Mä varotan: ku ostaa ensimmäisen, ei loppua näy. Mulla on kolme erilaista mustaa, harmaa-vaaleenpuunanen, raidallinen, punamusta ja farkunsininen...Voi hemmetti ku kalliita.... mutta hirrrrrrveeen nättejä....:xmas:
Ei mulle, oon tottunu.Eikö toi korsetti on kamalan hankala, kun istuu elokuvateatterissa?
Miehellä onkin piakkoin synttärit. Eiks tollanen ois lahjaksi ihan hyvä, vaikka se miulle tuliskin?Niin ja kaivan ihan just niitä linkkejä mistä oon ostellu näitä, hetki vaan.
Muoks.
Tässä ois muutama:
Boutique LouLou - Alusvaatteet Korsetti Pleaser Keng
Cybershop | Rock- ja vaihtoehtoiset muotivaatteet netistä | Cybershop
Blackgroup Oy Verkkokauppa - Tervetuloa
Heei! Tää on mun pisin mekko! Mut tuhma lumikki kelpaa kyllä. :saint:Itselleni tulee tuosta asusta mieleen tuhma lumikki.
Mekko on ehkä muutaman sentin liian lyhyt verrattuna korsetin pituuteen ja korsetin ja mekon värillä on liikaa kontrastia. Ehkä toinen mekko tai korsetti?
Tykkään kyllä muuten ja olet kyllä upea nainen.
Ei mulla oo tollasta vyötäröä tai siluettia ilman korsettia... :ashamed: Ja korsetit on niinku mun juttu.Oi, että on hieno mekko!! Ihanan kesäinen, kauniit olkaimet - sopii sinunkltaiselle kauniille naiselle hienosti. Ja sulla on säärtä mitä tuoda esiin korkokengissä....
Mutta...mun silmiin toi musta korsetti ampuu yli, ei oo nätti tuohon. Kun sä oot muutenkin varreltasi kaunis, niin ei sun tartte ehdoin tahdoin tuoda itseäsi ampuvasti esille. Mieluummin semmoinen aavistus, pieni pilkahdus ja siluetin näyttäminen on paljastavampaa kuin arvaatkaan....
Joten - mieluusti korsetti veks ja tilalle jotain muuta kivaa vyötä.
Oikein ihanaa ja onnistunutta treffi- iltaa teille molemmille !
Ei mulla oo tollasta vyötäröä tai siluettia ilman korsettia... :ashamed: Ja korsetit on niinku mun juttu.
tuskin tuo mekko edes mahtuisi sinulle.no ei, jos ihan rehellinen mielipide on kamala yhdistelmä, sama luokka jos laita housujen päälle alushousuja....
Mielummin jos haluat korsetti niin pistää pelkästään korsetin päälle ja housut jalkaan, mustat leginksien näköiset housut ja tukka auki