Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

"vieras"
Rehellinen mielipide? Tyrkky. Tuosta on hienostuneisuus kaukana, joskaan sitä ei voi ehkä lumpuksi sanoa. Tosin joku voi huutaa lumppu perään... En koskaan pukisi tuollaista asua.

kengät on ihanat, keksi niille jotain muuta kaveriksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina ja Wolt
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26559256:
Voiko noin tiukassa syödä vai jääkö vain siihen puraisuun :xmas:?
Voi syödä. :D Ei tää niin tiukka oo, ku en ite saa kunnolla edes kiristettyä eikä toi 4v:kään ihan vielä osaa auttaa.... :headwall:
 
vrs
[QUOTE="vieras";26559276]Rehellinen mielipide? Tyrkky. Tuosta on hienostuneisuus kaukana, joskaan sitä ei voi ehkä lumpuksi sanoa. Tosin joku voi huutaa lumppu perään... En koskaan pukisi tuollaista asua.

kengät on ihanat, keksi niille jotain muuta kaveriksi.[/QUOTE]

No hienostunu en haluakaan olla, en missään nimessä. Mun makuun on enemmän sellanen Rockabella-tyyli. :)
 
Aino*
Voi jestas sulla on kaunis kroppa :) mekko on nätti ja se treffikumppanikin varmaan tykkäis mutta mitä jos kumminkin jättäisit ekoilla treffeillä vähän "arvailujen varaan" eli ei ehkä noin tyrkkyä....tai, mikäs hitto mie oon mitään sanomaan, laita päälles vaan kunhan et ittees ähkyyn syö :D oot kyllä nätti paketti....
 
No hienostunu en haluakaan olla, en missään nimessä. Mun makuun on enemmän sellanen Rockabella-tyyli. :)
Mä laittasin sen korsetin silti sinne mekon alle ja sit mekon päälle sellanen levee kuminauhavyö. Oisit sexy kapoisine uuminesi ja runsaine muotoinesi, mutta et tyrkky.

MUOKS! Ja jos kerta aiot ymmärtää antaa niin sitten se korsettikin pääsee ihailtavaksikin, mutta ei koko ravintolan silmäpareille..
 
Viimeksi muokattu:
vrs
Voi jestas sulla on kaunis kroppa :) mekko on nätti ja se treffikumppanikin varmaan tykkäis mutta mitä jos kumminkin jättäisit ekoilla treffeillä vähän "arvailujen varaan" eli ei ehkä noin tyrkkyä....tai, mikäs hitto mie oon mitään sanomaan, laita päälles vaan kunhan et ittees ähkyyn syö :D oot kyllä nätti paketti....
No EKAT treffit nää ei oo. :D 8v takana jo yhteistä elämää. :) Mut päästään ulos ilman lapsia KERRANKIN, ni haluun panostaa ja jännittää... :ashamed:

Muoks. Siis niin, KIITOS kehusta! :)
 
Viimeksi muokattu:
vrs
Mä laittasin sen korsetin silti sinne mekon alle ja sit mekon päälle sellanen levee kuminauhavyö. Oisit sexy kapoisine uuminesi ja runsaine muotoinesi, mutta et tyrkky.

MUOKS! Ja jos kerta aiot ymmärtää antaa niin sitten se korsettikin pääsee ihailtavaksikin, mutta ei koko ravintolan silmäpareille..
Varteenotettava vinkki! Mulla olis sellanen vyöki. :) Kokeilen ainaki sitte illalla, nyt en enää jaksa, mutta kiitos ideasta! :flower:
 
vrs
[QUOTE="vieras";26559328]Aijjaa, ymmärsin niin kun puhuit ettet halua olla liian "hienona". Nojoo, huomasin että varmaan kuulut niihin jotka haluaa jotain erikoista. Onhan tuo, korsetti kun yleensä laitetaan sinne hameen alle....[/QUOTE]

Yleensä ja yleensä... Tää on sellanen, mikä kyllä KUULUU tohon päälle, mut toki on niitäki, mitkä menee alle. Mulla on sellanen toinenki, mitä ei edes VOI laittaa minkään alle, vaan se menee niinku paidasta. :)
 
"vieras"
Yleensä ja yleensä... Tää on sellanen, mikä kyllä KUULUU tohon päälle, mut toki on niitäki, mitkä menee alle. Mulla on sellanen toinenki, mitä ei edes VOI laittaa minkään alle, vaan se menee niinku paidasta. :)
Joo siis kyllä mä tiedän että ne valmistaa kaikennäköisiä asuja nykyään ja joidenkin mielestä sukkahousut riittää lyhyen paidan kanssa nykyään ja kuuluu olla niin... ja sitten on sellaisia oikeasti nättejä korsettipaitoja. Mutta siis mun mielestä toi kyseinen korsetti ei ollenkaan sovi tuon mekon päälle. Ei tarvi laittaa linkkejä, kyllä mä tiedän :D mutta se oli nyt vaan mun mielipide.
 
Kepsis
Kyllä mielellään veisi ulos syömään vaimon tuollaisissa tamineissa, ei sillä veisi kyllä perunasäkissäkin, mutta erittäin silmää miellyttävä kyllä.

Muutenkin nuo 50- / 60-luvun tyyliset mekot on hurmaavia. (tulikohan tämä nyt jotenkin gay-tyylisesti :D )
 
  • Tykkää
Reactions: vrs ja Lex

Yhteistyössä