"vieras"
No ihan suoraan sanottuna iski kyllä myötähäpeä. Joo, sulla on kiva kroppa ja muotojaan voi tuoda esille mutta niitä voi tuoda esille tyylikkäästi, ei niin että näyttää halvalle lumpulle.
No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.no ei, jos ihan rehellinen mielipide on kamala yhdistelmä, sama luokka jos laita housujen päälle alushousuja....
Mielummin jos haluat korsetti niin pistää pelkästään korsetin päälle ja housut jalkaan, mustat leginksien näköiset housut ja tukka auki
Lupaat kans laittaa. Ja tähän samaan ketjuun et löydän sen sitte..Myöhemmin, nyt ei jouda.
Mun rehellinen mielipide taas on että tuo korsetti mustien housujen, farkkujen tai puffahameen kanssa olisi paljon parempi kuin tuo kuvan karsea yhdistelmä. Kankaat ja värit ihan liian erilaiset, näyttää halvalta ja tyrkyltä. Jos haluat tuon korsetin mekon päälle, valitse samanmallinen mutta valkoinen tai musta mekko. Tai edes puhtaan kirkkaanpunainen, jos nyt välttämättä haluat sen räikeän puna-mustan yhdistelmän.No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
tuskin olet pienempi, lyhyempi varmaan oletitseasiassa mä olen pienempi kuin ap. Mutta ap:lla hieno kroppa:flower:
saa niitä antaa mut pakko ei oo vastaan ottaa eikä edes kuunnella.No mun ihan rehellinen mielipede on, anteeks nyt, se, että sä oot vihoviimenen ihminen antamaan tyyllineuvoja kellekään.
Hmm, yhen mielestä silikonit, toisen mielestä rupsahtaneet... Keskiarvo ihan ok? :xmas:Noh.. menetteleehän tuo mutta mulle tulee fiilis että joku tavis yrittää näyttää rockabilly-naiselta. Ja nuo rinnat ei oikein sovi noin tyrkylle kun näyttää vähän rupsahtaneelta. Munkaan mielestä toi korsetti ei sovi ton mekon kanssa, parempi ilman korsettia tai sitten leveän vyötärövyön kanssa.
kohtahan sä voit vetää kateuskortin esiinHmm, yhen mielestä silikonit, toisen mielestä rupsahtaneet... Keskiarvo ihan ok? :xmas:
Ainii!! HYVÄ ku muistutit!kohtahan sä voit vetää kateuskortin esiin