Väärin kuultuja laulujen sanoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauleskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveri kyseli multa, et mitä tää tuossa laulussa tarkoittaa...biisinä siis Laura Voutilaisen Vaarallinen yllätys
"mutta mörkö tää, kauniit kukat nää" Minä sitten suomensin että se menee näin: "mutta myrkyttää, kauniit kukat nää." :)

Olin todella hölmistynyt kuunnellessamme ensimmäistä kertaa lapsen muumicd:tä: "Mut sattui kerran niin, et Muumipeikko heräs kesken talviunten. Huomas että maailma on KIEROUTUNUT..." Oikeasti menee siis "kietoutunut vaippaan valkeaan". Mulla pyörähti asia jos toinenkin mielessä ;)

Apulannalla oli tämmönen biisi ku "et saa" tms. Noh, siinä se Toni laulaa että "ET SAA painaa sitä nappulaa, ET SAA...ja jotain tehdään siitä taikinaa tms" (eli en edelleenkään musita tota kokonaanX). Noh, ite kuulin aina että "Eskooo!!! Paina sitä nappulaa! Eskoo, tehdään siitä taikinaa!". Ja en tiiä, onko toi loppusana taikina, vai olikseki mun harhaKuuloja.

Mulla on tosi paljon, mitä oon kuullu ihan väärin. Shakiralla tais olla se yks biisi, missä se laulaa "She's got the kind of look that defies gravity, She's the greatest cook, And she's fat free". Sanomattaki selvää, että kuulin tuossa "he got the greatest cock" tms. Mua nauratti pitkään, ku kuulin aina tota cock-sanaa siellä joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale:
Antti Tuiskun Sekaisin:
OIkeesti:
aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii
Mä kuulun pitkään:
..mennyt vintistä sekaisin..

:D Vähän mä kelasinki et ompa hassu laulu.

mä luulin et se menee speedystä sekaisin

Meillä äiti ei aikoinaan tajunnu ollenkaan sitä Jussi Hakulisen varkaat kulkurit-biisiä, sen mielestä siinä laulettiin varpaat pumpuliin...

Mummo suuttui joskus yhdestä telkkarimainosbiisistä, siinä laulettiin jotain tyyliin isä tapetoi, äiti tapetoi, mummo tapetoi ym. Hoilotettiin sitä siskon kans ja mummo kuuli et mummo tapetaan

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ala-asteella aina laulettiin sitä jotain "Lensi maahan enkeli" -laulua.

Minä aina ajattelin, että siinä lauletaan "joutui sampi tuulta" ja sitten mietin, että mikä se sampi oikein on...

Niin minäkin. Isona vasta tajusin, et miten se oikein menee..

MULLA IHAN SAMA...:)

samoin sit ihmetystä herätti laulun sanat lapinäidin kehtolaulussa:
Äiti lasta tuudittaa, lasta tuntuu reiden...mitä ihmettä sillä tarkotetaan,kunnen hoksasin, että just just, lasta tuntureiden...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Apulannalla oli tämmönen biisi ku "et saa" tms. Noh, siinä se Toni laulaa että "ET SAA painaa sitä nappulaa, ET SAA...ja jotain tehdään siitä taikinaa tms" (eli en edelleenkään musita tota kokonaanX). Noh, ite kuulin aina että "Eskooo!!! Paina sitä nappulaa! Eskoo, tehdään siitä taikinaa!". Ja en tiiä, onko toi loppusana taikina, vai olikseki mun harhaKuuloja.

Total REPS :D :D

"Vähän jännät sanat tässä biisissä.." :D

:laugh: :laugh: ihan parhaita!

Mä en muista yhtää omaa väärin kuultua juttua vaikka niitä on. Mut on meillä väärin laulettuja joitain lapsilla: "me odotamme Jeesusta, se liekkiin leimahtaa" ja "Ollut ei loiste huono Petterillä peräpään" :xmas:

Oli pakko nostaa tää kun toi Haloo Helsinki soitti just telkussa ton Perjantai biisin.. kaveri laulo tätä viime kesänä korkeelta ja kovaa "Mulla on VAIKEE elämää...!" kun se oikeesti menee, mull on vaan tää elämä :D

Antti Tuiskun Sekaisin:
OIkeesti:
aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii
Mä kuulun pitkään:

Sit se CSI:n tunnari, "who are you" vai mikä lie, lauloin aina vaan että "uuuuaauuu, uu-uu, uu-uu" :D Mies kerran ihmetteli ulinaa ja kerto et et laulussa on siinä kohtaa sanatkin..."who are you"..

Tää on niin hyvä!!!! Ihana nauraa pitkästä aikaa! kiitti!

Antti Tuiskun Sekaisin:
OIkeesti:
aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii
Mä kuulun pitkään:

Sit se CSI:n tunnari, "who are you" vai mikä lie, lauloin aina vaan että "uuuuaauuu, uu-uu, uu-uu" :D Mies kerran ihmetteli ulinaa ja kerto et et laulussa on siinä kohtaa sanatkin..."who are you"..

Tää on niin hyvä!!!! Ihana nauraa pitkästä aikaa! kiitti!

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Antti Tuiskun Sekaisin:
OIkeesti:
aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii
Mä kuulun pitkään:

mä luulin et se menee speedystä sekaisin

mä luulin et viinistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Takku:
Antti Tuiskun Sekaisin:
OIkeesti:
aivan niinkuin oisin
mennyt biitistä sekaisin
tänä yönä voisin
loputtomiin tanssii
Mä kuulun pitkään:

älä.. mulle selvis nyt et siin on sanat! aina oon ujeltanu
uuuuuaauu..

Kukas kertois mulle miten lauri tähkän rieputa rallaa biisin yks kohta oikeesti menee... En muista nyt tähän hätään sitä kertosäettä, mut siinä on kohta jonka kuulen hassusti ja mun sisko taas toisenlailla.. Eli mä kuulen ...kaarinalla... ja sisko kuulee ...kaarin alla... Mulle ei oo vieläkään valaistunu että miten siinä lauletaan ja mitä siinä tarkotetaan.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Kukas kertois mulle miten lauri tähkän rieputa rallaa biisin yks kohta oikeesti menee... En muista nyt tähän hätään sitä kertosäettä, mut siinä on kohta jonka kuulen hassusti ja mun sisko taas toisenlailla.. Eli mä kuulen ...kaarinalla... ja sisko kuulee ...kaarin alla... Mulle ei oo vieläkään valaistunu että miten siinä lauletaan ja mitä siinä tarkotetaan.. :ashamed:

http://www.nic.fi/~kkomsi/tahka/sanoja.html

Yhteistyössä