Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

oh noooooo
Jos miula olis tommonen kroppa niin laittasin ehdottomasti tuon mekon ja korsetin just tohon päälle. Eikun menoks vaan! Ihana mekko....

T. läski kotiäiti Lappeenrannasta
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
Itselleni tulee tuosta asusta mieleen tuhma lumikki.

Mekko on ehkä muutaman sentin liian lyhyt verrattuna korsetin pituuteen ja korsetin ja mekon värillä on liikaa kontrastia. Ehkä toinen mekko tai korsetti?

Tykkään kyllä muuten ja olet kyllä upea nainen.
 
vrs
[QUOTE="vieras";26559548]Laiha ainakin olet, sinä saisit lihoa[/QUOTE]

No en todellakaan! Melkein kymmenen kiloa nyt enemmän ku normisti, ku pääs livahtaan ennenku toi kilpparivika huomattiin. Viihdyn pienempänä paremmin, silloin tissitkään ei oo niin raskaat ja tiellä.
 
Oi, että on hieno mekko!! Ihanan kesäinen, kauniit olkaimet - sopii sinunkltaiselle kauniille naiselle hienosti. Ja sulla on säärtä mitä tuoda esiin korkokengissä....

Mutta...mun silmiin toi musta korsetti ampuu yli, ei oo nätti tuohon. Kun sä oot muutenkin varreltasi kaunis, niin ei sun tartte ehdoin tahdoin tuoda itseäsi ampuvasti esille. Mieluummin semmoinen aavistus, pieni pilkahdus ja siluetin näyttäminen on paljastavampaa kuin arvaatkaan....

Joten - mieluusti korsetti veks ja tilalle jotain muuta kivaa vyötä.

Oikein ihanaa ja onnistunutta treffi- iltaa teille molemmille :)!
 
vrs
Oi, että on hieno mekko!! Ihanan kesäinen, kauniit olkaimet - sopii sinunkltaiselle kauniille naiselle hienosti. Ja sulla on säärtä mitä tuoda esiin korkokengissä....

Mutta...mun silmiin toi musta korsetti ampuu yli, ei oo nätti tuohon. Kun sä oot muutenkin varreltasi kaunis, niin ei sun tartte ehdoin tahdoin tuoda itseäsi ampuvasti esille. Mieluummin semmoinen aavistus, pieni pilkahdus ja siluetin näyttäminen on paljastavampaa kuin arvaatkaan....

Joten - mieluusti korsetti veks ja tilalle jotain muuta kivaa vyötä.

Oikein ihanaa ja onnistunutta treffi- iltaa teille molemmille :)!
Ei mulla oo tollasta vyötäröä tai siluettia ilman korsettia... :ashamed: Ja korsetit on niinku mun juttu. :)
 
Ei mulla oo tollasta vyötäröä tai siluettia ilman korsettia... :ashamed: Ja korsetit on niinku mun juttu. :)


No ihan ok :). Itse sinä tiedät parhaiten mikä sinulle sopii ja missä vaatteessa viihdyt. Ja treffi- illalle nyt ainakin kannattaa laittaa sellaiset vaatteet päälle, missä itse tuntee itsensä kauniiksi ja viihtyy.

Siispä - korsetti kehiin ja sillä siisti! :)
 
  • Tykkää
Reactions: vrs
Saura
Minä kyllä pistäisin tässä yhdistelmässä korsetin mekon alle ja vyöllä korostaisin uumaa. Korsetti menee kyllä päällimmäisenäkin vaatekappaleena, mutta silloin valitsisin toisen yhdistelmän. Mekon pitäisi olla tummempi tai korsetin vaalempi. Kun tuossa yhdistelmässä näkyy se, ettei korsetti oikeastaan tuon hameen päälle "kuulu" (värien kontrasti niin suuri ja mekossa aika näyttävät olkaimet), joten siitä tulee vaikutelma, että "tyrkytetään". Mutta jos se on tarkoitus, niin antaa palaa vaan.

Löytyiskö mekon alle jotain puffimpaa alushametta? Voisi näyttää hyvältä!

Itse olen aika paljon korsetteja käyttänyt ja milloin missäkin korsetti päällä heilunut. Nykyään ehkä vähemmän, kun oman miehen tyyli on niin arkinen, niin tuntuu jotenkin hölmöltä. Tiettyihin tilaisuuksiin joissa samanhenkisiä kuin minä kyllä pistän mielelläni, mutta nykyään mietin kyllä enemmän sitä meneekö överiksi. Ja tuollainen valmiskorsetti ei yleensä ole kovin mukava päällä (ellei satu olemaan just korsetin mallinen, mikä varmaan on aika harvinaista), joten nykyään usein pistän sen vain silloin päälleni, kun tiedän, ettei tarvitse istua koko iltaa aloillaan tai syödä paljoa. Eli itse en pistäis nykyään ruokaravintolaan + leffaan, oma mukavuudenhalu voittaa :D

Vähän pyöreämmällehän korsetti just sopii. Sillä saa paljon kapeamman vyötärön ja näyttää todella naiselliselta. Rohkeesti vaan ostamaan, ulkolaisista nettikaupoista saa Suomen hintoja halvemmalla.
 
Venakko Milanna
no ei, jos ihan rehellinen mielipide on kamala yhdistelmä, sama luokka jos laita housujen päälle alushousuja....

Mielummin jos haluat korsetti niin pistää pelkästään korsetin päälle ja housut jalkaan, mustat leginksien näköiset housut ja tukka auki
 
Yva
[QUOTE="vieras";26559386]Joo siis kyllä mä tiedän että ne valmistaa kaikennäköisiä asuja nykyään ja joidenkin mielestä sukkahousut riittää lyhyen paidan kanssa nykyään ja kuuluu olla niin... ja sitten on sellaisia oikeasti nättejä korsettipaitoja. Mutta siis mun mielestä toi kyseinen korsetti ei ollenkaan sovi tuon mekon päälle. Ei tarvi laittaa linkkejä, kyllä mä tiedän :D mutta se oli nyt vaan mun mielipide.[/QUOTE]

Mä oon nyt samaa mieltä siinä, että toi korsetti ei vain käy tuon mekon kanssa. Molemmat yhdistettyinä johonkin muihin vaatteisiin ovat varmasti oikein kivoja. Lisäksi nuo kengät eivät sovi asuun, vaikka kivat ovatkin. Tässä on taas esimerkki siitä, että tyyli on sisäsyntyistä, joillakin ei vain ole silmää yhdistelylle. Sulla ON muuten kiva kroppa!

Miten olisi muuten tuo korsetti tiukkojen kapeiden farkkujen pariksi?
 
  • Tykkää
Reactions: versatile
Oiekin kiva! Tietysti riippuu myös vähän siitä, minne olette menossa, koska tuo on siinä "asiallisuuden" rajamailla, että en ihan minne tahansa pukisi (etenkään korsettia mekon päälle). Mutta hyvältä näyttää, uskaltaisipa itsekin joskus. Mutta se ikä meni jo. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: vrs

Yhteistyössä