V
vähään tyytyväinenkö
Vieras
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta että paljonko teidän tuntipalkka on?? kun joku siellä valitti että 13,5e palkka on ihan paska.. minusta se kyllä kuulostaa ihan hyvältä duunarin palkalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:mä teen päivätyötä 8h/pv 5pv viikossa ja kk palkka on 2075? et sais tietty olla parempikin vastuuseen + koulutukseen nähden, mut olen tyytyväinen jo tähänkin!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:mut onko tehdastyöläisellä alla 6.5v koulutus +++koulutukset? + vastuu ihmishengistä?
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:mut onko tehdastyöläisellä alla 6.5v koulutus +++koulutukset? + vastuu ihmishengistä?
Joo,tuota mäkin ihmettelin.
Hoitoalaa verrataan tehdastyöläisiin???
No,arvonsa kullakin.
Ite arvostan terveyttä todella,todella paljon niin omaani kuin läheisten.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen sh:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:mut onko tehdastyöläisellä alla 6.5v koulutus +++koulutukset? + vastuu ihmishengistä?
No,arvonsa kullakin.
joidenki käsityksen mukaan kaikki jotka tekevät vähänkään fyysistä työtä ovat perus duunareita!
Mä ite hoitsuna olen kyl sitä mieltä et oikeesti fyysistä kuntoa vaativa työ = duunarin työ on esim. maanvijeliän hommat
Alkuperäinen kirjoittaja maanviljelijän vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja toinen sh:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja hei ap:mut onko tehdastyöläisellä alla 6.5v koulutus +++koulutukset? + vastuu ihmishengistä?
No,arvonsa kullakin.
joidenki käsityksen mukaan kaikki jotka tekevät vähänkään fyysistä työtä ovat perus duunareita!
Mä ite hoitsuna olen kyl sitä mieltä et oikeesti fyysistä kuntoa vaativa työ = duunarin työ on esim. maanvijeliän hommat
Mies maanviljelijä ja todella huono kunto.Koneita se käyttää vaan ja apureita!!
Mut ei sh ole duunari.Musta esim makkaratehdaslainen on duunari.Ei koulutusta ja liukuhihnatyötä.se on duunari.
Taikka joku raksamies.