

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22057033]Joo mutta pieniin sukkiin ja tumppuihin on ehdoton tuo ommeltava niminauha.[/QUOTE]

Juu jos on aikaa ja mielenkiintoa ommella niitä niihin miljooniin sukkiin ja tumppuihin :). Mä luovutin, ja päätin et sit häviää jos häviää...
Mun äiti kutoo lapsille villasukat ja lapaset, ja niihin olen pyytänyt laittamaan sisäpuolelle jonkun merkin, esim. nimikirjaimet.

Miä oon noit nauhoja tilaillu ja ommellu vaatteisiin. Pyrin ain ompeleen ne kiinni pesu- ja kokolappuihin paitojen niskassa ja housujen vyötäröllä. Siten ei tuu vaatteeseen jälkiä.
Ja kun vaate jää pieneks, ratkon nauhan irti ja ompelen uuteen vaatteeseen.
Sit joihinkii vaatteisiin vaan kirjotan tussilla nimen esim. kuriksiin, kenkiin..

Muoksista: niin ja sukkia en oo nimikoinu, enkä lapasia. Rukkaset kyllä.
ei oo sukkia tarhassa hävinny kertaakaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä