VAATIMUS YLE:LLE : ensi jouluna, joulukalenteri ohjelmaksi HISTAMIINI!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lanetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lanetti

Jäsen
03.09.2004
142
0
16
oon nyt typyn ohella seuranna muutaman vuoden joulukalenteria ylen kanavilta.. ja täytyy sanoa, ett jopa on tylsät..
mä haluun ens vuodeksi vanhan kunon Histamiini joulukalenteri ohjelmaksi.. se on kyl kaikkein aikojen paras..

(siis se histamiini hevonen, jos joku ei muista)
(klip, klop, klip, klop, hevonen on pop (?), klip, klop,klip,klop tässäkohden stop..) enempää en sana tarkkaa muista..
nyt vaan keksi miten saatais ylellä tämä toive huomattua..? vinkkejä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
no todellakin...sit voi mun lapsetkin jopa kattoa, eivät tykkää nimittäin näistä ....ylen sivuilta varmasti ja asiakaspalautteet tai sähköposti

vois tietty jotenkin saada liitettetyä tän koko viesti rimpsun ylelle.. jos vaikka saatais jotain aikaiseksi..
mä en ite ole mikään "tekniikan ihme lapsi" joten en välttämättä osaisi liittää tätä ylen "palautteeseen".. jos nyt saatais oiken paljon nimi niin ehkä voisin yrittää...? ellei joku toinen haluu..??

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sinne lähti ylen palautteisiin koko ketju.... :whistle:

muoks. ai toiset olikin jo laittamassa :ashamed:

ei se mitään.. hyvä ett joku laitto.. vois tietty ehkä tehdä uuden ketjun, johon kerätään nimiä, ja sit joku lähettää sen.. mitä enemmän nimiä, sen parempi..

Alkuperäinen kirjoittaja lanetti:

ei se mitään.. hyvä ett joku laitto.. vois tietty ehkä tehdä uuden ketjun, johon kerätään nimiä, ja sit joku lähettää sen.. mitä enemmän nimiä, sen parempi..

pidetäänpä tämä ylhäällä ja laitoin ketjun linkkinä sinne, joten näkevät päivitetyn version koko ajan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Tää tän vuotinen on varmaan hieman isommille lapsille. Eka luokkalaiset kavereineen tykkää kuin hullut puurosta...

Näimpä.

Ja se Histamiinihan tuli tässä joku vuosi uusintana, meidän tyttö ei ainakaan oikein tykännyt siitä.

Siis minä pidin niistä vanhoista alkuperäisistä Histamiineistä. Niissä oli jatkokertomus, mutta uudemmat olivat aika laulupainotteisiä, ilman jatkotarinaa. Niistä en pitänyt lapsena enkä aikuisenakaan kun tulivat uusintana.

Pidättekö te siitä vai onko teillä vaan muistikuva ihanasta hepasta?

Vanhoista joulukalentereista kaipaan Olga P. Postista Vaapukkalasta. Ja Toljanterista voisivat tehdä uuden version, se on ihan ykkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja lanetti:

pidetäänpä tämä ylhäällä ja laitoin ketjun linkkinä sinne, joten näkevät päivitetyn version koko ajan :whistle:

hyvä, KIITOS :flower: :flower:

Yhteistyössä