Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

"vieras"
No ihan suoraan sanottuna iski kyllä myötähäpeä. Joo, sulla on kiva kroppa ja muotojaan voi tuoda esille mutta niitä voi tuoda esille tyylikkäästi, ei niin että näyttää halvalle lumpulle.
 
"vieras"
Laita ap kuva mekosta päälläsi niin että korsetti alla ja vyötäröä korostamassa vyö :) Voisin kuvitella että slleen ois parempi, mutta ei voi tietää ennen ku näkee..
 
vrs
no ei, jos ihan rehellinen mielipide on kamala yhdistelmä, sama luokka jos laita housujen päälle alushousuja....

Mielummin jos haluat korsetti niin pistää pelkästään korsetin päälle ja housut jalkaan, mustat leginksien näköiset housut ja tukka auki
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
vrs
[QUOTE="vieras";26560128]Laita ap kuva mekosta päälläsi niin että korsetti alla ja vyötäröä korostamassa vyö :) Voisin kuvitella että slleen ois parempi, mutta ei voi tietää ennen ku näkee..[/QUOTE]

Myöhemmin, nyt ei jouda. :)
 
"vieras"
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
Mun rehellinen mielipide taas on että tuo korsetti mustien housujen, farkkujen tai puffahameen kanssa olisi paljon parempi kuin tuo kuvan karsea yhdistelmä. Kankaat ja värit ihan liian erilaiset, näyttää halvalta ja tyrkyltä. Jos haluat tuon korsetin mekon päälle, valitse samanmallinen mutta valkoinen tai musta mekko. Tai edes puhtaan kirkkaanpunainen, jos nyt välttämättä haluat sen räikeän puna-mustan yhdistelmän.
 
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
saa niitä antaa mut pakko ei oo vastaan ottaa eikä edes kuunnella.

Mut toi alotuksen yhdistelmä.. :ashamed: tekee aika halvan oloseks..tulee mieleen joku saksalaisen olutkuppilan tarjoilija mieleen.
Näkyä saa mutta se pitää tehdä aistikkaasti eli mieluummin se korsetti sinne alle.
 
[QUOTE="vieras";26560421]Mun rehellinen mielipide taas on että tuo korsetti mustien housujen, farkkujen tai puffahameen kanssa olisi paljon parempi kuin tuo kuvan karsea yhdistelmä. Kankaat ja värit ihan liian erilaiset, näyttää halvalta ja tyrkyltä. Jos haluat tuon korsetin mekon päälle, valitse samanmallinen mutta valkoinen tai musta mekko. Tai edes puhtaan kirkkaanpunainen, jos nyt välttämättä haluat sen räikeän puna-mustan yhdistelmän.[/QUOTE]

Tästä olen samaa mieltä ja siitä, että oli hyvä, että ap kysyit neuvoa palstalta.
 
dgldg
Noh.. menetteleehän tuo mutta mulle tulee fiilis että joku tavis yrittää näyttää rockabilly-naiselta. Ja nuo rinnat ei oikein sovi noin tyrkylle kun näyttää vähän rupsahtaneelta. Munkaan mielestä toi korsetti ei sovi ton mekon kanssa, parempi ilman korsettia tai sitten leveän vyötärövyön kanssa.
 
Namm!!
Oih!! Ihana puku :) Laita toi!! Väri ei ole mun mieleen, siis mekon väri mutta on muuten aivan älyttömän kaunis :) Mä tykkään myös tuollaisesta tyylistä! Ja aivan hemmetin hyvän näköiset rinnat sulla :) Juu, ja olen heteronainen :D
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
vrs
Moni ku on tarttunu tohon mekon väriin, ni katoin iteki sitä kuvaa tarkemmin. Siinä on värit jotkenki oudot, todellisuudessa toi on ihan kirkas punanen toi mekko, eikä kontrasti oo noin rankka. Pilkut siinä on saman väriset, ku kenkien pohjaväri. Korsetti on kyllä musta, muttei mikään sysimusta.
 
vrs
[QUOTE="vieras";26561091]Laita kuva mekosta myös ilman korsettia. Olisi kiva nähdä millainen on.[/QUOTE]

Laitan sitte illemmalla kuvan siitä korsetti alla, vyö päällä versiosta. Nyt oon hikinen ja likanen pihatöistä, en haluu sotkee noita.
 
vrs
Noh.. menetteleehän tuo mutta mulle tulee fiilis että joku tavis yrittää näyttää rockabilly-naiselta. Ja nuo rinnat ei oikein sovi noin tyrkylle kun näyttää vähän rupsahtaneelta. Munkaan mielestä toi korsetti ei sovi ton mekon kanssa, parempi ilman korsettia tai sitten leveän vyötärövyön kanssa.
Hmm, yhen mielestä silikonit, toisen mielestä rupsahtaneet... :confused: Keskiarvo ihan ok? :xmas:
 

Yhteistyössä